(silly) Seizoen 2024 (incl. tests) favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Topic: (silly) Seizoen 2024 (incl. tests) (40594 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 28-01-24 om 12:51:55
Wat me opvalt is het bijna Nederlands lijkende helmontwerp van Rea.

Optimate schreef 29-01-24 om 07:43:36
Wat is daar Nederlands aan dan?

Ik ook zoeken n.a.v. dat bericht en dacht hetzelfde, ik kan hooguit bedenken dat Fuzzemans de kleuren rood/wit/blauw/oranje bedoelt.
Klopt dit @fuzzybear?
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Loris Baz vertrekt dus naar Amerika ..
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Optimate schreef 29-01-24 om 07:43:36
Wat is daar Nederlands aan dan?

Veel oranje en er zit rood wit blauw in.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
RG500IU schreef 29-01-24 om 10:44:04
(...)

(...)

Ik ook zoeken n.a.v. dat bericht en dacht hetzelfde, ik kan hooguit bedenken dat Fuzzemans de kleuren rood/wit/blauw/oranje bedoelt.
Klopt dit @fuzzybear?

ja dat bedoelde ik ook.

Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Ik weet het, je moet niet te veel waarde hechten aan testen, maar Toprak de snelste in Portimao, Michael 5e (en zit er beide dagen continu voorin bij) en de Bonovo mannen in de top 10 en daarmee dus 4x BMW bij de eerste 10.

Dan staan ze er toch veel beter voor dan de testen van voorgaande jaren. En ze hebben nu een testteam met Guintoli en Smith. 2 zeer ervaren coureurs. Wat ik begrepen heb is alle informatie/ alle gegevens beschikbaar voor de 6 BMW mannen om in te zien.

Ze pakken het groots, professioneel aan en doen daarmee genoeg moeite om het gat te dichten. Wie weet is ze dat voor dit jaar gelukt. Zou mooi zijn.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 31-01-24 om 08:29:10
(...)
Veel oranje en er zit rood wit blauw in.

Ok, kan maar beetje vergezocht vind ik, je bent verder niet aan de paddo's hoop ik

Ja wat je zegt Plaggie: BMW pakt de zaken ineens veel serieuzer aan dan voorgaande jaren en de progressie lijkt er nu al te zijn. Hoop echt dat ze serieus om de topplaatsen meedoen. Krijg beetje idee dat ze de plek van Kawasaki wel eens in konden gaan nemen want het vertrek van Rea lijkt me daar hard aan te komen tot nu toe.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Goed de laatste twee dagen testen zitten er op, dit weekend gaan we los:

(via worldsbk.com)
- zorgt Toprak voor definitieve BMW doorbraak?
- Bulega ook hier snelste Ducati
- Bautista komt dichterbij
- Iannone is back
- crashes Rea en Lecuona (schouderblessure en onzeker voor het weekend)
- VDM moet snelle ronde afbreken door rode vlag, zit hij dicht bij teamgenoot?
- Honda nog steeds op afstand

- nieuw asfalt, veel grip, er wordt nu vergaderd of de races ingekort worden of dat er verplichte bandenwissel moet komen.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
RG500IU schreef 20-02-24 om 10:24:47

- VDM moet snelle ronde afbreken door rode vlag, zit hij dicht bij teamgenoot?

Niet echt. Een goede 0,7 seconde erachter in FP1 en 1,2 erachter in FP2. Oke, snelle ronde moeten afbreken dus het is een wat vertekend beeld. Heb het niet kunnen volgen en weet niet hoe snel hij onderweg was, maar vanaf het moment dat Toprak z’n been over de BMW gooide was hij telkens duidelijk de snellere.

Niet geheel onverwacht en ook niet geheel onrealistisch, aangezien Michael 2 weggegooide jaren achter zich heeft.

Maar dicht bij z’n teamgenoot? Nee, naar mijn idee niet….
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Dodge de nieuwe leverancier van de safetycar.

https://www.worldsbk.com/en/news/2024/Dodge+and+WorldSBK+team+up+to+unleash+their+muscle+for+the+2024+season

Wat een enorme dikke bakken zijn dat! Erg gaaf! Die wil ik wel hun verkenningsrondes op Assen horen en zien doen.

Citaat:
Two Dodge Challenger SRTs, equipped with the iconic 6.2L HEMI V8 engine producing 717 Hp, will patrol the MOTUL FIM Superbike World Championship rounds, providing a perfect match to the racing Superbikes. This level of performance not only allows for precise assessment of track conditions but also ensures officials can always intervene swiftly.

Completing the Dodge WorldSBK fleet are Durango SUVs, serving as the Race Direction and FIM Safety Officer official cars. The Durango combines high efficiency with practicality, making it an ideal workhorse for the championship. Two specs will be deployed on track: a Dodge Durango SRT Hellcat with a 6.2L V8 engine delivering over 710 Hp and Dodge Durango SRT featuring a 6.4L Hemi V8 producing 475 Hp.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Voor wie het interessant vind; er wordt vandaag en morgen op het circuit van Catalunya getest. Volgend weekend ronde 2 van de WSBK in Barcelona.

Live timing:

https://livetiming.alkamelsystems.com/circuitcat
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Altijd leuk om beetje bij te houden als je de kans krijgt.
Ik zit met een ischias thuis al bijna 2 weken dus dit bied wel wat afleiding.
     Reageer met citaat 
Is de BMW zo slecht of Toprak zo goed....
Die man kan wel wat met elke motor
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Hij lijkt zijn merkgenoten wel te degraderen tot kleine jongens..
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
ja dat geeft wel te denken.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Snelle navigatie: