(silly) Seizoen 2024 (incl. tests) favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Topic: (silly) Seizoen 2024 (incl. tests) (33448 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Prima stap voor Lowes denk ik. In de Moto2 komt hij niet verder meer. Het wordt eerder wat minder.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Goede zet van Sam Lowes! In de Moto2 komt hij inderdaad niet verder meer, ondanks dat hij dit jaar de Jerez GP wist te winnen.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Scott Redding blijft bij BMW voor 2024. Dat betekend exit voor Loris Baz, ondanks dat hij recent z’n contract met BMW voor 1 jaar had verlengd.

BMW zet volgend jaar 4 fietsen in en heeft momenteel 5 coureurs onder contract.

Ik hoop dat Michael in het ROKiT BMW team kan blijven als teamgenoot van Razgatlioglu. Naar mijn idee mag Redding blij zijn met een plaats in het Bonovo team, na al zijn geklaag over de BMW en het team.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Bulega wordt steeds meer genoemd als 2e rijder bij Aruba Ducati. Hij doet het geweldig dit jaar in de Supersport en hij was snel en constant tijdens z’n tests met de Panigale, maar ik moet nog maar zien of hij het beter zal doen dan Rinaldi. Ik ben daar zelf echt niet van overtuigd. Goeie coureur, waarbij op dit moment alles klopt met team en machine. Maar ik zie in Bulega geen top WSBK rijder, die op constante basis voor de podiums/ overwinningen zal gaan.

Dit is puur mijn gedachten/ hersenspinsel en misschien heb ik het helemaal verkeerd.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Als de beslissing bij mij lag…..dan zou ik voor Axel Bassani gaan als 2e rijder bij Aruba Ducati. Hij staat 5e overall met het privé team/ outfit Motocorsa en is met ruime afstand de 2e Ducati achter Bautista.

Rinaldi rijdt z’n 6e seizoen WSBK voor Ducati en z’n 3e in het fabrieksteam van Aruba. Meer dan dit gaat het niet worden. Wisselvallig en bij vlagen is hij heel snel. Goede subtopper, maar heeft z’n kans op zich te bewijzen ruim gehad.

Di Giannantonio zou een interessante keuze zijn. Als alles mogelijk was en kon zou ik het wel gaaf vinden als Zarco dat 2e zitje inneemt

Reageer met citaat 
Plaggie schreef 17-07-23 om 11:43:54
Scott Redding blijft bij BMW voor 2024. Dat betekend exit voor Loris Baz, ondanks dat hij recent z’n contract met BMW voor 1 jaar had verlengd.

BMW zet volgend jaar 4 fietsen in en heeft momenteel 5 coureurs onder contract.

Ik hoop dat Michael in het ROKiT BMW team kan blijven als teamgenoot van Razgatlioglu. Naar mijn idee mag Redding blij zijn met een plaats in het Bonovo team, na al zijn geklaag over de BMW en het team.

Heeft VDM al een contract dan?
     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 17-07-23 om 13:00:47
Bulega wordt steeds meer genoemd als 2e rijder bij Aruba Ducati. Hij doet het geweldig dit jaar in de Supersport en hij was snel en constant tijdens z’n tests met de Panigale, maar ik moet nog maar zien of hij het beter zal doen dan Rinaldi. Ik ben daar zelf echt niet van overtuigd. Goeie coureur, waarbij op dit moment alles klopt met team en machine. Maar ik zie in Bulega geen top WSBK rijder, die op constante basis voor de podiums/ overwinningen zal gaan.

Dit is puur mijn gedachten/ hersenspinsel en misschien heb ik het helemaal verkeerd.

Bulega heeft laten vastleggen in z’n contract dat hij volgend jaar SBK gaat rijden als hij kampioen wordt. Of dat in het fabrieksteam moet zijn geen flauw idee.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Optimate schreef 17-07-23 om 15:18:41

Heeft VDM al een contract dan?

Overal op de media lees je dat dat al rond is, dat Vd.Mark een doorlopend contract heeft voor 2024. En ook dat BMW nu met 5 gecontracteerde rijders zit.

Maar een officiële bevestiging daarvan heb ik nog niet gezien.
     Reageer met citaat 
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
Rea, tsja. Misschien een manier om z’n onderhandelingen met Kawa wat sterker te zetten.

Wat Honda betreft blijft het akelig stil. Tijd dat ze daar eens een topper op zetten. Zou mooi zijn als ze daar MM op zouden zetten. Ook beter voor hem.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Aegerter heeft verlengd bij Yamaha voor 2024, in de kleine letters staat nog niet dat hij blijft bij GRT of dat hij Toprak opvolgt bij Pata Yamaha.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Op de social media vandaag het bericht dat Iannone op een vd satelliet Ducati's gaat rijden. Gigi D'all 'Igna heeft dat gezegd.
     Reageer met citaat 
     Reageer met citaat 
Sjonny Rea verlaat Kawasaki voor Yamaha

https://www.racesport.nl/...nde-van-dit-seizoen/
     Reageer met citaat 
En gaat naar Yamaha.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Snelle navigatie: