Silly Season en tests 2024 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Topic: Silly Season en tests 2024 (39281 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Johannes schreef 02-11-24 om 07:59:42
Een mooi moment voor een overmacht clausule voor de komende jaren. Het aantal pandemieën, oorlogen, en natuurrampen zie ik eerst nog niet afnemen.

Dat is zeker iets om over na te denken Johannes
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Optimate schreef 31-10-24 om 19:50:18
(...)

Het is over 2 weken pas hè.

Ja inderdaad. Maar leek mij wel belangrijk dat de coureurs voor de sprint race wisten hoeveel races er nog zouden komen. Wel of geen vervanging voor Valencia.

Dat had de sprintrace behoorlijk kunnen beinvloeden, met Martin en Bagnaia die voor de titel strijden.

Nou zie ik dat de DORNA wel moet ivm de tv rechten en de coureurs wisten het waarschijnlijk ook al.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Plaggie schreef 02-11-24 om 12:04:40
.. leek mij wel belangrijk dat de coureurs voor de sprint race wisten hoeveel races er nog zouden komen. Wel of geen vervanging voor Valencia..

Precies dat
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Ondertussen is de situatie ook steeds slechter aan het worden in Barcelona en omgeving...
Jarno
 Administrator

Reageer met citaat 
Barcelona is inmiddels bevestigd.

RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Ik zag net bij toeval een bericht door completesport247.com dat Netflix bezig is met het maken van een documentaire rond Jorge Martín. Hij gaat niet alleen als coureur gevolgd worden, maar er komt ook een inkijkje in zijn persoonlijke leven schrijft het artikel.

Heb het niet zo snel kunnen zien, maar volgens mij is er nog geen datum bekend van wanneer het te bekijken is.
Jarno
 Administrator

Reageer met citaat 
Jarno schreef 05-11-24 om 12:46:53
Barcelona is inmiddels bevestigd.

(afbeelding)

Het tijdschema is inmiddels ook bekend. Moto2 en Moto3 zijn ook gewoon van de partij (dat was nog even de vraag).

https://www.wegraceforum.nl/tijdschema/1723

Pagina's: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Snelle navigatie: