Silly Season 2024 (incl tests) favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5

Topic: Silly Season 2024 (incl tests) (11704 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Moeten wij ons ook zorgen maken over de toekomst van ons enige Nederlandse team?

De naam is weer RW Racing GP en Fieten staat veel kleiner op de kuipen die ook nog bijna maagdelijk wit ogen
     Reageer met citaat 
Fieten, Super B en Emicon stonden bij de test van afgelopen week niet op de kuip. Kan natuurlijk zijn dat het kuipwerk alleen voor deze test was of zo, maar na de test is allles gelijk verscheept naar Qatar dus heel logisch klinkt dat niet.

De site is sinds vorig jaar ook niet meer geüpdatet trouwens.
     Reageer met citaat 
Fieten Olie schijnt ermee gestopt te zijn. SuperB en Emicon heb ik wel nog zijn staan. Ze hebben met verschillende kuipen gereden. (Mij lukt het hier niet om foto’s erop te krijgen.)

Wel een andere subsponsor nu hoofdsponsor te worden. Een Italiaan bedrijf: Idrofoglia. Die heb ik groot op een witte Kuip voorbij zien komen.

Hier een link met wat foto’s van de test:
https://www.flickr.com/...124/with/53560060848

Donderdag worden de nieuwe kleuren gepresenteerd in Qatar.

« Gewijzigd: 03-03-2024 om 11:08:01 door MB84 »

fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Dan even de clash der lage landers. In de indivudele lijsten staat Zonta er over het algemeen wat beter voor als Bo. Nu zegt dit natuurlijk niet heel veel. Maar ik vond het mooi om te zien dat Zonta serieus nette posities reed. Hij was zeker in het begin van vorig seizoen niet super sterk na een goed debuut seizoen. Maar nu lijkt het er op dat hij toch wat progressie boekt.
Bo had een mooi uitschieter op de eerste testdag maar daarna wat minder.

Met het risico er helemaal naast te zitten verwacht ik dat Zonta het dit jaar beter gaat doen als Bo.

uiteraard hoop ik voor beide een goed seioen.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
De dinsdag na Jerez was er nog een gezamenlijke Moto 2/3 test waar het merendeel vd rijders bij aanwezig waren. Ai Ogura had een stevige crash, ik vermoed in de voorlaatste snelle (Ferrari) bocht waarbij de Boscoscuro in tweeën brak en de voorpartij in de hekken kwam te hangen zoals op @everythingmrace
was te zien:

Snelste was Dixon (1.40,394) voor Chantra, Arbolino, Agius, Garcia, Guevara, 7e Zonta (1.40,809), Vietti met allen tijden in de 1.40.
Wat wél even opviel was dat Dani Muñoz met met 1.41,168 de 12e tijd reed waar Masia niet verder kwam dan 1.41,948.
Mocht Bo (1.41,758 beste tijd in de VT's) niet fit zijn, dan zie ik het wel gebeuren dat hij komt opdraven in Le Mans om hem te vervangen.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Ivan gaf afgelopen weekend ook al aan de Jerez langzaam te onveilig begint te worden door te kleine grindbakken en dergelijke. Geen idee of dit ook echt daar door komt. Want een doormidden brekende motor heeft sowieso veel snelheid. Maar het geeft wel te denken.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Dat de grindbakken / uitloopstroken daar te klein zijn werd al jaren geroepen, en dat klopt natuurlijk ook.

Maar ook al waren ze 50 mtr groter dan nog was deze motor doormidden gebroken.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Indrukwekkend optreden van Dani Munoz tijdens de testdag. Nou is een test wel wat anders dan een GP weekend, maar direct fors sneller zijn dan Bo en Masia is wel knap.

Mocht Bo nog niet fit zijn, dan lijkt het me logisch dat hij zal invallen. Hada heeft genoeg kansen gehad en heeft weinig laten zien.

Zonta 7e overall en elke sessie top 10. Het zit er wel in denk ik, maar het mag er wel eens uitkomen. Paar solide, foutloze weekenden met lekker wat punten. Zal hem ook een boost geven.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
RG500IU schreef 01-05-24 om 10:26:43
Dat de grindbakken / uitloopstroken daar te klein zijn werd al jaren geroepen, en dat klopt natuurlijk ook.

Maar ook al waren ze 50 mtr groter dan nog was deze motor doormidden gebroken.

ik bedoel ook niet dat het doormidden breken, door de te kleine grindbak komt. Maar dat de voorkant in dat hek hangt wel
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 01-05-24 om 17:31:18
.. Maar dat de voorkant in dat hek hangt wel

Je leest niet wat ik schrijf, maar volgens mij bedoelen we het zelfde
RG500IU schreef 01-05-24 om 10:26:43
..
Maar ook al waren ze 50 mtr groter dan nóg was deze motor doormidden gebroken.

Of
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
ja ik begreep je inderdaad even verkeerd denk ik.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Nog meer sleutelbeen nieuws: Celestino Vietti is vandaag in Italië succesvol geopereerd aan een breuk in zijn linker sleutelbeen die hij dinsdag bij de test opliep. (ajo.fi)

Pagina's: 1 2 3 4 5

Snelle navigatie: