WK Supersport300 seizoen 2024 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3

Topic: WK Supersport300 seizoen 2024 (5897 keer gelezen)
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
RG500IU schreef 23-04-24 om 11:04:37

Nu ook weer schrikken voor degenen die het zagen of op de tribunes zaten. Dat er weer van die doeken omhoog gehouden worden doen je vrezen voor het ergste. In een interessante column op racesport.nl legt Asse Klein wat uit over het gebruik van die doeken.

Er staat wel dat het ter bescherming en privacy van de coureur is. En dat dit dan ook vanwege de veiligheid is. (die snap ik overigens niet.) En dat daarmee het niet altijd ernstig hoeft te zijn. Maar aan de andere kant moet men dan terplekke meer bij een coureur doen. Wat wel aangeeft dat het een stevige crash was. Dus geruststellend vind ik deze uitleg persoonlijk niet.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 23-04-24 om 13:10:06
..Dus geruststellend vind ik deze uitleg persoonlijk niet.

Laat ik het dan zo zeggen, het kán soms geruststellend zijn.
De_Wim
maar dan anders

Reageer met citaat 
Buis lijkt goed hersteld, vocht zojuist met o.a. Veneman en Bijman voor de winst in IDM (Sachsenring).
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
     Reageer met citaat 
De serie zal grote veranderingen ondergaan, of zelfs vervangen worden door een andere.

Citaat:
orge Viegas – FIM President: "aarnaast werken we ook aan een vervangende klasse voor de Supersport 300. We gebruiken het BSB-kampioenschap (Sportbike klasse, red.) om te zien hoe deze nieuwe reglementen werken. Ik hoop dat we dit allemaal in 2026 kunnen implementeren.”

Bron: Racesport

« Gewijzigd: 13-05-2024 om 08:56:05 door Zapper »

Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Jeffrey Buis heeft weer lekker gepresteerd in de 300 met een P6 en een P2 goed aantal punten gepakt voor het kampioenschap.

Loris Veneman een 7e en een 12e plaats.

Geen punten voor Bijman.

Pagina's: 1 2 3

Snelle navigatie: