Silly Season en tests 2025 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Topic: Silly Season en tests 2025 (11482 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Als je naar de tussenstand kijkt is het ook echt om te janken.

18. Mir met 13 punten
19. Zarco met 9 punten
20. Nakagaami met 8 punten
Marini nog helemaal geen punten.

Bespottelijk gewoon.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Je zou bijna denken dat ze het een beetje laten doodbloeden omdat ze achter de schermen al bezig zijn met seizoen 2026. En daar dan beresterk voor de dag komen. Met de nieuwe regels. Ik herinner me de introductie van de 4 takten. De Honda was onverslaanbaar.

Of Repsol er een punt achter zet vanwege de prestaties of dat ze gewoon iets anders gaan doen weten we natuurlijk niet.

Benieuwd wat er voor in de plaats komt. Het zal raar zijn na 30 jaar geen o zo herkenbare Repsol Honda's meer op de grid.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Trax

ZAC #111 en #717, Teammanager #222

Reageer met citaat 
Zou er nou een relatie zijn tussen de neerwaartse spiraal van HRC in de MotoGP en de opwaartse spiraal van HRC in F1?
Met andere woorden: meer aandacht en geld naar auto's en minder naar motoren in de afgelopen 4 à 5 jaar?
Vrijwillige bijdrage
Bent u een trouwe bezoeker van deze website, bent u tevreden met het hier gebrachte gratis te lezen motorsportnieuws en wilt u het werk van Wegraceforum mede ondersteunen? Doe een vrijwillige bijdrage op wegraceforum.nl
     Reageer met citaat 
Interessante gedachtengang. Volgens mij is het wel zo dat tegenwoordig het F1-gebeuren van Honda is ondergebracht bij HRC. Dat was eerder niet zo. Dus wie weet heeft het met elkaar te maken.
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 30-05-24 om 08:40:32
Je zou bijna denken dat ze het een beetje laten doodbloeden omdat ze achter de schermen al bezig zijn met seizoen 2026. En daar dan beresterk voor de dag komen. Met de nieuwe regels. Ik herinner me de introductie van de 4 takten. De Honda was onverslaanbaar.

De nieuwe regels gaan in 2027 in. Om nu nog ruim 2,5 jaar voor spek en bonen mee te doen lijkt me niet de bedoeling en schadelijk voor het toch al afbrokkelende imago van Honda in de motorsport.

Geen rol meer in de Moto2, geen schijn van kans in MotoGP, Moto3, WSBK, WSS…Het ziet er niet goed uit.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Het lijkt er op dat zondag de bevestiging komt dat Jorge Martín naar het officiële Ducati team komt, Bastianini (Aprilia op de plek van Aleix) vertrekt dan daar.

Marc Márquez vervult echter nog een sleutelrol. Hij zou naar Pramac moeten om de plek van JM89 over te nemen maar hij lijkt bij Gresini te willen blijven.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Ja en dan schijnt er nogal een discussie te zijn waar de GP25 van Ducati dan terecht moet komen.

Dat Martin naar het fabrieksteam gaat begrijp ik wel. Gezien de leeftijd van Martin en MM heeft hij de voorkeur. Ook begreep ik dat Pecco liever niet MM naast zit had.

Dat speelt ongetwijfeld ook mee.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
vers van de pers: Acosta in oranje in een meerjarige deal.
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 01-06-24 om 12:32:35
vers van de pers: Acosta in oranje in een meerjarige deal.

Dan Miller gaan vissen denk ik
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Wat bedoel je daar mee falerossi?
Ik neem aan dat je toch niet bedelt dat ie met pensioen gaat en met Casey Stoner gaat vissen
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 01-06-24 om 17:11:35
Wat bedoel je daar mee falerossi?
Ik neem aan dat je toch niet bedelt dat ie met pensioen gaat en met Casey Stoner gaat vissen
Miller voegt voor mij niet heel veel toe aan de Motogp. Alleen met leuke scherpe opmerkingen kom je er niet.
     Reageer met citaat 
Ik zou het ook wel kunnen begrijpen als het voor Miller nu echt afgelopen is. Valt al jaren toch wat tegen, is altijd de mindere tov zijn teamgenoot, die anderhalf jaar tot nu toe op de KTM komen totaal niet uit de verf. Overstappen naar nog een 4e merk, ik vraag me af of dat nou echt heel veel soelaas gaat brengen. Zoals falerossi al opmerkt, is leuk voor af en toe een rake kwinkslag maar dat is het dan ook wel.
gertram

takt vier

Reageer met citaat 
Op motoGP.com werd net gezegd dat Aleix Espargaró testrijder wordt bij Honda. Vind het jammer dat hij bij Aprilia vertrekt maar gun hem (voor het eerst?) een goed salaris.
     Reageer met citaat 
gertram schreef 02-06-24 om 13:41:16
Op motoGP.com werd net gezegd dat Aleix Espargaró testrijder wordt bij Honda. Vind het jammer dat hij bij Aprilia vertrekt maar gun hem (voor het eerst?) een goed salaris.

Dan hoeft die zich niet te vervelen.
     Reageer met citaat 
Dan zal het einde voor Bradl zijn als testrijder dan?

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Snelle navigatie: