Trax schreef
09-07-24 om 11:40:21
(...)
Dan op de man af: is jouw bron voor al deze wijsheid Evert? Of ben je zelf opeens motorjournalist geworden.
Evert heb ik nog wel gesproken voor de TT maar niet hierover. Hij heeft toen voor clienten van mij wat goodies geregeld.
Ik heb het inhoudelijk niet over de de sport gehad. Daar was geen tijd voor.
Ben geen motorsport journalist. Maar ik weet inderdaad wel van Evert hoe communicatie in het paddock loopt. En jij weet volgens mij ook wel dat als er ergens een mondelinge toezegging is. Dan word dit vaak al her en der geroddeld.
En even over Evert, als Evert mij dingen verteld die nog niet zeker zijn of niet naar buiten mogen komen (wat zelden gebeurd) Dan zal ik op het forum daar niet half over lopen hinten. Daar krijg je alleen maar gedonder van. En dat zal Evert mij dat niet in dank afnemen.
In dit geval is mijn opmerking dus gebasseerd op het feit dat ik weet hoe dit soort nieuwtjes het paddock uitsijpelen en daarna flink in het motorsportjournalistiek als roddel worden verkocht.
En ik weet dat je Evert niet hoog heb zitten, maar ik heb wel waardering voor wat hij voor werk verzet voor racesport.nl en de sport in het algemeen.
En nogmaals misschien is het overgekomen als dat ik al info heb. ik Maar ik bedoelde meer met de kennis van hoe nieuws en en roddels gaan in het paddock verwacht ik dat zon verhaal al lang er breed ergens was gaan gonzen. Collin is nu populair dus daar word enorm op gelet. Als toppers uit de motogp of moto2 een gerucht hebben komt dit snel op de diverse motorsport sites. Gezien het feit dat dit niet gebeurt is concludeer ik dat er niks concreets is.