Silly Season en tests 2024 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Topic: Silly Season en tests 2024 (34310 keer gelezen)
midstar
www.midstar.nl

Reageer met citaat 
Lekker toch, beetje het late jaren 80 begin 90 kleurtjes
Midstar racing
     Reageer met citaat 
Ik lees her en der veel anti-Amerikaans commentaar. Maar de periode dat de Amerikanen het voor het zeggen in de 500 wordt nu the golden era of motorcycleracing genoemd. Beetje onlogisch.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
gertram schreef 27-01-24 om 18:09:29
Vind het er ook niet uit zien eerlijk gezegd. Pertamina kwam in het verleden de betalingsverplichtingen naar Bendsneyders team niet of zwaar verlaat na, hopelijk gaat dit nu goed.

ik had van Drudi ook meer verwacht vind dit een beetje simel. Die fade out naar het wit is leuk gedaan maar dat is ook het enige speelse moet ik zeggen.
Je hebt tegenwoordig natuurlijk ook weinig meer in te brengen met sponsors die hun eigen kleuren in het ontwerp terug willen zien.

Als Pertamina nu niet betaald vind een van de CEO's vast een paardehoofd in zijn bed. Ik geloof niet dat je moet sollen met die italianen.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
RG500IU schreef 27-01-24 om 18:53:43
Trackhouse Aprilia (foto vd socials vh team):
(afbeelding)
wat vinden jullie er van?

ik vind hem wel mooi. Maar blauw wit rood komt vaak goed uit. En sterilgarda heeft die kleuren natuurlijk ook. En ja het blijft amerikaans dus je ziet te vlag regelmatig terug. Maar ik vind dat an sich niet erg.

Wel lekker fris. Mooi om te zien dat er weer eens 2 andere kleurstellingen aan de start staan.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Wat ik overigens heel leuk vind is dat in het ontwerp van Ducati op de topkuip de "echte"ucati kleur er onder lijkt te zitten. Dat wat helderder rood. Ik vind dat persoonlijk een erg mooi detail.
De motogp fietsen zijn al jaren een stuk donkerder dan het echte Ducati rood volgens mij. Het geeft nu het gevoel als of er een Ducati rode GP fiets is overgespoten naar de sponsorkleuren maar dat ze een stukje "vergeten" zijn. Ik vind dat een mooi detail.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
RG500IU schreef 27-01-24 om 18:53:43
Trackhouse Aprilia (foto vd socials vh team):
(afbeelding)
wat vinden jullie er van?

Ik zie alleen maar Sterilgarda en GoPro... niet al te veel sponsoren vooralsnog dunkt me..
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
via Social Media deze:

Tech 3 Gas Gas nu ook met Red Bull!
Acosta dus met de #31 omdat #37 al bezet was door zijn teamgenoot
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Ondertussen is Morbiddeli al even stevig gevallen met een Panigale toen hij met de andere Ducati coureurs (en ook ene Rossi) tussen de SBK coureurs reed bij de test in Portugal.

Nachtje ziekenhuis uit voorzorg, maar in elk geval een valse start voor hem met de testen op Sepang die voor de deur staan.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
En ondertussen is voordat het seizoen al begonnen is ronde 3 (Argentinië: 5 t/m 7 april) al gecancelled. Er komt geen vervangende GP.

Er zit sinds korte tijd een andere president met, laten we zeggen, een ander beleid. Volgens lokale media had de lokale promotor gerekend op een subsidie van de nationale overheid die nu niet wordt gegeven. Deze promotor heeft laten weten nu niet volledig in te kunnen staan voor een goed verloop van deze GP.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
ik denk niet dat het hele circus daar rouwig om is. Het was de duurste GP van het seizoen ongeveer, ook vanwege de plots gestegen prijzen van hotels en autohuur en dergelijke.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
dag 1 shakedown test Sepang:
Dani Pedrosa - KTM - 1:59.233
Pedro Acosta - GasGas - 1:59.385
Pol Espargaró - KTM - 1:59.415
Stefan Bradl - Honda - 1:59.860
Michele Pirro - Ducati - 2:00.866
Cal Crutchlow - Yamaha - 2:01.013
Lorenzo Savadori - Aprilia - 2:01.809
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Beetje het gesprek vd dag dit:

Vleugeltje op voorspatbord bij KTM, zou mogelijk zijn om de band te koelen.
(foto: @crash.net)
     Reageer met citaat 
Om te kotsen.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Optimate schreef 02-02-24 om 23:56:36
Om te kotsen.

jup en dan die dubbele achtervleugel, dingen zien er echt niet meer uit als een motorfiets.
     Reageer met citaat 
wat Stoner ook zei,alle vleugels eraf elecktronica eraf en gassen met die handel.

Pagina's: 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Snelle navigatie: