Silly Season & tests 2025 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4

Topic: Silly Season & tests 2025 (11308 keer gelezen)
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Zou mooi zijn Loris heeft een mooie progressie gemaakt in de 300. Tot de laatste race voor de titel gestreden. Veel meer valt er niet te leren/ verbeteren, dus tijd voor de 600!
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Best wel een paar nieuwe/ interessante ontwikkelingen voor volgend jaar:

- Uiteraard de nieuwe R9. Kampioen van de 300, Aldi Mahendra vormt samen met Can Oncu het Evan Bros team.

- Loris Veneman op de EAB Ducati

- Philip Oettl neemt de plaats van Huertas in

- Rinaldi met Yamaha terug in de WSS

- Jeremy Alcoba maakt de overstap en zal op een nieuwe Kawasaki aan de start verschijnen.

Voorlopig staat Van Straalen er niet bij helaas….ik hoop dat hij nog ergens een zitje weet te regelen.

Ik heb nu al zin in het 2025 seizoen!
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Marcel Schrotter verruilt z’n MV voor een Ducati ( Wepol Racing, dit jaar in actie op Triumph).

Valentin Debise lijkt de teamgenoot van Bo te worden bij MV.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Overzicht van voorgaande door worldsbk.com, maar ook hier wordt van Straalen (nog) niet genoemd.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Plaggie schreef 27-10-24 om 02:21:50
..
- Loris Veneman op de EAB Ducati ..

Vanmorgen min of meer officieel bekend gemaakt in de Ziggo studio na afloop vd MotoGP race waar hij te gast was en vader Barry wat toelichting gaf.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Officieel dus. Heel mooi nieuws

Mooie stap voor Loris.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Nu hopen dat Glenn nog een plaats weet te vinden.

Dan hebben we gewoon 3 Dutchies in de Supersport volgend jaar!
RacingRick
VERTROKKEN

Reageer met citaat 
RacingRick schreef 24-10-24 om 18:32:34
Zoals op Racesport te lezen is, maakt Loris Veneman de overstap naar een andere klasse. De WSS lijkt de meest voor de hand liggende. Misschien EAB?

Mooi dat dit is gelukt. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Een hele interessante klasse volgend jaar vanuit NL perspectief.
     Reageer met citaat 
Ja, maar ik begin wel een beetje te vrezen voor GvSt. Zou graag horen wat hij gaat doen volgend jaar. We weten toch nog steeds niet wie er dan wel bij TK op het tweede zitje komt, als GvSt daar weg zou gaan?
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Glenn heeft inderdaad een heel wisselend seizoen maar ik zou het spijtig vinden als hij al moet vertrekken.

Mooi voor Loris, ben ook benieuwd wat hij kan.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Het blijft oorverdovend stil rond Glenn. geen TKR, of een ander Yamaha team.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Nou van Straalen in elk geval niet meer bij Ten Kate of een ander Yamaha team zoals ook racesport.nl publiceert:
Ten Kate: Manzi & Okamoto (Japans SBK kampioen)
GMT 94: Mahias & Rinaldi
Evan Bros: C. Öncü & Mahendra
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
En even later ook persbericht door Ten Kate dat de wegen tussen hen en van Straalen gaan scheiden.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Jammer, had graag gezien dat Glenn nog een jaar voor Ten Kate kon rijden, helemaal nu er een R9 komt.

Verrassend vind ik het niet. Hij heeft een matig seizoen neergezet. Die overwinning in race 2 op Assen was natuurlijk geweldig en daarnaast een goede P3 in Magny Course.

Verder nog 3x een top 6 (1x 4e en 2x 6e), maar vooral in de lagere regionen van de top 10 te vinden en in de meeste gevallen de vierde Yamaha rijder. Hij was in de voorgaande 2 seizoenen ook al op een Yamaha onderweg, dus van een grote omschakeling was ook geen sprake.

Zijn resultaten staan in schril contrast met die van Manzi:
-19x podium (waarvan 5x de winst) en P2 overall.

Jammer en zonde, maar wel te begrijpen.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Toch denk en hoop ik dat hij wel een plaats vind ergens voor komend seizoen. Ik zag al geruchten voorbij komen dat hij wel eens op een Ducati in het team van Giuliano zou kunnen uitkomen.

Pagina's: 1 2 3 4

Snelle navigatie: