Overname van Dorna door Liberty media favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4

Topic: Overname van Dorna door Liberty media (6066 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Harald schreef 04-04-24 om 18:05:13
(...)

…..maar zoals het nu is, is het ook een duffe ingeslapen bende. ………….langs de baan mag er ook wel wat gebeuren…...

Dit lees ik wel vaker, maar ik kijk daar zo vreemd tegen aan. Zestig jaar lang was wat op de baan gebeurde genoeg en nu het op de baan spannender is dan ooit is het een duffe ingeslapen bende. Hoe kan dat nou?
Wie om zichzelf kan lachen zit nooit zonder vermaak.
     Reageer met citaat 
(...)

Dat mag ook wel. Hoeft niet zo’n carnaval te worden als met de F1 in Zandvoort maar zoals het nu is, is het ook een duffe ingeslapen bende. De gemeente doet goed zijn best met het TT festival maar langs de baan mag er ook wel wat gebeuren als je een jonger publiek wil trekken. Te beginnen met een goede geluidsinstallatie langs de baan.

Ben ik het wel mee eens. In Zandvoort schieten ze misschien iets te ver door, maar in Assen is tijdens de TT wel heel erg stil tussen de races door. Dan moeten we het doen met reclamefilmpjes op de bigscreens. Ik betaal nu 140 euro voor m’n kaartje, iets meer entertainment zou daarvoor wel geboden mogen worden, een totaalpakket.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
(...)

Te beginnen met een goede geluidsinstallatie langs de baan.

daar hebben ze een aantal jaar geleden al op geinvesteerd meen ik. De luidsprekers langs de baan zijn toen volgens mij ook vernieuwd. (hoewel ze er inderdaad nog uit zien als in de jaren 80.) maar het kan ook zijn dat die bouw gewoon akoestisch het beste werkt in de open lucht.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Optimate schreef 04-04-24 om 22:11:17
(...)

Ben ik het wel mee eens. In Zandvoort schieten ze misschien iets te ver door, maar in Assen is tijdens de TT wel heel erg stil tussen de races door. Dan moeten we het doen met reclamefilmpjes op de bigscreens. Ik betaal nu 140 euro voor m’n kaartje, iets meer entertainment zou daarvoor wel geboden mogen worden, een totaalpakket.

Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens. de prijs/kwaliteits verhouding is nu inderdaad niet goed. En er zijn inderdaad veel "lege" momenten.

Als ik voor mij zelf spreek is dat soms wel wat vervelend maar ik vind het nog niet heel storend want ik kom echt voor de actie op de baan.
Dat is mijn entertainment.

Aan de andere kant is het soms inderdaad wel erg lang wachten. Maar ik zou zeker voor mij zelf niet weten wat ik dan zou willen als entertainment. De zoveelste stuntshow hoeft voor mij niet. Die heb ik ondertussen wel gezien. ik vond de Motul truck verleden jaar dan wel weer geinig. Maar aan de andere kant hoef ik geen DJ want ik heb helemaal niks met dance.

ik denk sowieso dat dit een generatie dingetje is. Ik hoef niet zo nodig continu vermaakt te worden. ik wil in de pauzes wel even wat drinken halen en een rondje langs de merchandise. Daar vermaak ik me wel mee. Echter denk ik dat de jongere generatie juist wel behoefte heeft aan die actie. En als je je daar op wil richten zul je inderdaad iets moeten gaan doen.

Dat je ziet dat je jeugd telkens meer vermaakt moet worden (prikkels moet hebben) omdat men zich anders verveelt voelt vind ik sowieso een verontrustende ontwikkeling. Maar dat is een andere discussie.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
De Financial Times schrijft dat er zelfs een hoger bod (200 mln) schijnt te zijn geweest zijn dan dat van Liberty. De TKO Group werd echter afgewezen.
Citaat:
a person close to the deal said TKO were “culturally not a good fit”.
     Reageer met citaat 
Ook de afgelopen tijd wat podcasts geluisterd over dit onderwerp. Die motorsport-journalisten zijn toch gematigd positief.

Liberty is een media-bedrijf, geen investeringsmaatschappij. Dat is positief.
Misschien kan het iets minder Spaans worden.
Misschien een MotoGP versie van Drive to survive?
Voor de dagelijkse gang van zaken zal er op de korte termijn weinig veranbderen, de Ezpeleta's blijven gewoon de dagelijkse leiding houden.
Er wordt vooralsnbog niet gedacht aan het combineren van races.
Goed nieuws misschien voor Joe Roberts als enige Amerikaan in de paddock? (Al heeft bijv Trackhouse al wel gezegd dat ook een Amerikaan wel iets te zoeken moet hebben in de MotoGP. Een Amerikaanse coureur hebben puur en alleen maar omdat hij Amerikaan is maar die altijd achteraan rijdt is niet het doel)

Mooie kreet van David Emmett: de mensen op de social media die nu hard roepen dat Liberty de MotoGP zal ruineren roepen ook al jaren dat Dorna dat heeft gedaan, dus tja.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Vooral die laatste ja..
     Reageer met citaat 
Ik ben ook voorzichtig optimistisch
Wie om zichzelf kan lachen zit nooit zonder vermaak.
De_Wim
maar dan anders

Reageer met citaat 
Het lijkt al een tijdje stil op dit gebied, maar ik begreep ook dat het zeker maanden en misschen wel jaren zou duren.

Vandaag het bericht dat Dorna en de FIM een overeenkomst hebben over oa de moto-GP rechten tot 2060

Lijkt mij wat lang, maar is dit zo lang om liberty media te laten zien dat het een solide investering is?
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
Trax

ZAC #111 en #717, Teammanager #222

Reageer met citaat 
De_Wim schreef 05-09-24 om 21:14:12
Het lijkt al een tijdje stil op dit gebied, maar ik begreep ook dat het zeker maanden en misschen wel jaren zou duren.

Vandaag het bericht dat Dorna en de FIM een overeenkomst hebben over oa de moto-GP rechten tot 2060

Lijkt mij wat lang, maar is dit zo lang om liberty media te laten zien dat het een solide investering is?

Gevalletje 'Over je graf heen regeren' van Ezpeleta.
Ronduit belachelijk
Ook fijn met azijn!
     Reageer met citaat 
Nou ja, ik denk dat Ezpeleta niet zoveel kwalijk is te nemen. Dat is een zakenman, hij ziet een opportunity en sprint er op in.

Het is meer dat ik dit van de FIM niet begrijp. Die geven nu voor 36 jaar (!) alle zeggenschap weer totaal uit handen.

Pagina's: 1 2 3 4

Snelle navigatie: