Silly Season en tests 2025 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Topic: Silly Season en tests 2025 (37202 keer gelezen)
gertram

takt vier

Reageer met citaat 
In mijn ogen is Martín geen rijder die heel goed is in afstellen, laat staan ontwikkelingswerk. Het kan m.i. goed zijn dat hij is geschrokken van het rijgedrag van de Aprilia en bang is dat dat niet goed gaat komen. Zijn valpartijen kwamen onverwacht. De Aprilia staat mijlenver van de met veel geld door vele goede rijders en wagonladingen technici doorontwikkelde Ducati, waar vermogen genoeg aanwezig is om stroomlijn op te offeren aan down-force. Je hoeft op een Ducati niet te kunnen afstellen want de data van rijders die dat wel kunnen staat tot jouw beschikking, nu 5 anderen en t/m vorig jaar 7.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Post Aragón test met Gonzalez op de Trackhouse Aprilia voor Ogura:

Heeft de snelheid al goed te pakken en zelfs sneller dan Chantra
     Reageer met citaat 
Moet eerlijk bekennen dat ik in het begin toch sceptisch was met de overstap van Alduguer naar de Motogp, maar die heeft me inmiddels meer dan doen verrassen
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
     Reageer met citaat 
gertram schreef 28-05-25 om 18:09:39
In mijn ogen is Martín geen rijder die heel goed is in afstellen, laat staan ontwikkelingswerk. Het kan m.i. goed zijn dat hij is geschrokken van het rijgedrag van de Aprilia en bang is dat dat niet goed gaat komen. Zijn valpartijen kwamen onverwacht. De Aprilia staat mijlenver van de met veel geld door vele goede rijders en wagonladingen technici doorontwikkelde Ducati, waar vermogen genoeg aanwezig is om stroomlijn op te offeren aan down-force. Je hoeft op een Ducati niet te kunnen afstellen want de data van rijders die dat wel kunnen staat tot jouw beschikking, nu 5 anderen en t/m vorig jaar 7.

In die zin kwam MM ook in een gespreid bedje terecht. Ik hoop dat zo snel mogelijk alle andere fabrikanten het gat gedicht hebben want er ontstaat bij mij een eentonig voorspelbaar gevoel bij de MotoGP, door de Ducati overmacht
Het begint meer en meer op Formule 1 te lijken. Hele snelle optochten met af en toe een uitschieter zoals de winst van Zarco op LeMans
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Klopt het word te voorspelbaar en dat is in geen enkele sport goed.
Bij de motogp wil dit onverwacht nog wel eens omslaan. Maar met de huidige overmacht van Ducati zie ik dat ook niet gebeuren.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!

Pagina's: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Snelle navigatie: