Silly Season en tests 2024 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Topic: Silly Season en tests 2024 (31548 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
En Augusto Fernandez kan dan na een jaar alweer wieberen?
gertram

takt vier

Reageer met citaat 
KTM zal een keuze moeten maken als ze Acosta willen behouden, van Dorna krijgen ze geen extra startplekken. Als het mijn keuze was had ik Pol Espargaró er uit gezet, die besloot zelf drie jaar geleden KTM te verlaten. Heeft wel leuke dingen laten zien maar gaat nooit meer wereldkampioen worden.
     Reageer met citaat 
Het is officieel. Marquez weg bij HRC.

https://www.motogp.com/...di_YzMsA7_ZFwevSaKsc
     Reageer met citaat 
Tsja als een coureur niet wil rijden kun je hem moeilijk dwingen. Ben benieuwd hoe het eea geregeld is. Er zullen in de top van HRC wel een paar koppen rollen.

Heb net de biografie van Mike Hailwood uit. Die klaagde ook over een levensgevaarlijk frame. Wat dat betreft is er in 50 jaar niks veranderd
Trax

ZAC #111 en #717, Teammanager #222

Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 01-10-23 om 16:55:50
(...)

Ja want alle geheimen van Suzuki, Ducati, Yamaha etc die afgelopen jaren mee zijn genomen door Lorenzo, Rins, Mir, Zarco die hebben Honda ook zo enorm geholpen

Zeker als MM voor een klantenteam gaat rijden op een fiets van een jaar oud dan zullen de geheimen die hij mee kan nemen best meevallen. En het zou voor Ducati toch de absolute superioriteit uitstralen als MM op een klantenduc wereldkampioen zou worden. Ik zie het bezwaar niet zo.

Benieuwd wat het gaat worden!

Naar wat ik hoorde in de Paddock Pass Podcast heeft Ducati een stokje gestoken voor de komst van de hele entourage van MM zoals Santi Hernandez en andere teamleden. Specifiek om die angst dat ze 1 of 2 jaar komen halen en dan weer wieberen.

Even een paar andere scoops geruchten:
MM gaat Gresini overnemen
MM gaat in 2025 door naar KTM
MM gaat Gresini overnemen en in 2025 rijden met KTM in dat team.

Kies je beste gok!
Ook fijn met azijn!
     Reageer met citaat 
Ik geloof nooit dat Gresini het team zal verkopen.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Trax

Reageer met citaat 
Waarom niet? Fausto is overleden, zijn erven houden nu het team in stand.

Over de MM clan die niet meegaat naar Gresini dit artikel
Ook fijn met azijn!
     Reageer met citaat 
Trax schreef 02-10-23 om 12:13:59
Speedweek weet het zeker, Acosta en Pol Espargaro bij GasGas volgend jaar.

Geen bevestiging van KTM, GasGas, Acosta of wie verder ook.

Racesport is nog aan het typen.....

Niet Pol maar Fernandez blijft bij Tech3.

https://www.motogp.com/...mfmN_eUoJejIfpoA1xIw
Trax

Reageer met citaat 
Optimate schreef 06-10-23 om 14:22:38
(...)

Niet Pol maar Fernandez blijft bij Tech3.

https://www.motogp.com/...mfmN_eUoJejIfpoA1xIw

En daarmee kan Speedweek op hetzelfde hoopje als Racesport.
Hoop gelul, dikke duim 'journalistiek'. Clickbait boven alles.
Racesport had het GasGas verhaal ook al weer klakkeloos overgetypt

De kop die ergens voor de MM berichtgeving gebruikt is zou vooral een kijkje in de spiegel voor dit soort sites moeten zijn: "Een soap zonder enige schroom"
Ja, aan hun kant wel......
Ook fijn met azijn!
     Reageer met citaat 
Trax schreef 07-10-23 om 12:14:24
(...)

En daarmee kan Speedweek op hetzelfde hoopje als Racesport.
Hoop gelul, dikke duim 'journalistiek'. Clickbait boven alles.
Racesport had het GasGas verhaal ook al weer klakkeloos overgetypt

De kop die ergens voor de MM berichtgeving gebruikt is zou vooral een kijkje in de spiegel voor dit soort sites moeten zijn: "Een soap zonder enige schroom"
Ja, aan hun kant wel......

Wat er geschreven is, blijkt ook gewoon uit te komen. Zowel in het Marquez als GasGas verhaal. Dus hoezo gelul dan?
Trax

Reageer met citaat 
GasGas verhaal gelezen? Beide hadden een lulverhaal en later een correctie… oh nee, het is toch anders

Datum MM verhaal gezien?

Ik voorspel dat MM gaat stoppen! Spin het lang genoeg uit en je krijgt gelijk.

Geeft niet dat je een roddelsite ben, maar doe dan niet alsof je journalistiek bedrijft
Ook fijn met azijn!
     Reageer met citaat 
Zo zeg, wat zuur. Ik lees beide sites graag.Mogelijke scenario’s tegen elkaar afzetten en wat speculeren is toch prima? Kijk maar naar het overige (sport)nieuws. Van voetbaltransfers tot verkiezingsuitslagen en mogelijke kabinetsformaties. Jij noemt het giswerk, prima, jouw mening. Lees die sites dan gewoon niet zou ik zeggen.
Trax

Reageer met citaat 
Dat is 99% van de tijd ook mijn oplossing.
Er is gewoon veel betere informatie beschikbaar, dichter bij de bron met hogere journalistieke kwaliteit. Motomatters en Paddock pass podcast om er maar een paar te noemen.

Maar als dit soort sites een klokje hebben horen luiden en zonder te weten waar de klepel hangt vol op het orgel gaan, puur voor de clicks, dan vind ik daar wel iets van, ja.

Zuur? Nee hoor, valt wel mee.

Maar als ik vanuit mijn bedrijf facturen ga sturen voor niet bestaande diensten om zo geld te verdienen, dan heet dat oplichting.
Als Racesport geld gaat verdienen door clicks van mensen die op de site klikken om niet bestaand nieuws, hoe moeten we dat dan noemen?
Ook fijn met azijn!
     Reageer met citaat 
clickbait
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
Trax

Reageer met citaat 
bredebeier schreef 09-10-23 om 12:54:41
clickbait

Ook fijn met azijn!

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Snelle navigatie: