(silly) Seizoen 2024 (incl. tests) favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Topic: (silly) Seizoen 2024 (incl. tests) (42756 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
En net zoals Toprak de andere BMW rijders te kakken (zie vorige pagina) zet, doet Bulega dat tot nu toe met de andere Ducati's. Ik moet toegeven, ik heb nooit een hoge pet van hem opgehad en ik verbaas me dat hij het nu zo overtuigend doet
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
op Twitter / X vond ik onderstaande graphic:

WSBK lijkt nog flink achter te lopen. Maar nadat ik samen met Optimate eens ben gaan puzzelen kwamen we er achter dat met ca 3,8 milj ze op P6 zouden moeten staan... maar Supercross met 5,9 (ook niet vermeld) zou ook nog hoger moeten staan..
Maarrr... even verderop staat:
Citaat:
our favourite #motorsport series' socials
dus het was al beetje door gekleurde
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Nu we het er toch (in ander Topic) over hebben dan vind ik de kalender van dit jaar wel erg matig met slechts een (Phillip Island) wedstrijd buiten Europa.

Als je de 2019 kalender nog eens opzoekt, toen hadden we er nog 5:
Australië
Thailand
USA
Argentinië
Qatar

De laatste jaren hebben we ook nog Indonesië gehad maar dat is blijkbaar weer in schoonheid gestorven.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
dat is inderdaad wel triest. Maar zoals we het elders ook al bespreken lijkt het er op also de publieke belangstelling niet groot genoeg is.

Dan is het aannemelijk dat de investeringen voor overzeese wedstrijden niet uit kunnen.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Hongarije eind augustus gaat niet door, Portugal (Estoril) er voor in de plaats tussen Aragón en Jerez in als voorlaatste ronde.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
De moeder van Micheal vd Mark is plotseling overleden lees ik net op zijn instagram.

Gecondoleerd!

« Gewijzigd: 09-10-2024 om 09:38:38 door Onbekend »

TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Snelle navigatie: