Silly Season en tests 2025 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Topic: Silly Season en tests 2025 (11717 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 22-05-24 om 09:48:21
Duc: #FB1 - #MM93
Pram: #AE41- #FM21
Apr: #MV12 - #EB23
Gres: #AM73 #FA54
KTM: #JM89 - #PA31
Tech3: #AF37 -#BB33
VR46: #MB72 - #FG49
Track: #JR16 - #JM36
Yamaha: #FQ20 - #AR42
LCR: #JZ5 - #SC35
Honda : #JM43 - #LM10

Bijzonder lijstje... en met welke motoren zouden Pramac en VR46 rijden dan?

« Gewijzigd: 22-05-2024 om 12:50:56 door RG500IU »

Reageer met citaat 
RG500IU schreef 22-05-24 om 09:48:21
(...)

Nou dat laatste kopieër ik wel even van je bericht op X:
(...)

Zoals ik daar ook al schreef is dit puur je eigen fantasie?
Of is er een onderbouwing met bronnen?

Ik zie persoonlijk Aleix E niet naar Pramac gaan omdat hij me aardig vergroeid lijkt met het Aprilia project lijkt.
Dat hij een stap terug doet om testrijder te worden zie ik eerder gebeuren.

En ik zie dat de huidige Trackhouse rijders geen plek meer krijgen volgens jou. Weet je daar wat van? Waar gaan ze dan wel heen?

Ik dacht Pramac gaat met Yamaha rijden Aleix is bevriend met Fabio Q.
Morbidelli link VR46, moest kiezen tussen of Oliviera en hem.

Las op X ergens over het verhaal Martin KTM. En las dat Mir opweg was Aprillia.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
HOPPER schreef 22-05-24 om 12:36:34
..Aleix is bevriend met Fabio Q. ...

Dat is mij niet zo bekend, Aleix is echter wél hele beste matties met Jorge M, dus een overgang naar Aprilia (als Aleix testrijder wordt) zie ik daarom ook wel als mogelijkheid.
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 22-05-24 om 12:53:33
(...)

Dat is mij niet zo bekend, Aleix is echter wél hele beste matties met Jorge M, dus een overgang naar Aprilia (als Aleix testrijder wordt) zie ik daarom ook wel als mogelijkheid.

Dat had ook wel gelezen op X. Weet je bron ?
Klopt ook dat hij matties is met Martin.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Bron? Nou nee, puur mijn visie omdat die vriendschap wel algemeen bekend is en (als Aleix stapje terug zou willen doen) dan fundament zou kunnen zijn voor een overstap van JM89.
     Reageer met citaat 
Simon Patterson schreef dat een tijdje geleden ook al op X. Dat hij dacht dat Aleix testrijden gaat worden bij Aprillia
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Jaaahh klopt, daar heb ik het gelezen. Ik vroeg hem nog "wat is de reden ofzo?" "Omdat Aleix testrijder wordt" was zijn antwoord. Op mijn wedervraag waarom hij dat dacht kwam geen antwoord...
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
nergens op gebaseerd maar gewoon op gevoel denk ik dat Martin naar Lenovo gaat. Ook al zou hij dan geen extra salaris ontvangen. Je wilt toch wel in het fabrieksteam van Ducati rijden lijkt me. Aande andere kant doet hij het met zijn huidige team ook fantastisch.en voor het zelfde geld word hij met hen dit jaar al wereldkampioen. Maar dan nog zie ik hem nog niet zo snel naar KTM vertrekken.

Ik heb wel het idee dat Bastianini bij Lonovo gaat vertrekken. Hij word sowieso nu overtroffen door Marquez en Martin.

Wie er naast Fabio komt? Geen idee eigenlijk. Wat ik al eerder aangaf ik gok dat Yamaha goed onderbouwde plannen heeft voor de toekomst anders had Fabio niet bijgetekend. Vanuit dat idee kunnen ze vast een goede 2e rijder aantrekken.

Het gerucht gaat dat beide Repsol Honda mannen willen vertrekken. Dan ben ik benieuwd wie daar heen gaan.

Het is toch eigenlijk wel bizar. Het team dat vele jaren als het topteam te boek stond, daar wil een coureur nu zijn contract openbreken omdat hij daar weg wil.

https://www.racesport.nl/na-mir-aast-ook-marini-op-een-vertrek-bij-honda-miller-mogelijke-opvolger/

« Gewijzigd: 23-05-2024 om 08:44:30 door fuzzybear »

TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Goed, het eerst dominosteentje is gevallen met het stoppen van Aleix E (niets gehoord of hij tester gaat worden..) reken de komende tijd maar op meer berichten
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Die melding laat vast niet lang op zich wachten.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Geen Aleix meer volgend jaar. Een juiste keuze volgens mij. Kampioen gaat hij niet worden en hij zit wel aan z’n maximale kunnen (volgens mij dan). En dan is het een goed moment om te stoppen. Hij stopt terwijl hij nog steeds competitief is. Zijn er maar weinigen die dat doen (Rossi, Lorenzo, Dovi, Crutchlow bijv. deden dat niet).

Wat een bijzondere carrière, voor mij wel een van de meest bijzondere carrières die ik heb meegemaakt. Slechts 1 podium in de Moto2 was voldoende om naar de MotoGP te gaan om daar vervolgens nog 13! jaar actief te zijn.

Hoogtepunt zonder twijfel z’n tijd bij Aprillia. Hij begon er op een zeer oncompetitieve machine in 2017. Pas in het 5e jaar (2021) begon het project vruchten af te werpen met betere resultaten en een eerste podium voor Aprillia (Aragon). In 2022 nog een veel beter jaar om een inmiddels sterk verbeterde machine. Een eerste GP overwinning in Termas en nog 5 verdere podiums. Hij was lang in strijd om de wereldtitel, maar door een mager slot verloor hij in Valencia zelfs nog P3 in de eindstand. Maar wie had ooit zo’n seizoen van Aleix verwacht? 4e overall? Ik dus nooit niet. Heeft mij enorm verbaasd.

Vorig jaar nog 2 GP’s gewonnen, waarbij hij in Catalunya geweldig revanche nam voor het debacle van een jaar eerder. Winst in de sprint en de hoofdrace! En een prachtige overwinning in Silverstone.

Een hele bijzondere, maar ook mooie carrière. Een enorme doorzetter die van een tractor een winnende machine wist te maken bij Aprillia
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
De geruchten uit diverse Spaanse bronnen luiden dat het wel eens over kon zijn met de samenwerking tussen Repsol en HRC.
     Reageer met citaat 
En gelijk hebben ze. HRC levert een complete wanprestatie, de afgang is nu echt compleet. En het lijkt ze niks te kunnen schelen, het gaat nu al jaren zo.
     Reageer met citaat 
Ja dat was te verwachten. Dit jaar al veel minder prominent en met deze belachelijke prestaties voor Honda niet heel gek.
     Reageer met citaat 
https://nl.motorsport.com/...ing-motogp/10616830/

Volgende stap dat Honda zich terug trekt uit de Motogp?? Vind het erg zonde, was altijd een groot fan van de combinatie. Maar wat Honda de laatste 4 a 5 jaar laat zien is gewoon om te janken! Tijd voor verandering!
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Snelle navigatie: