Silly Season en tests 2025 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Topic: Silly Season en tests 2025 (25101 keer gelezen)
Trax

ZAC #111 en #717, Teammanager #222

Reageer met citaat 
Martin met no. 1
Ook fijn met azijn!
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Dat is super!

Zoals hij ook zelf zeg: Citaat:
“Ik heb geen moment twijfels gehad om #1 te gebruiken. Ik heb hier mijn hele leven voor gevochten, MotoGP wereldkampioen worden en dit nummer op deze geweldige Aprilia te mogen plakken, dat is superleuk.
"

Grappig. Meende dat er eerder nog discussie over was.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Als ik die motor zo bekijk dan wordt het nog een hele puzzle waar dat nummer moet komen
Wie om zichzelf kan lachen zit nooit zonder vermaak.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Johannes schreef 16-01-25 om 17:06:50
Als ik die motor zo bekijk dan wordt het nog een hele puzzle waar dat nummer moet komen

Dat nummer 1? die zit er toch al op?
     Reageer met citaat 
     Reageer met citaat 
Aan de zijkant hebben in de GP’s al heel veel jaren geen nummer meer hoor.
     Reageer met citaat 
O, dat zou best kunnen.

Er is ook geen plek meer
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Zou wel weer moeten
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 18-01-25 om 09:22:13
Zou wel weer moeten

Ja eigenlijk zou het wel mooi zijn voor het publiek achter het hek.

Wat ik zo bijzonder vind is dat ik nog niemand heb kunnen vinden die het antwoord weet op de vraag waarom rijders tegenwoordig met onherkenbare nummers rijden.

Maar ik bedacht me nu dat ze bij Racesport hier ook altijd meelezen en zij weten meer dan wij.

Misschien weten zij waarom het zo is.
Ik ben heel benieuwd.
gertram

takt vier

Reageer met citaat 
Volgens mij mag de rijder het ontwerp van het startnummer bepalen, afgezien van de helm is dat het enige wat hij zelf mag inbrengen. Komt er een met een speciaal design dan volgt de rest.
Wat mij betreft komen er restricties in de vorm van minimum lettergrootte en contrast plus afwijkende kleur van het nummer bij de machines binnen een team. De ouderwetse rechthoek terug mag van mij ook.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
het is wat Gertram zegt maar ook kan zo meer ruimte worden gemaakt voor sponsoring. die gele vlakken waren vrij ruim (relatief) en daar kunnen natuurlijk ook weer sponsor stickers op.

En ook hier al eerder besproken de ontworpen startnummers zijn nu ook een handelsmerk en daarmee Merchandise. Ik denk dat met er daarom niet meer op terugkomt. De verkoop van Merch is een te grote bron van inkomsten voor coureurs. (die verdienen anders natuurlijk bijna niks.. )
     Reageer met citaat 
Het zullen best logische verklaringen zijn en voor de groten der aarde, de echte toppers kan ik het ook nog snappen, maar verder is het mij een mysterie

80 tot 90 % van het Moto2 en Moto3 veld kan amper het hoofd boven water houden en die lossen dat dan op door onherkenbaar rond te rijden voor de merchandise.

De insiders praten altijd wel zo stoer dat ze iedereen herkennen, maar als het moto3 veld voorbijkomt en ze staan op 30 meter achter een hek dan kunnen zij er ook geen wijs worden hoor, laat staan de willekeurige bezoeker die denkt laat ik ook eens naar de Tee Tee gaan.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
helemaal mee eens
     Reageer met citaat 
Johannes schreef 21-01-25 om 09:11:13
Het zullen best logische verklaringen zijn en voor de groten der aarde, de echte toppers kan ik het ook nog snappen, maar verder is het mij een mysterie

80 tot 90 % van het Moto2 en Moto3 veld kan amper het hoofd boven water houden en die lossen dat dan op door onherkenbaar rond te rijden voor de merchandise.

De insiders praten altijd wel zo stoer dat ze iedereen herkennen, maar als het moto3 veld voorbijkomt en ze staan op 30 meter achter een hek dan kunnen zij er ook geen wijs worden hoor, laat staan de willekeurige bezoeker die denkt laat ik ook eens naar de Tee Tee gaan.

Het zal de leeftijd zijn
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
gertram

takt vier

Reageer met citaat 
De Sepang shake-down test is voltooid. Was voor de teams met concessies, de testrijders van de andere teams en alle rookies. Op de eerste dag hadden de officiële Yamaha en Honda rijders elders persverplichtingen.

Dag 1

Pos No Rider Bike Time Diff Prev
1 44 Pol Espargaro+ KTM RC16 1:59.691
2 79 Ai Ogura* Aprilia RS-GP 1:59.862 0.171 0.171
3 30 Takaaki Nakagami+ Honda RC213V 1:59.888 0.197 0.026
4 26 Dani Pedrosa+ KTM RC16 1:59.926 0.235 0.038
5 54 Fermin Aldeguer* Ducati GP24 2:00.053 0.362 0.127
6 4 Test Rider+ Yamaha M1 2:00.881 1.190 0.828
7 51 Michele Pirro+ Ducati GP25 2:01.383 1.692 0.502
8 32 Lorenzo Savadori+ Aprilia RS-GP 2:03.782 4.091 2.399

Tijden zoals gepubliceerd op motomatters.com die ze hebben geleend van crash.net`.

Pagina's: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Snelle navigatie: