Silly Season & tests 2025 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4

Topic: Silly Season & tests 2025 (9436 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Dus Farioli uit de Moto 3 bij MV naast Bendsneyder als opvolger van Schrötter
     Reageer met citaat 
uit betrouwbare bron Glenn heeft deze week getekend , hij wou niet zeggen waar. nieuws komt binnenkort.
     Reageer met citaat 
Zou fijn zijn! Ben benieuwd
     Reageer met citaat 
In zijn column heeft VSt het over een Ducati, maar noemt niet welk team.
     Reageer met citaat 
Op een ander forum zeggen ze dat het waarschijnlijk het D34G team wordt, het team van oud-coureur Davide Giugliano. Afgelopen seizoen reden Bayliss en Edwards voor dat team.
De_Wim
maar dan anders

Reageer met citaat 
Benieuwd hoe Glenn en de Ducati elkaar bevallen, lijkt mij een goede keus.

Jammer dat het geen 2e jaar bij Ten Kate is geworden. De resultaten waren daar misschien wat mager voor, maar ik had hem graag op de nieuwe Yamaha gezien.
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Ja de lat ligt hoog bij TK natuurlijk, het was net te magertjes denk ik. Kan me ook voorstellen dat zijn opvolger (Japans SBK kampioen) een wens van Yamaha Japan is..
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
ik denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebben RG. Ik heb echter geen idee wat het niveau van het japans kampioenschap is. Dat hij daar kampioen is zegt me dus niet zoveel.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Met de komst van van Straalen moest Oli Bayliss ook op zoek naar ander zitje, dat is gelukt bij PTR Triumph Factory Racing
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Ik had in eerste instantie toch iets meer van Bayliss verwacht. Hij was in het ASBK best snel. En zijnde de zoon van had ik het idee dat hij een redelijke bak aan talent mee had gekregen om voor in mee te doen. Misschien wil het komend seizoen beter lukken.
     Reageer met citaat 
Het hele verhaal met KTM heeft ook impact op MV, waar KTM op dit moment eigenaar van is. Daar willen ze blijkbaar vanaf. Teams uit de Supersport kunnen met MV blijven rijden maar moeten wel van te voren alles betalen. Hopelijk blijft Bo verder gedoe bespaard.

https://www.speedweek.com/...s-von-MV-Agusta.html
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
LAten we het hopen. Maar dat is natuurlijk geen lekkere start.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
De gisteren gepubliceerde vooorlopige deelnemerslijst:

Bijna allemaal 'Next Gen' machines, 11 Ducati's tel ik al, dus bijna 1/3e vh totaal.
Alleen nog 4 600's (Honda) en 1 Kawa... die wsl kansloos gaan zijn.

Geen enkele R6 meer, alle Yamaha's zijn de nieuwe R9.. ook nog maar 2 Triumphs..
En dan het verhaal Masiá die ook op de Moto 2 lijst staat, maar dat Gas Up verhaal gaat imploderen denk ik.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Dat er geen enkele R6 meer in staat is op zich redelijk logisch. hoewel die dingen natuurlijk wel snel waren. Jammer dat er weer maar 2 Triumphs aan de start staan.

Pagina's: 1 2 3 4

Snelle navigatie: