Silly Season en tests 2024 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Topic: Silly Season en tests 2024 (38870 keer gelezen)
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
RG500IU schreef 18-05-24 om 01:21:56
Beelden en geluid in prima kwaliteit op YouTube vd Privétest op Mugello met Honda, Yamaha en Aprilia coureurs en hun testrijders. Alles is gefilmd door een toeschouwer die kennelijk naar binnen is geslopen en niet veel in de weg werd gelegd. Het geeft ook wel aardig beeld (voor wie er eens de GP wil bewonderen), wat je als toeschouwer op de diverse plekken kan zien

ik zie vaker filmpjes van hem voorbij komen. Voornamelijk van auto's. Vaak ook van mugello. Hij of zij heeft volgens mij wat connecties om her en der eens binnen te kunnen wandelen.

Ik ben benieuwd hoelang Dorna deze beelden laat staan trouwens.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
India wordt IndiNEE dus voor 22 september:
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
En de eerder voor half juni geplande GP van Kazachstan zal nu de datum van India in september overnemen!
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Slim bedacht. Maar ik las als dat er nog steeds flinke vraagtekens staan bij die GP vanwege geen goed geschoold personeel en gebrek aan hotels en dergelijke.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Geen Kazachstan dus, wat al bekend was.
Eerst werd gefluisterd dat we nog eens naar Qatar zouden gaan, dat is gelukkig niet het geval.
Nu wordt het 2 maal Misano, eerst de San Marino GP in het weekend van 8 september, gevolgd door de Emilia Romagna GP op 22 september waarna het snel verkassen is naar Indonesië dat de week er op al is.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
RG500IU schreef 15-07-24 om 13:20:09
.. 22 september ..

Word ik achteraf aan herinnerd, maar niet zo handig als dan ook, in het zelfde land NB, ook een WSBK ronde is op Cremona...
     Reageer met citaat 
Dus MotoGP en SBK rijden gelijktijdig in hetzelfde land, sterker nog, op 2 uur en 50 minuten rijden van elkaar.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Dat is inderdaad een rare situatie. Zal wel niet anders kunnen.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Fabio Di Giannantonio wordt na de Thaise GP geopereerd aan zijn schouder en mist dan Sepang en Valencia

De Italiaanse media (oa gpone.com) melden in toenemende mate dat Andrea Iannone hem die races waarschijnlijk gaat vervangen.
(foto crash.net).
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Na de ramp vd afgelopen dagen rond Valencia en omgeving lijkt het hoogst twijfelachtig of de GP aldaar (hoewel circuit geen schade heeft) doorgang kan vinden.

Het is nu even koffiedik kijken, maar volgens gpone.com zijn Ezpelata en de Dorna bobo's druk bezig met een oplossing te bedenken. Sepang 2 lijkt voor de hand liggend alternatief maar wordt niet als oplossing gezien. Er wordt vooral gedacht aan Barcelona, Portimão of Qatar, klik op de link voor meer...
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Die beslissing moet eigenlijk nu wel komen, of anders in het uiterste geval voor de Sprintrace.
     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 31-10-24 om 18:57:07
Die beslissing moet eigenlijk nu wel komen, of anders in het uiterste geval voor de Sprintrace.

Het is over 2 weken pas hè.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Valencia in het wknd van 17 nov. gaat NIET door weten we inmiddels via socials. Er schijnt vervanging / alternatief te komen. Daar volgt later nog bericht over.
     Reageer met citaat 
Er MOET vervanging komen want de tv-maatschappijen hebben betaald voor 20 races, dus moeten ze 20 races krijgen.
     Reageer met citaat 
Een mooi moment voor een overmacht clausule voor de komende jaren. Het aantal pandemieën, oorlogen, en natuurrampen zie ik eerst nog niet afnemen.
Wie om zichzelf kan lachen zit nooit zonder vermaak.

Pagina's: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Snelle navigatie: