Silly Season en tests 2025 Moto 2 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Topic: Silly Season en tests 2025 Moto 2 (14112 keer gelezen)
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Optimate schreef 09-07-24 om 11:28:06
(...)

Eh, die Iwan is zelf insider he, die loopt daar rond, hij heeft z’n eigen bronnen.

IvdV heeft echt de toestemming niet nodig van andere motorsportjournalisten om iets te mogen zeggen nav een gesprek wat hij heeft gehad met iemand van KTM.

Nee dat klopt maar als je zaken te vroeg naar buiten brengt dan zullen ze bij de teams en fabrikanten je de volgende keer stug voorbijlopen bij een nieuwtje. Zo bedoel ik dat.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Trax

ZAC #111 en #717, Teammanager #222

Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 10-07-24 om 08:41:00
(...)

Evert heb ik nog ..... het feit dat dit niet gebeurt is concludeer ik dat er niks concreets is.

OK, dat is ongeveer het standpunt dat Evert altijd loopt te verkondigen als het hem uitkomt....

fuzzybear schreef 10-07-24 om 08:41:00
(...)

Maar ik weet inderdaad wel van Evert hoe communicatie in het paddock loopt. En jij weet volgens mij ook wel dat als er ergens een mondelinge toezegging is. Dan word dit vaak al her en der geroddeld.

In dit geval is mijn opmerking dus gebasseerd op het feit dat ik weet hoe dit soort nieuwtjes het paddock uitsijpelen en daarna flink in het motorsportjournalistiek als roddel worden verkocht.

En ik weet dat je Evert niet hoog heb zitten, maar ik heb wel waardering voor wat hij voor werk verzet voor racesport.nl en de sport in het algemeen.

Nu mag ik van RG500UI niet al te lange quotes maken, maar dit stukje vind ik een dusdanige giller dat ik 'm hier toch even neerzet.

We hebben het over dezelfde Evert die niet wist hoe groot hij de (op dat moment nog) ongefundeerde RODDEL over MM93 van zijn website af moest bléren?
Het blijft moeilijk.....(en hypocriet!)

En over jouw reactie op de quote van Optimate:
Ik denk dat Iwan meer dan voldoende weet over dit wereldje om te weten wat hij wel en niet kan zeggen. Hij is in ieder geval onafhankelijk in dit hele verhaal en dat is meer dan over sommige andere partijen gezegd kan worden.

Maar goed, ik hou er over op, anders komt Evert hier straks weer klagen en zeggen dat het mijn schuld is......(Alweer )

« Gewijzigd: 10-07-2024 om 11:48:02 door Trax »

Ook fijn met azijn!
     Reageer met citaat 
Tot uw dienst Trax,

Bij deze, Collin Veijer heeft voldoende aanbiedingen voor 2025. Maar op dit moment heeft hij nog geen keuze gemaakt, laat staan dat er ergens een handtekening gezet is onder een contract voor 2025.

Doe er mee wat je wil......

« Gewijzigd: 10-07-2024 om 15:14:15 door Racesport.nl »

fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
ik denk dat we het niet eens gaan worden Trax. Want ook Iwan zal niet geheel onafhankelijk zijn. Er speelt achter de schermen altijd meer als wij weten. Ook voor Journalisten en verhaaltjes schrijvers.

Maar goed jij jou visie ik de mijne! Laten we hopen op een mooie afloop van dit seizoen.

Drinken we er samen een biertje op!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Ik hoor Iwan vd Valk op Ziggo vandaag tweemaal de naam van het Ajo team noemen als waar Collin plaats gaat vinden volgend jaar, er is echter nog niets getekend, maar de geruchten worden sterker en sterker.
     Reageer met citaat 
Hij wordt inderdaad bij Ajo genoemd.
Zoals ik het lees rond Oostenrijk over 2 weken meer ?!

https://www.speedweek.com/...ed-Bull-KTM-Ajo.html
     Reageer met citaat 
is er al iets bekent waar Colin Veijer bij welk team en klasse gaat rijden volgend jaar

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Grand Prix / Moto3 / Oostenrijk 2024 »

De_Wim
maar dan anders

Reageer met citaat 
Officieel nog niet.

Collin heeft zelf aangegeven dat hij er volgend jaar weer bij is erop een motor rondjes za lrijden op de circuits.

In de geruchtenmolen wordt een moto-2 zitje bij KTM genoemd (waarschijnlijk bij Ajo).

Een officiële aankondiging laat op zich wachten (waarschijnlijk omdat KTM diverse teams gaat herstructureren. O.a. de namen Husqvarna en Gas Gas lijke te gaan verdwijnen).

Waarschijnlijk gaat KTM op de Red Bull ring de teams en rijders voor komend jaar presenteren.

Bronnen: diverse commentatoren, podcasts en websites.

De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
     Reageer met citaat 
Ik denk wel dat Veijer goed kan aarden bij Ajo. Niet lullen maar poetsen.

Reageer met citaat 
Officieel Collin rijdt Moto2 voor Red Bull KTM Ajo in 2025

https://x.com/...g8if2cDjtrj1ulixsolw
Trax

Reageer met citaat 
Optimate schreef 07-07-24 om 11:02:41
Iwan vd Valk meldt zojuist dat iemand van KTM heeft gezegd dat Veijer sowieso bij een door KTM gesteund team blijft, waarschijnlijk in de Moto2. Dat zou dus KTM, Husqvarna of CF Moto kunnen zijn.

Potverdikkie, dan had Iwan het dus helemaal goed. Wat een journalist! Zo één die op zoek gaat naar scoops en die ook deelt!

Jammer dat sommige mensen, om eigen belangen, dat in twijfel gaan lopen trekken. Er is dus een levensgroot verschil tussen een journalist en een betaald media bureautje met een abo op Google translate.

« Gewijzigd: 13-08-2024 om 10:13:58 door Trax »

Ook fijn met azijn!
Trax

Reageer met citaat 
Maar absoluut TOP voor Veijer. Gouden kans!
Ook fijn met azijn!
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
je zou het toch bijna denken.

Maar mooi dat het rond is.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Geweldig
     Reageer met citaat 
Trax schreef 13-08-24 om 10:08:19
(...)

Potverdikkie, dan had Iwan het dus helemaal goed. Wat een journalist! Zo één die op zoek gaat naar scoops en die ook deelt!

Jammer dat sommige mensen, om eigen belangen, dat in twijfel gaan lopen trekken. Er is dus een levensgroot verschil tussen een journalist en een betaald media bureautje met een abo op Google translate.

Nogmaals bedankt voor je compliment. Je zou eens moeten weten hoe de hazen werkelijk lopen in deze wereld en wat het werkelijke verhaal is achter deze prachtige deal!!

Het blijft moeilijk, we weten het.......maar het is zo jammer dat je steeds maar weer je eigen waarheid probeert te zoeken en op een slinkse manier je gram probeert te halen. Maar om je te toch een beetje te plezieren en het duidelijk te maken voor de mensen die je cryptische omschrijving niet helemaal snappen: Het klopt, we zijn bij Racesport.nl inderdaad geen journalisten en daar schamen we ons al meer dan 20 jaar niet voor!!

« Gewijzigd: 13-08-2024 om 13:23:00 door Racesport.nl »

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Snelle navigatie: