(silly) Seizoen 2025 (incl. tests) favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Topic: (silly) Seizoen 2025 (incl. tests) (6276 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Net zo als dat Andrea Iannone bij Go Eleven Ducati blijft geldt dat ook voor het GRT Yamaha duso Remy Gardner en Dominique Aegerter. Vandaag overal te vinden op de diverse socials etc.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Bonovo als eenmans team verder met Ducati en Redding die daar blijft
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Optimate schreef 13-10-24 om 00:18:40

Voor Assen lijkt het me prima zo. In April WSBK, in juni de TT en in september de BSB. Mooi verspreid.

Ja het is mooi verspreid. Dat oogt dan leuk. Maar als een evenement door grotere kans op ongeschikte weersomstandigheden half afgewerkt kan worden en er ook nog eens minder publiek komt door die grotere kans op slecht weer?

Dan heb je daar als circuit toch niks aan? En als organisatie toch ook niet?

Ik vind het dan bijzonder dat je als circuit schijnbaar er bewust voor kiest dit risico te nemen.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Tito Rabat knoopt er nog een jaartje aan vast en wordt teamgenoot van neefje Sofuoglu in de SBK.

https://www.racesport.nl/...amaha-worldsbk-team/
Trax

ZAC #111 en #717, Teammanager #222

Reageer met citaat 
Tito Rabat. Waste of a seat...
Ook fijn met azijn!
Trax

Reageer met citaat 
Mooie aflevering van Chasin the racing met Shaun Muir, teambaas van het BMW team. Veel mooie woorden over MvdM.
Interessant kijkje achter de schermen.
Ook fijn met azijn!
Trax

Reageer met citaat 
Uit dit gesprek:

'Some riders are edgy and demanding to work with, others are more laidback. Michael is so laidback, he's almost horizontal'

Ook fijn met azijn!
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 

kan ook een minder positieve kant zijn natuurlijk.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Het team van Michael heeft ook zijn team presentatie gehad.

Weinig nieuws qua kleurenschema natuurlijk.

Het gouden pak van Toprak vind ik wel weer een beetje overkill maar dat is mijn persoonlijke mening.

Ook hij gelukkig wel met de nr 1 op de kuip.

https://www.racesport.nl/teampresentatie-2025-rokit-bmw-motorrad-worldsbk-team/
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Ik ben best benieuwd naar Redding op de Ducati.

In 2020/21 was hij toch erg sterk. Zou zo maar eens een goed seizoen voor hem kunnen worden.

Sam Lowes ook wel benieuwd naar. Eerste jaar op de Duc was niet goed. Wel vlagen laten zien van de potentie die er is, maar de resultaten bleven uit. Zowel Sam als Marc VDS met een jaar ervaring achter de rug.

En zo zijn er nog wel meer coureurs/ teams waar ik zeer benieuwd naar ben uiteraard.

In de eerste plaats natuurlijk ons Michael. Zal hij dit jaar vaker op het podium kunnen komen? Ik denk dat hij zeker in staat is zich te verbeteren tov 2024, maar we gaan het zien. Het veld is nog weer sterker dan vorig jaar en die P6 overall van afgelopen seizoen is echt niet makkelijk te herhalen of verbeteren. Maar goede hoop!
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
https://www.racesport.nl/het-honda-hrc-team-lanceert-kleurstelling-2025-world-superbike-seizoen/

De nieuwe kleurstellng van het Honda WSBK team.

Fraaie kleuren die vlak bij de straat machines liggen en de Honda huiskleuren.

Het pak vind ik erg gaaf mooi groot het Honda logo zo boven naar onder. Retro achtig. Daar word ik blij van.

Wat eigenlijk wel verontrustend is is het gebrek aan sponsors.

Dit zie je eigenlijk in de Motogp ook terug en niet alleen bij Honda.

Ik had daar een gesprek over met Evert afgelopen seizoen. Dit merkte op dat het zo is dat er weinig tot geen echte grote internationale sponsors zijn. Als je dit vergelijkt met de formule 1 dan mist de motogp toch nog wel wat. Bedrijven zoals Heineken en andere grote mulinationals willen niet investeren in de motorsport maar wel in autosport.

Ja er is een Monster en Red Bull maar daar houd het eigenlijk wel ongeveer bij op. Dat zelfs een fabrieksteam van Honda het zonder echte grote naam moet stellen is wel een dingetje denk ik.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Deze kleurstelling gebruiken ze al sinds 2020. Het eerste jaar van Bautista op de Honda.

Wel heel mooi hoor, daar niet van, maar niet bepaald nieuw.

Pagina's: 1 2

Snelle navigatie: