Optimate schreef
04-04-24 om 22:11:17
(...)
Ben ik het wel mee eens. In Zandvoort schieten ze misschien iets te ver door, maar in Assen is tijdens de TT wel heel erg stil tussen de races door. Dan moeten we het doen met reclamefilmpjes op de bigscreens. Ik betaal nu 140 euro voor m’n kaartje, iets meer entertainment zou daarvoor wel geboden mogen worden, een totaalpakket.
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens. de prijs/kwaliteits verhouding is nu inderdaad niet goed. En er zijn inderdaad veel "lege" momenten.
Als ik voor mij zelf spreek is dat soms wel wat vervelend maar ik vind het nog niet heel storend want ik kom echt voor de actie op de baan.
Dat is mijn entertainment.
Aan de andere kant is het soms inderdaad wel erg lang wachten. Maar ik zou zeker voor mij zelf niet weten wat ik dan zou willen als entertainment. De zoveelste stuntshow hoeft voor mij niet. Die heb ik ondertussen wel gezien. ik vond de Motul truck verleden jaar dan wel weer geinig. Maar aan de andere kant hoef ik geen DJ want ik heb helemaal niks met dance.
ik denk sowieso dat dit een generatie dingetje is. Ik hoef niet zo nodig continu vermaakt te worden. ik wil in de pauzes wel even wat drinken halen en een rondje langs de merchandise. Daar vermaak ik me wel mee. Echter denk ik dat de jongere generatie juist wel behoefte heeft aan die actie. En als je je daar op wil richten zul je inderdaad iets moeten gaan doen.
Dat je ziet dat je jeugd telkens meer vermaakt moet worden (prikkels moet hebben) omdat men zich anders verveelt voelt vind ik sowieso een verontrustende ontwikkeling. Maar dat is een andere discussie.