Silly Season en tests 2025 Moto 2 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Topic: Silly Season en tests 2025 Moto 2 (19220 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Dus, er zijn volgens jou twee mogelijkheden:

-IvdV liegt dat KTM baas dit tegen hem gezegd heeft.
-KTM baas liegt dat dit staat te gebeuren.

Zeg jij maar welke van de twee het is.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Grand Prix / Moto2 / Sachsenring 2024 »

fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Optimate schreef 07-07-24 om 12:32:50
Dus, er zijn volgens jou twee mogelijkheden:

-IvdV liegt dat KTM baas dit tegen hem gezegd heeft.
-KTM baas liegt dat dit staat te gebeuren.

Zeg jij maar welke van de twee het is.

Nou ik zeg niet dat er gelogen word. Er is alleen volgens mij nog geen contract. En zolang die er niet is is er niks zeker. Voor zover ik dan het zie kun je dan alleen uitspreken dat de intentie er is om met hem door te gaan.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Come on, Veijer heeft de teams voor het uitzoeken volgend jaar. Het is voor alle teams toch duidelijk dat je Alonso of Veijer volgend jaar moet hebben. Het gaat erom wie hem het beste pakket biedt. Het zou mij niets verbazen als hij volgend jaar voor Red Bull KTM rijdt, zeker na dit dramatische jaar in de Moto2. Die moeten volgend jaar vooraan rijden en die hebben de luxe positie niet te hoeven kijken naar de middelen die een rijder meebrengt.
Anoniem
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 07-07-24 om 12:05:08
Daar had Iwan het gisteren ook al over. Hij heeft dit vanochtend ook alweer wat getemperd. Gisteren deed hij de uitspraak dat die toezegging al rond was.

Ik denk dat Iwan hier in zijn enthousiasme iets te snel is geweest.

Volgens mij is er nog nergens een handtekening gezet.

Hoe moet ik dit nou lezen? Weet jij meer vanaf de bank dan Iwan van der Valk vanuit de paddock?
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Soms kun je niet meer zeggen dan dat je MAG zeggen... denk ik
Anoniem
     Reageer met citaat 
Wie? Iwan? Fuzzy?
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Ik denk dat ik het wel weet, wie vd twee, maar maakt het uit Tr@x?
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Laten we hopen dat hij een plek vind die bij hem en de mensen om hem heen past. Dat komt vast goed. Maar kan me voorstellen dat ze nu wel een eisen pakket hebben waar niet ieder team aan kan voldoen.
Anoniem
     Reageer met citaat 
Wat loop je nou raar te speculeren en te doen of je meer weet dan anderen?
Welke mensen passen bij hem?
Welke eisen stellen ze?
Waarom is Iwan te snel met het bericht?

Klinkt een beetje als een gevalletje ‘het blijft moeilijk….’
     Reageer met citaat 
Ai Ogura zou gespot zijn bij Marc VDS Aldus Iwan
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Trax schreef 08-07-24 om 20:21:35
Wat loop je nou raar te speculeren en te doen of je meer weet dan anderen?
Welke mensen passen bij hem?
Welke eisen stellen ze?
Waarom is Iwan te snel met het bericht?

Klinkt een beetje als een gevalletje ‘het blijft moeilijk….’

ik speculeer niet. Het is toch al lang bekend dat Collin en de mensen om hem heen een heel goed uitgestippeld plan hebben. Met de enorme interesse kunnen ze aangeven wat hun plannen zijn. En het team wat daar uiteindelijk in mee wil gaan zal het team worden waar hij voor gaat rijden. Ik bedoel met "passen" Dat een team zijn traject gaat ondersteunen. Dat ze zien dat de manier waarop de familie Veijer en Laurens Klein Koerkamp zijn carriere willen inrichten de juiste is en hier in meegaan.

Gezien hij een Redbull atleet is zal de combi met KTM sneller te vormen zijn. Maar dat is natuurlijk niet in beton gegoten.

Er is uit het hele moto2 paddock interesse in hem dat is ondertussen bekend. Dus vanuit dat idee heeft hij gewoon de keuze.

Iwan is te snel omdat ik nog nergens op welde motorsport site of blad een bericht heb gelezen van KTM heeft Veijer aan zich gebonden.

Het werkt nu eenmaal zo als dit soort dingen daadwerkelijk al rond zijn er al veel berichten de media in komen dat dit er aan zit te komen.

Ik hoor niks.

Voor zover ik weet heeft Collin met de mensen om hem heen een heel duidelijk meerjaren plan. Gezien zijn resultaten nu en het pad wat hij heeft gelopen werkt dit erg goed. Ik denk dat een deel van het succes van Collin hier in schuilt. Daarom denk ik dat hij dit stug moet volhouden. Het is in mijn optiek de hele setting die het hem doet. En juist daarom moeten ze dit zo houden.

Dus bij wijze van spreken: Geen 1 jarig contract bij een top team maar een contract waarin hij de kans krijgt te wennen aan de moto2 die bij hem past. Dat dit dan 1e instantie niet het topteam van KTM is maar een ander goed team. Dan zal dit uiteindelijk beter werken.

« Gewijzigd: 09-07-2024 om 11:23:21 door fuzzybear »

Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 09-07-24 om 11:13:06
(...)

Iwan is te snel omdat ik nog nergens op welde motorsport site of blad een bericht heb gelezen van KTM heeft Veijer aan zich gebonden.

Eh, die Iwan is zelf insider he, die loopt daar rond, hij heeft z’n eigen bronnen.

IvdV heeft echt de toestemming niet nodig van andere motorsportjournalisten om iets te mogen zeggen nav een gesprek wat hij heeft gehad met iemand van KTM.

« Gewijzigd: 09-07-2024 om 11:40:22 door Optimate »

Anoniem
     Reageer met citaat 
Oh, er zit toch geen Evert link achter?

Die heeft in dit soort zaken een bak boter op zijn hoofd waar je bang van wordt....

- lulverhalen als scoop presenteren en vervolgens mazzel hebben dat het ook daadwerkelijk zo loopt (MM naar Ducati)
- meerdere petten op in verslaggeving over coureurs omdat hij ook de media belangen behartigd voor die rijders en dus de scoop graag zelf wil

Als dat het kader is dan vergroot het de geloofwaardigheid van het bericht van Iwan alleen maar. Da's namelijk een journalist...je weet wel...die dingen uitzoekt en z'n eigen scoops zoekt.....

« Gewijzigd: 09-07-2024 om 11:45:38 door Trax »

Anoniem
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 09-07-24 om 11:13:06
(...)

ik speculeer niet. ..........uiteindelijk beter werken.

Dan op de man af: is jouw bron voor al deze wijsheid Evert? Of ben je zelf opeens motorjournalist geworden.

« Gewijzigd: 09-07-2024 om 13:59:06 door Trax »

fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Trax schreef 09-07-24 om 11:40:21
(...)

Dan op de man af: is jouw bron voor al deze wijsheid Evert? Of ben je zelf opeens motorjournalist geworden.

Evert heb ik nog wel gesproken voor de TT maar niet hierover. Hij heeft toen voor clienten van mij wat goodies geregeld.

Ik heb het inhoudelijk niet over de de sport gehad. Daar was geen tijd voor.

Ben geen motorsport journalist. Maar ik weet inderdaad wel van Evert hoe communicatie in het paddock loopt. En jij weet volgens mij ook wel dat als er ergens een mondelinge toezegging is. Dan word dit vaak al her en der geroddeld.

En even over Evert, als Evert mij dingen verteld die nog niet zeker zijn of niet naar buiten mogen komen (wat zelden gebeurd) Dan zal ik op het forum daar niet half over lopen hinten. Daar krijg je alleen maar gedonder van. En dat zal Evert mij dat niet in dank afnemen.

In dit geval is mijn opmerking dus gebasseerd op het feit dat ik weet hoe dit soort nieuwtjes het paddock uitsijpelen en daarna flink in het motorsportjournalistiek als roddel worden verkocht.

En ik weet dat je Evert niet hoog heb zitten, maar ik heb wel waardering voor wat hij voor werk verzet voor racesport.nl en de sport in het algemeen.

En nogmaals misschien is het overgekomen als dat ik al info heb. ik Maar ik bedoelde meer met de kennis van hoe nieuws en en roddels gaan in het paddock verwacht ik dat zon verhaal al lang er breed ergens was gaan gonzen. Collin is nu populair dus daar word enorm op gelet. Als toppers uit de motogp of moto2 een gerucht hebben komt dit snel op de diverse motorsport sites. Gezien het feit dat dit niet gebeurt is concludeer ik dat er niks concreets is.

« Gewijzigd: 10-07-2024 om 08:56:57 door fuzzybear »

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Snelle navigatie: