Silly Season en tests 2025 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Topic: Silly Season en tests 2025 (11892 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 13-06-24 om 09:56:23
(...)

Ongelooflijk. Z'n egootje gekrenkt omdat Martin naar Aprilia komt. Ik zie hem niet slagen bij KTM.
Nu wachten op het nieuws dat Bezzecchi naar Aprilia gaat.

Bijzonder dat KTM het ziet zitten in hem.. Giga ego inderdaad vanaf de Moto3. Hij mag Aprilia op zijn blote knieën danken dat hij nog een kans kreeg na dat gezeik bij Yamaha en dan voelt meneer zich te groot. Als we de verhalen mogen geloven uiteraard hè
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
ik heb die geruchten nergens opgemerkt. Waar was dit te lezen dan?

Ik vind het ook een bijzondere overgang. Zeker nu hij met Aprillia op een goed niveau zit.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Het lijkt er toch op dat Mir voor 2 jaar gaat verlengen bij Honda ondanks eerdere berichten. Althans, dit staat in veel Spaanse media vandaag.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Dat is inderdaad wel bijzonder. Maar het zou er inderdaad ook op kunnen duiden dat Honda toch wel nog een aardig ontwikkelingsplan heeft liggen voor de komende jaren.
Of hij krijgt gewoon een dik salaris en gaat puur voor de centen.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Bezzecchi dus contract voor twee jaar bij Aprilia, zie uw social media
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Volledig nieuwe rijders bezetting dus bij Aprillia. Benieuwd wat VR46 gaat doen. Hadden die al een doorschuiver uit de moto2? Vraag is natuurlijk ook nog met welk motormerk ze gaan rijden.Ze worden natuurlijk ook al enige tijd met Yamaha gelieerd.
     Reageer met citaat 
Veel zal afhangen van welk team met Yamaha's gaat rijden. De verwachting is toch dat Pramac dit gaat worden. Het lijkt me sterk dat Morbidelli dan mee gaat en gezien de link tussen Morbidelli en VR46 zou het mij niet verbazen als Morbidelli overstapt naar VR46 Ducati.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
ik vergis me natuurlijk. Pramac word al een tijdje gekoppeld aan Yamaha...
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
En dat laatste is ondertussen natuurlijk bevestigd om maar volledig te blijven.

Ook dat Alex Márquez bij Gresini blijft (dat mogelijk opgekocht wordt door een F1 coureur als ik de gossip zo lees) en vanmorgen het nieuws (dat we eigenlijk al wisten) dat HRC Honda definitief Aleix E heeft vastgelegd om de rol van testrijder naast Bradl te vervullen.
Trax

ZAC #111 en #717, Teammanager #222

Reageer met citaat 
RG500IU schreef 02-07-24 om 10:06:41

Ook dat Alex Márquez bij Gresini blijft

Jammer

Citaat:
(dat mogelijk opgekocht wordt door een F1 coureur als ik de gossip zo lees)

Ook jammer (en een hoop gejammer waarschijnlijk)

Citaat:
HRC Honda definitief Aleix E heeft vastgelegd om de rol van testrijder naast Bradl te vervullen.

Jammer voor Aleix (maar lekker voor zijn bankrekening)
Ook fijn met azijn!
     Reageer met citaat 
Die F1 coureur die Gresini over zou willen nemen is blijkbaar Lewis Hamilton. Als dat gebeurt doet het geforceerde woke-denken dus ook definitief zijn intrede in de MotoGP paddock.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Ja het zou wel. En ze doen maar. Ik kan me daar niet aan storen.

Ik volg de trainingen, kwalificaties en races. Hopen op mooie races, de nodige spanning en verrassingen en door naar het volgende GP weekend.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Trax schreef 03-07-24 om 12:45:12
..
Jammer voor Aleix (maar lekker voor zijn bankrekening)

Waarom jammer?
Hij heeft zelf te kennen gegeven geen full-time rider meer te willen zijn en ik denk dat Aprilia hem graag had gehouden als testrijder.
Hij zal de keuze voor HRC toch met zijn volle verstand (met aantrekkelijke beloning in het verschiet) hebben gedaan?
Trax

ZAC #111 en #717, Teammanager #222

Reageer met citaat 
Had 'm liever als testrijder bij een andere fabriek gezien. Dus jammer.
Het lijkt erop dat van de Japanse fabrieken Yamaha wel begrepen heeft wat er nodig is om weer succesvol te worden, maar Honda blijft in het diepe, zelf gegraven, gat zitten.
Ook fijn met azijn!
     Reageer met citaat 
Valentino Rossi. Hij is ambassadeur van Yamaha, maar z’n team rijdt met Ducati en in de autosport rijdt hij met BMW. En al die merken vinden het prima. Goed gedaan Rossi.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Snelle navigatie: