(silly) Seizoen 2024 (incl. tests) favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Topic: (silly) Seizoen 2024 (incl. tests) (33622 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Ik moet nog zien dat Rea het met de Yamaha nou zo enorm veel beter gaat doen dan met de Kwak. Maar goed, hij zit natuurlijk in de nadagen van z’n carrière en Yamaha zal hem een leuk aanbod hebben gedaan. Tijd voor een nieuw avontuur.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Hij heeft alles gewonnen met Kawa wat mogelijk was, een nieuwe uitdaging / avontuur is altijd leuk, zeker als dat lekker wordt betaald. Ik zou het ook doen als ik hem was.
     Reageer met citaat 
En nu vd Mark naar Kawa
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Trax

ZAC #111 en #717, Teammanager #222

Reageer met citaat 
Bijna goed, andere BMW rijder wordt genoemd. Redding
Vrijwillige bijdrage
Bent u een trouwe bezoeker van deze website, bent u tevreden met het hier gebrachte gratis te lezen motorsportnieuws en wilt u het werk van Wegraceforum mede ondersteunen? Doe een vrijwillige bijdrage op wegraceforum.nl
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Als Redding naar Kawa gaat hebben ze er 2 net niet coureurs bij als je het mij vraagt. Maar ja vervang Rea maar eens...
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Bulega naast Bautista, Rinaldi moet op zoek naar ander team.
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 04-09-23 om 18:58:13
En nu vd Mark naar Kawa

MvdM valt mij vies tegen de laatste tijd.

Is het heilige vuur langzaam gedoofd?
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Dat zou goed kunnen. En dat zou ook niet zo gek zijn na alle smerige klappers (en de daarbij komende blessures) die hij de laatste 2 jaar heeft geïncasseerd.

Gebeurd wel vaker. Vermeulen, Camier, Laverty….om er een paar te noemen, zijn na het nodige blessureleed ook nooit meer op niveau gekomen.

Vd.Mark gaf voorafgaand aan Magny Cours aan dat hij weer volledig fit is, maar nog wel het race-ritme mist. Dat is niet zo gek, maar hij zat er wel erg ver achter dit weekend……hij haalde geen punten. Op eigen kracht ging hij dit ook niet halen trouwens.

Ik weet het niet. Heb er nog wel vertrouwen in en denk dat we geduld moeten hebben. Dit jaar was al volledig afgeschreven. Net hersteld van z’n blessures en een gebrek aan ritme. Vraag me af of hij er voor de volle 100% voor ging of iets in reserve hield.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
     Reageer met citaat 
bredebeier schreef 11-09-23 om 10:15:22
(...)

MvdM valt mij vies tegen de laatste tijd.

Is het heilige vuur langzaam gedoofd?

Michael is er een paar keer hard afgegaan en meneer is vader geworden (kost je ook een seconde per ronde )

En de BMW is gewoon een hok!

Toch ben ik benieuwd wat Toprak met dat ding kan volgend jaar!
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Petrucci blijft bij Barni Ducati staat op worldsbk.com
midstar
www.midstar.nl

Reageer met citaat 
falerossi schreef 11-09-23 om 23:39:45
(...)

Michael is er een paar keer hard afgegaan en meneer is vader geworden (kost je ook een seconde per ronde )

En de BMW is gewoon een hok!

Toch ben ik benieuwd wat Toprak met dat ding kan volgend jaar!

Ik denk dat Toprak, de machine zijn wil op legt, en gewoon gaat knallen met dat ding.
Gerlof heeft al laten zien dat dat ding nu best wel wil, en Toprak kan dat vele malen beter.
Midstar racing
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Sylvain Guintoli vertrekt bij Suzuki en wordt testrijder bij BMW hoorde ik de TV commentatoren zeggen tijdens het verslag vd Bol d'Or.
     Reageer met citaat 
Suzuki stopte toch ook met z’n endurance-team, SERT is ten einde toch? Dus logisch dat Guintoli elders employ zocht.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Volgens mij hoorde ik zeggen dat SERT gewoon doorgaat met Suzuki..

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Snelle navigatie: