Silly Season en tests 2024 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 14

Topic: Silly Season en tests 2024 (38008 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Berichten gaan verwijderen vind ik wel erg ver gaan Ite. Trax schrijft zijn mening op een forum ( waar een forum voor bedoeld is ) Racesport reageert daar op, dus er wordt na mijn idee niks op de man gespeeld

Meneer/mevrouw racesport kan ook niet reageren toch. Wegraceforum is een forum, geen nieuws site.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
Vooralsnog eens met Falerossi.
Wie om zichzelf kan lachen zit nooit zonder vermaak.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Laat ik dan even proberen er wat aan toe te voegen.

Het verhaal over de transfer vd eeuw lijkt (hoewel nog steeds geruchten) nog veel sterker te zijn dat tot nui toe door racesport /speedweek gemeld.

Het zou vlgs een aantal bronnen ook gaan om totale overname vh Gresini team door MM93 zelf. De hele meuk aan (privé) sponsoren gaat mee, inclusief Repsol, Red Bull en Estrella Galicia..

Maar het is wel opvallend dat andere Spaanse / Italiaanse social media dit nog niet melden als een feit, hoewel er enkelen lijken te zijn die hun mond al beetje voorbij praten
     Reageer met citaat 
Het zal van de details in de contracten afhangen, maar ik geloof niet dat Honda Marquez zomaar laat gaan. Ze zullen eerder Marquez een jaar doorbetalen om niet te racen dan bij de concurrent.

Of ze moeten ipv Marquez een hele grote vis kunnen binnenhalen….
gertram

takt vier

Reageer met citaat 
Vaag verhaal. Wat is jouw bron Ite?
     Reageer met citaat 
gertram schreef 09-09-23 om 15:39:27
Vaag verhaal. Wat is jouw bron Ite?
Hadden ze het op Ziggo sport over
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Ik heb het niet bij Ziggo gehoord, maar elders. Helaas weet ik dat niet meer, wie weet vind ik het later vandaag nog wel.
gertram

takt vier

Reageer met citaat 
MM reageerde vrijdagavond op vragen van journalisten. Ik lees niets over de wilde plannen, https://www.gpone.com/en/2023/09/08/motogp/marquez-buying-a-motogp-team-its-a-possibility-but-not-now.html
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 09-09-23 om 12:10:32
Laat ik dan even proberen er wat aan toe te voegen.

Het verhaal over de transfer vd eeuw lijkt (hoewel nog steeds geruchten) nog veel sterker te zijn dat tot nui toe door racesport /speedweek gemeld.

Het zou vlgs een aantal bronnen ook gaan om totale overname vh Gresini team door MM93 zelf. De hele meuk aan (privé) sponsoren gaat mee, inclusief Repsol, Red Bull en Estrella Galicia..

Maar het is wel opvallend dat andere Spaanse / Italiaanse social media dit nog niet melden als een feit, hoewel er enkelen lijken te zijn die hun mond al beetje voorbij praten

En dan gooit Repsol de relatie van 29 jaar met Honda zomaar even te grabbel? Klinkt ongelooflijk. Anderzijds, HRC maakt er nu al jaren een potje van in de Motogp dus in die zin krijgt Repsol weinig waar voor z'n geld.
Trax

ZAC #111 en #717, Teammanager #222

Reageer met citaat 
Emilio Perez in El Periodico:
Marquez gaat nergens heen

Perez is close met de Marquez clan.

Interessant stuk op The Race, met ook de quote van Perez en een mooi stukje analyse en achtergrond. Poeh, da's wel heel journalistiek......

Neemt niet weg dat MM nog steeds zou kunnen overstappen, maar er is iemand in Nederland die om eigen gewin veel te vroeg 'WOLF! heeft geroepen. Als daar op wijzen betekent dat mijn bijdrage verwijderd gaat worden, so be it.
Ook fijn met azijn!
     Reageer met citaat 
Trax schreef 11-09-23 om 08:54:18
Emilio Perez in El Periodico:
Marquez gaat nergens heen

Perez is close met de Marquez clan.

Interessant stuk op The Race, met ook de quote van Perez en een mooi stukje analyse en achtergrond. Poeh, da's wel heel journalistiek......

Neemt niet weg dat MM nog steeds zou kunnen overstappen, maar er is iemand in Nederland die om eigen gewin veel te vroeg 'WOLF! heeft geroepen. Als daar op wijzen betekent dat mijn bijdrage verwijderd gaat worden, so be it.

Lijkt me een prima stuk, zonder effect bejag. Dat reacties verwijdert zouden worden omdat ze onwelgevallig zijn; hoe serieus moeten we onszelf dan nog nemen als forum?

Ik heb ook al een ervaring geboekt staan met Racesport. Zij maken ook clickbait. Dat zijn de tijden helaas.
verdieping vind je alleen als je door wilt zoeken.
Een forum is ook maar een bosje losse meningen bij elkaar en heeft geen enkele nieuwswaarde dan voor hen die het lezen.
Ergo; ik ben tegen elke vorm van censuur!
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Ondertussen is de Misano test een paar uur onderweg. Volgens de eerste social media berichten kent de 2024 Honda nog dezelfde problemen als de 2023 versie.

Het verhaal gaat dat Marc een plan A, B & C zou hebben. Tussen de regels door te lezen zouden er nu vermoedelijk nog 2 opties bestaan. Tussen India en Japan (over ca 2½ wk) zou hij bekend maken waar hij 2024 rijdt.
Trax

ZAC #111 en #717, Teammanager #222

Reageer met citaat 
Optimate schreef 10-09-23 om 02:10:45
(...)

En dan gooit Repsol de relatie van 29 jaar met Honda zomaar even te grabbel? Klinkt ongelooflijk. Anderzijds, HRC maakt er nu al jaren een potje van in de Motogp dus in die zin krijgt Repsol weinig waar voor z'n geld.

Mwah, dat valt wel mee. Honda krijgt alle shit over zich heen en MM93 is met Repsol iedere race en training uitgebreid in beeld, of hij nou op p3 of p 24 rijdt.
Sterker nog, doordat MM nu elk raceweekend ook Q1 rijdt is de exposure alleen maar groter....
Ook fijn met azijn!
     Reageer met citaat 
     Reageer met citaat 
Ik vind het postief dat racesport.nl ook de paddock geruchten rapporteert. Al vele jaren is daar veel te weinig aandacht voor.

Er speelt ongetwijfeld veel op zo’n paddock maar er wordt maar matig nieuws van gemaakt. Het is allemaal zo braafjes in vergelijk met de Formule 1.

Of zijn de journalisten bang dat ze door de teams uitgesloten worden als ze geruchten rapporteren aan hun publiek ?

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 14

Snelle navigatie: