Silly Season en tests 2024 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 13

Topic: Silly Season en tests 2024 (31421 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Ja haast niet voor te stellen hé. Evert heeft wel een scoop hiermee, maar ik heb tot nu toe alleen de geruchten maar gelezen.

Ook in Spaanse en Italiaanse hoek nog nauwelijks melding van dit gebeuren. En het kan best zijn dat nog flinke tijd duurt voor officiële bevestiging. Ik las daar ook al van dat Marc eerst de Honda directie wil spreken als ze naar Japan komen.
     Reageer met citaat 
Heel bijzonder!!

Bij een Italiaans team op een verouderde Ducati. Terwijl Pramac ook nog een plek over heeft op een fabrieks Duc.
     Reageer met citaat 
Motorsport.com heeft een iets ander verhaal.

https://nl.motorsport.com/...ni-in-2024/10517466/
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Trax

ZAC #111 en #717, Teammanager #222

Reageer met citaat 
RG500IU schreef 07-09-23 om 20:50:40
Ja haast niet voor te stellen hé. Evert heeft wel een scoop hiermee, maar ik heb tot nu toe alleen de geruchten maar gelezen.

Ook in Spaanse en Italiaanse hoek nog nauwelijks melding van dit gebeuren. En het kan best zijn dat nog flinke tijd duurt voor officiële bevestiging. Ik las daar ook al van dat Marc eerst de Honda directie wil spreken als ze naar Japan komen.

Evert een scoop?
Dat lijkt me toch wel veel te veel eer.
Evert heeft gewoon weer berichten van echte journalisten gelezen en neemt een gokje.
Alle informatie over een mogelijke overstap loopt via Spaanse media. En niet via Evert uit Staphorst met een lokaal klein website’je
Evert heeft gewoon een stukje clickbait gemaakt.

Los van dit alles zou het wel een stap zijn. De verhalen dat AM vooruit gestuurd werd door en Marquez Mob om uit te pluizen of die Duc wat is lijken hiermee toch een stuk waarschijnlijker
Vrijwillige bijdrage
Bent u een trouwe bezoeker van deze website, bent u tevreden met het hier gebrachte gratis te lezen motorsportnieuws en wilt u het werk van Wegraceforum mede ondersteunen? Doe een vrijwillige bijdrage op wegraceforum.nl
     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 07-09-23 om 22:25:57
Heel bijzonder!!

Bij een Italiaans team op een verouderde Ducati. Terwijl Pramac ook nog een plek over heeft op een fabrieks Duc.

Een oudere Duc hoeft helemaal geen probleem te zijn. Check Bastianini. Reed vorig jaar de sterren van de hemel bij Gresini en rijdt in het fabrieksteam dit jaar een stuk minder.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Tja het is inderdaad een fikse verrassing. Racesport lijkt vrij overtuigd van dat het al rond is. Maar of hij nu hier heen gaat of elders. Een vertrek bij Honda is natuurlijk een bizar bericht. Hoewel MArc het natuurlijk al een paar seizoenen moeilijk heeft met de Honda leek hij echt vergroeid met het merk.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Maandag wordt er getest op het SanMarino circuit. Ik denk dat er daarna meer bekend wordt. Overigens heeft Marc tegen de Spaanse media gezegd dat hij zijn keuze al gemaakt heeft.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
gertram

takt vier

Reageer met citaat 
Speedweek.com brengt een langer verhaal met dezelfde conclusie als racesport. Ik lees alleen interpretaties van vage uitspraken van MM93. Wel staat er "Trouwens: Márquez heeft een clausule in zijn HRC-contract waardoor hij kan vertrekken als hij zich niet bij een fabrieksteam aansluit. En Honda zou geen contractuele boete eisen!" Waar ze dit vandaan hebben wordt niet vermeld.
https://www.speedweek.com/motogp/news/213084/Sensation-Marc-Marquez-mit-Bruder-Alex-bei-Gresini.html
Trax

Reageer met citaat 
Gezien de opbouw van het artikel van Speedweek heeft Racesport een sneltoets 'Google Translate Duits - Nederlands'

Hoop geruchten allemaal nog. Als het waar zou zijn dan zal Honda niet blij zijn dat MM maandag op hun nieuwe motor stapt....

En verhalen over clausules in contracten zijn, zonder een heldere bevestiging vanuit één van de contractpartijen, allemaal speculatie.
Vrijwillige bijdrage
Bent u een trouwe bezoeker van deze website, bent u tevreden met het hier gebrachte gratis te lezen motorsportnieuws en wilt u het werk van Wegraceforum mede ondersteunen? Doe een vrijwillige bijdrage op wegraceforum.nl
     Reageer met citaat 
Trax schreef 08-09-23 om 17:52:19
Gezien de opbouw van het artikel van Speedweek heeft Racesport een sneltoets 'Google Translate Duits - Nederlands'

Hoop geruchten allemaal nog. Als het waar zou zijn dan zal Honda niet blij zijn dat MM maandag op hun nieuwe motor stapt....

En verhalen over clausules in contracten zijn, zonder een heldere bevestiging vanuit één van de contractpartijen, allemaal speculatie.

Hoi Trax,

We weten dat je geen fan bent van die kleine lokale website uit Staphorst, helemaal niks mis mee. Dan kan en mag.

Maar stop a.u.b. eens met dat vervelende denigrerende gedrag en steeds maar weer onwaarheden te verkondigen over hetgeen Racesport.nl brengt.

Het klopt inderdaad dat we donderdag in Misano op een meeting waren waar ook Speedweek was. Hetgeen we hier hebben gehoord hebben we in een beknopt bericht weergegeven en heeft niks te maken met Duits-Nederlands google translate knop. Dat wij in dit geval iets later waren heeft maar één reden en dat is dat meneer Wiesinger er tussenuit kneep en met de grootst mogelijke speed vertrok naar het mediacentre en dus sneller en iets uitgebreider verslag deed.

Trouwens, schrijf maar op. Dit is slechts een klein deel van wat er binnenkort gaat gebeuren. Over twee of drie weken komt het echte nieuws, en nogmaals daar is hetgeen we gisteren brachten maar een klein onderdeeltje van. Laat je verrassen!!

We lopen als kleine lokale Staphorster website inmiddels 20 jaar mee, we weten inmiddels hoe de hazen lopen. Dat ene Trax dat schijnbaar slecht kan verkroppen, het anders ziet is niet ons probleem. Maar nogmaals stop eens met ons te beschuldigen van dingen die kant noch wal raken en niet waar zijn.

« Gewijzigd: 08-09-2023 om 20:01:08 door Racesport.nl »

Trax

Reageer met citaat 
Dus je plaatst een artikel met een kop die niet waar is (MM naar Gresini!) en als daar commentaar op komt dan heeft de ander het gedaan? Hmm interessant.

Dat is gewoon clickbait. Begrijpelijk hoor, daar verdien jij je centjes. En dat mag.
Maar dan moet je niet zielig gaan doen als daar een reactie op komt. Straks komt er ook nog weer zo’n “het blijft moeilijk…..” artikel….

Nog even in reactie op je laatste alinea, ik hoef gelukkig niks te verkroppen, hoor. Maar als serieus journalistiek medium zie ik jullie absoluut niet. Het feit dat je zo fel reageert op mijn Google grapje lijkt er bijna op dat ik te dicht bij de realiteit zat…

Want eerlijk is eerlijk, en zie dit maar als een retorische vraag, hoe groot acht je zelf de kans dat Racesport deze scoop zou hebben? Voor de Spaanse media uit? Voor MotoGP uit? Ik heb daar wel een idee over.

« Gewijzigd: 08-09-2023 om 22:37:16 door Trax »

Vrijwillige bijdrage
     Reageer met citaat 
Trax schreef 08-09-23 om 22:29:35
Dus je plaatst een artikel met een kop die niet waar is (MM naar Gresini!) en als daar commentaar op komt dan heeft de ander het gedaan? Hmm interessant.

Dat is gewoon clickbait. Begrijpelijk hoor, daar verdien jij je centjes. En dat mag.
Maar dan moet je niet zielig gaan doen als daar een reactie op komt. Straks komt er ook nog weer zo’n “het blijft moeilijk…..” artikel….

Nog even in reactie op je laatste alinea, ik hoef gelukkig niks te verkroppen, hoor. Maar als serieus journalistiek medium zie ik jullie absoluut niet. Het feit dat je zo fel reageert op mijn Google grapje lijkt er bijna op dat ik te dicht bij de realiteit zat…

Want eerlijk is eerlijk, en zie dit maar als een retorische vraag, hoe groot acht je zelf de kans dat Racesport deze scoop zou hebben? Voor de Spaanse media uit? Voor MotoGP uit? Ik heb daar wel een idee over.

Goed bezig Trax, laten we dit soort commentaar maar scharen in de categorie: afgunst is het beste compliment!!
Trax

Reageer met citaat 
Grappige reactie. Waar haal je ‘afgunst’ vandaan?

Feitelijk:
Vraag: Heeft MM officieel getekend voor Gresini?
Antwoord: Tot nu toe niet

Geen bekendmaking, persbericht of wat dan ook.

Dus berichten pushen die niet waar zijn om clicks te genereren, ook wel bekend als clickbait.

Reageer nou eens op de feiten in plaats van in det huil gedrag te schieten. Straks ga je ook nog weer stoppen met zie site.
“Echt waar…, oh nee, toch niet…..”

In je eigen woorden: het blijft moeilijk.

Wellicht moet je dit stuk eens lezen en in de spiegel kijken. Let op het gedeelte over ‘onderzoeken’….
Vrijwillige bijdrage
     Reageer met citaat 
Kunnen jullie ms in PM met elkaar verder gaan..........dit heeft nl niets meer Silly Season te maken, maar meer met een bitchfight.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
solex schreef 09-09-23 om 09:09:15
Kunnen jullie ms in PM met elkaar verder gaan............

Daar sluit ik me bij aan. Ik heb al contact gehad met Trax per PM om het niet op de man te spelen en op inhoud te reageren.
Als het zo verder gaat doen jullie dat maar onderling. Het wordt nu kinderachtig niveau.

Als er nog meer posts komen van Trax in deze toon verwijder ik ze.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 13

Snelle navigatie: