Silly Season en tests 2024 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Topic: Silly Season en tests 2024 (34308 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Goed, het het CryptoDATA RNF MotoGP Team zien we dus niet meer terug. Er zijn wel twee startplaatsen voor een Aprilia satellietteam gereserveerd, dus Oliveira en R Fernandez hoeven niet te vrezen zo begrijp ik.

De vraag is nu even wie instapt om de hele inboedel over te nemen. Een aanvraag van team Le0pard was eerder al afgewezen lezen we oa
     Reageer met citaat 
Waarom werd Leopard Racing afgewezen en waarom word de nieuwe eigenaar dan wel toegelaten.
Heeft het met geld te maken
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Dat denk ik niet. Volgens mij heeft Leopard een goed gevulde portemonnee. Ik begreep dat RNF een aantal zaken had gedaan waar Dorna niet blij mee was. Ik vermoed dat ze nu kijken naar de sturtuur van een team?
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Trax

ZAC #111 en #717, Teammanager #222

Reageer met citaat 
yzfr1 schreef 27-11-23 om 18:58:32
Waarom werd Leopard Racing afgewezen en waarom word de nieuwe eigenaar dan wel toegelaten.
Heeft het met geld te maken

Ongetwijfeld. En marktpositie, exposure en noem maar op.
Genoemd wordt Trackhouse, Amerikaans team met ook Nascar. Eigendom van o.a. Pitbull ( 'zanger' )

Leuk voor Dorna in het bereiken van de Amerikaanse markt
Ook fijn met azijn!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Trax schreef 28-11-23 om 12:46:07
(...)

Ongetwijfeld. En marktpositie, exposure en noem maar op.
Genoemd wordt Trackhouse, Amerikaans team met ook Nascar. Eigendom van o.a. Pitbull ( 'zanger' )

Leuk voor Dorna in het bereiken van de Amerikaanse markt

Tja ongetwijfeld dat ze ervaring hebben met Nascar maar dit is toch even wat anders. Misschien ook bedoelt om een betere doorstroom te krijgen via American Racing?

Dat ze "eigenaar" waren van Pitbull wist in niet. Hoe moet ik dat zien? met rechten van zijn muziek en dergelijke? Apart..
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
De 4e tijd van Marc geeft toch wel aan dat de man toch een uitzonderlijk talent is.

Toegegeven, tijden zeggen niet alles met testen. Maar het geeft wel aan dat hij zich comfortabel voelt.
Trax

ZAC #111 en #717, Teammanager #222

Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 29-11-23 om 08:40:57
(...)

Tja ongetwijfeld dat ze ervaring hebben met Nascar maar dit is toch even wat anders. Misschien ook bedoelt om een betere doorstroom te krijgen via American Racing?

Dat ze "eigenaar" waren van Pitbull wist in niet. Hoe moet ik dat zien? met rechten van zijn muziek en dergelijke? Apart..

Ik had het niet zo duidelijk opgeschreven zag ik...
Pitbull is eigenaar van Trackhouse. Mede eigenaar.
Ook fijn met azijn!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 29-11-23 om 08:46:10
..maar het geeft wel aan dat hij zich comfortabel voelt.

De smile na afloop van zijn eerste outing (op TV te zien) was veelzeggend:
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Omdat iedereen zo enthousiast reageert op het voorgaande voeg ik er nog even wat aan toe:
Citaat:
Massimo Rivola: “It was an opportunity that we couldn’t miss out on, and I already told Dorna that we’ll now need a second Grand Prix in the United State"

artikel (Engels) op gpone.com
     Reageer met citaat 
Tsja, wat moet je ervan zeggen. Uiteraard TOP dat ze er gewoon bij zijn volgend jaar. Maar qua looks zijn ze er niet op vooruit gegaan. Verschrikkelijk. Leuk dat Amerikanen instappen. Geef het 2 seizoenen en dan hebben ze het weer gezien.
     Reageer met citaat 
Van mij persoonlijk hoeft het ook niet, die Americano's er bij. Tegelijkertijd dat denk ik dat het voor de motorsport wel goed is om er Amerikanen bij te hebben.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
het design is slechts tijdelijk. Alleen voor de testen en de presentatie.
Het is eveneens een ode aan Nicky Hayden valt te lezen in het artikel van racesport.

Dat men dan direct een 2e GP wil vind ik dan wel weer wat overdreven. En waar gaan we dat doen?
Dan toch maar Laguna. Dan mag het van mij absoluut!
     Reageer met citaat 
Storm in een glas water dus.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Snelle navigatie: