EK Moto 2 & Junior WK 2024 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Topic: EK Moto 2 & Junior WK 2024 (7438 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Owen van Trigt trouwens dit weekend bij AGR in de Moto 3 junior WK en rijdt ook de laatste twee rondes voor dit team
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
27e en 21e plek voor van Trigt in beide races. Winst voor KTM rijders Pini en Uriarte. WK leider Carpe scoorde twee derde plaatsen.

Preicanos / Castañeda lieveliing Muñoz won de Moto 2 om naar de derde plek in de stand te stijgen. Leider Roberta Garcia scoorde een 0 na crash in leidende plek.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
De 14 jaar oude Rookie Carlos Cano won gisteren race 2 in de ETC op Aragón en is kampioen in deze klasse, zal de overstap wel maken naar de Junior WK denk ik.
     Reageer met citaat 
Owen van Trigt pakt gister een punt met p15 in de Moto3
Rijdt volgend seizoen het hele jaar bij AGR waar ook Collin Veijer voor reed.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Een bericht van FIM president Jorge Viegas op Twitter / X:
Citaat:
Beste iedereen die zich zorgen maakt over Carlos Tatay#99: de FIM blijft zeer betrokken en bezorgd over zijn zaak en doet er alles aan om deze op te lossen. Naar mijn mening was er sprake van een misverstand bij de verzekeringsmaatschappij, maar Carlos krijgt zijn schadevergoeding. Bedankt!

Lijkt me goed bericht over deze langlopende kwestie. Of een en ander mede is gekomen door de (eventuele) inspanningen van Preicanos teambaas en advocaat Raúl Castañeda wordt geen melding van gemaakt.
     Reageer met citaat 
Carlos Tatay heeft deze week op zijn Instagram uitgehaald naar de FIM in een lange videoboodschap. Daar reageert Viegas nu op.

Duurt veels en veels te lang dit verhaal.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Je bedoelt 'veels te lang' voor deze slepende geschiedenis MB neem ik aan?
Nou goed, of dat geholpen heeft, zeg het maar. Viegas belooft in elk geval beterschap.
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 24-10-24 om 14:06:28
Je bedoelt 'veels te lang' voor deze slepende geschiedenis MB neem ik aan?
Nou goed, of dat geholpen heeft, zeg het maar. Viegas belooft in elk geval beterschap.

Ja klopt dat bedoel ik.
Hopelijk houdt hij woord.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Ook hier vervalt het laatste weekend van Valencia vanwege de bekende omstandigheden, Estoril komt er voor in de plaats met de races op woensdag! 27 november. De trainingen / kwalificaties vanaf de zondag / maandag voorafgaand.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Vandaag dus de laatste races live:
https://www.youtube.com/watch?v=ZZwKQzMQ_AI

Pagina's: 1 2

Snelle navigatie: