Silly Season en tests 2025 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Topic: Silly Season en tests 2025 (11718 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Aleix E naar HRC:
Optimate schreef 02-06-24 om 16:48:35
Dan zal het einde voor Bradl zijn als testrijder dan?

Volgens mij mag je wel 10 testrijders hebben hoor
     Reageer met citaat 
https://www.autosport.com/...nufacturer/10619188/

MM naar Fabrieksteam Ducati (en Martin dus niet)
     Reageer met citaat 
Bizar….
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
En Aleix Espargaró heet Jorge al welkom bij Aprilia op zijn Insta, lijkt dus niet langer een roddel te zijn
     Reageer met citaat 
En Martin nu ook officieel bevestigd bij Aprilia. Wordt volgend jaar een mooi seizoen
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 03-06-24 om 18:08:51
https://www.autosport.com/motogp/news/marquez-to-get-2025-factory-ducati-motogp-seat-martin-to-quit-manufacturer/10619188/

MM naar Fabrieksteam Ducati (en Martin dus niet)

Dan had Martin dus nog niks getekend. Wel erg slecht van Ducati
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
Erg verrassend en teleurstellend tegelijkertijd.

Martin toch redelijk trouw en topcoureur voor Ducati en dan beloon je hem zo?
Ik heb niets tegen (en ook niets met Pecco), maar ik hoop echt dat Martin dit jaar kampioen wordt.
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 03-06-24 om 18:31:17
(...)

Dan had Martin dus nog niks getekend. Wel erg slecht van Ducati

Wie zegt dat Ducati niet wilde? Wellicht deed Aprilia Martin zo’n geweldig aanbod dat hij dat niet kon afslaan?
     Reageer met citaat 
Grappig dat iedereen hier precies denkt te weten hoe de onderhandelingen gegaan zijn.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 03-06-24 om 19:31:43
(...)

Wie zegt dat Ducati niet wilde? Wellicht deed Aprilia Martin zo’n geweldig aanbod dat hij dat niet kon afslaan?

Heb je helemaal gelijk in.

Toch had ik liever Martin dan Marquez in het Ducati fabrieksteam gezien...........maar het loopt anders dan verwacht.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 03-06-24 om 19:33:05
Grappig dat iedereen hier precies denkt te weten hoe de onderhandelingen gegaan zijn.

We weten het niet inderdaad, maar stel dat Martin de keuze had tussen Fabrieks Ducati en Aprillia dan kan ik mij niet voorstellen dat hij niet voor Ducati gekozen zou hebben. Maar toch lijken ze bij Ducati gezwicht te zijn voor de druk van MM
Trax

ZAC #111 en #717, Teammanager #222

Reageer met citaat 
Bijzondere ontwikkeling, denk dat Ducati het niet slim/handig gespeeld heeft en daardoor Martin verliest aan Aprillia

Nu is het dus wachten op de bevestiging van MM93 bij het Ducati fabrieksteam.

Dat gaat mogelijk wel een hoop spektakel opleveren:
Het tekenen van MM93 zet de positie van Pecco onder druk. Die gaat dat niet leuk vinden.
De Spaanse clan van MM zal een plek willen claimen in de Italiaanse structuur van Lenovo Ducati. Ik betwijfel of Tardozzi en vooral Dall'igna daar heel erg zin in hebben.
Vrijwillige bijdrage
Bent u een trouwe bezoeker van deze website, bent u tevreden met het hier gebrachte gratis te lezen motorsportnieuws en wilt u het werk van Wegraceforum mede ondersteunen? Doe een vrijwillige bijdrage op wegraceforum.nl
     Reageer met citaat 
MB84 schreef 03-06-24 om 19:59:58
(...)

We weten het niet inderdaad, maar stel dat Martin de keuze had tussen Fabrieks Ducati en Aprillia dan kan ik mij niet voorstellen dat hij niet voor Ducati gekozen zou hebben.

Dat weten we toch helemaal niet? Wie zegt dat hij bij Aprilia niet het dubbele kon verdienen van wat hij bij Ducati kon krijgen? Iedereen doet altijd net alsof dat geen enkele rol speelt.

Daarnaast, bij Ducati zou Martin (ook in het fabrieksteam) tweede viool hebben gespeeld naast Bagnaia. Bij Aprilia is hij de Koning. Dat is voor die jongens ook belangrijk.
     Reageer met citaat 
Trax schreef 04-06-24 om 09:55:41
Dat gaat mogelijk wel een hoop spektakel opleveren:
Het tekenen van MM93 zet de positie van Pecco onder druk. Die gaat dat niet leuk vinden.

En elders lees ik juist weer berichten van mensen die zeggen dat Bagnaia bang is voor Martin en dat Martin daarom niet naar Ducati mag. Dat Bagnaia liever Marquez als teamgenoot heeft. Hier wordt juist weer precies het tegenovergestelde beweerd.

Citaat:
De Spaanse clan van MM zal een plek willen claimen in de Italiaanse structuur van Lenovo Ducati. Ik betwijfel of Tardozzi en vooral Dall'igna daar heel erg zin in hebben.

Die clan is nu toch ook al niet mee gegaan naar Gresini omdat Ducati dat niet wilde? Die zijn gebleven bij Repsol Honda en werken nu voor Mir (met weinig succes). Lijkt me niet dat Ducati nu opeens de poort voor ze open zet.

« Gewijzigd: 04-06-2024 om 10:50:54 door Optimate »

Trax

ZAC #111 en #717, Teammanager #222

Reageer met citaat 
Optimate schreef 04-06-24 om 10:19:51
(...)
En elders lees ik juist weer berichten van mensen die zeggen dat Bagnaia bang is voor Martin en dat Martin daarom niet naar Ducati mag. Dat Bagnaia liever Marquez als teamgenoot heeft. Hier wordt juist weer precies het tegenovergestelde beweerd.

Is mijn verwachting/idee, meer niet. Denk dat de meeste coureurs MM als een grotere bedreiging zien dan Martin.

Citaat:
Die clan is nu toch ook al niet mee gegaan naar Gresini omdat Ducati dat niet wilde? Die zijn gebleven bij Repsol Honda en werken nu voor Mir (met weinig succes). Lijkt me niet dat Ducati nu opeens de poort voor ze open zet.

Niet de techneuten, maar de clan/management/belangenbehartigers onder leiding van Julia.
Vrijwillige bijdrage
Bent u een trouwe bezoeker van deze website, bent u tevreden met het hier gebrachte gratis te lezen motorsportnieuws en wilt u het werk van Wegraceforum mede ondersteunen? Doe een vrijwillige bijdrage op wegraceforum.nl

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Snelle navigatie: