Silly Season en tests 2025 Moto 2 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Topic: Silly Season en tests 2025 Moto 2 (7794 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Ja daar denk je teveel achter.
Of Bo nog een jaar Moto2 zal rijden. Zou mij verbazen inderdaad. Helaas is het te mager wat hij qua punten heeft laten zien. Ook al heeft hij een behoorlijk aantal wedstrijden moeten missen na Jerez.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
En vandaag is ook bekend geworden dat Adrian Huertas overkomt vh Supersport circus om naast Moreira voor Italtrans te gaan rijden. Foggia zal op zoek moeten naar ander team dus.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Holgado naast Alonso bij Aspar /CF Moto dat met twee rookies gaat rijden dus. E.e.a. is te lezen op de bekende socials / sites. Dixon was al bekend dat hij naar Marc VDS gaat, wat Guevara gaat doen is onduidelijk.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Salac blijft toch nog een jaartje bij Marc VDS!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Gonzalez Gresini > Intact / D Binder Intact > Gresini lees ik op oa racesport.nl en diverse socials... echte stoelendans dus.

De geruchten dat Baltus bij RW vertrekt zwellen aan ... dus daar komt plekje vrij, wie?
vd Valk noemde op Ziggo vanmorgen dat hij mogelijk onderdak krijgt bij Fantic naast Canet en waar Cardelus de pay-driver is.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Aki Ajo stapt over naar de MotoGP. Waar wij als Nederlanders natuurlijk het meest geïnteresseerd in zijn is wat gaat dat voor het Moto 2 en Moto 3 team betekenen?.

Geen enkel persbericht maakt daar melding van. Een obligaat regeltje als 'dat de structuur' gehandhaafd blijft lezen we op racesport.nl. Kan natuurlijk zijn dat daar nog niets bekend is, maar voor een Veijer bv wel fijn om te weten wat er voor hem veranderen gaat...
gertram

takt vier

Reageer met citaat 
Op MotoGP.com werd gemeld dat Niklas Ajo, de zoon van Aki, het team gaat leiden. Heeft al een grote rol in het team gehad de laatste jaren.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
ik vermoed dat er niet veel veranderd. Zijn zoon zal dan de taken die Aki had overnemen. Voor de rest zal het denk ik wel meevallen.

de overstap van Aki is logisch gezien het GAS GAS team nu weer KTM word. Dat betekend meer werk.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 01-10-24 om 17:07:15

de overstap van Aki is logisch gezien het GAS GAS team nu weer KTM word. Dat betekend meer werk.

Dat team is toch gewoon Tech3 en wordt geleid door Herve Poncharal?
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 02-10-24 om 06:45:21
(...)

Dat team is toch gewoon Tech3 en wordt geleid door Herve Poncharal?

dat klopt wel. Maar gezien het nu weer KTM word zal er meer werk liggen ook op andere vlakken gok ik.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
De logica ontgaat me wat Fuzzy. Ondanks de KTM band zijn het toch twee verschillende teams die beiden hun eigen werkwijze hebben? OK er zal best enige samenwerking zijn op bepaalde vlakken... maar toch
     Reageer met citaat 
Het GasGas team was altijd al gewoon een KTM-team, alleen met een andere sticker erop. Het feit dat zij nu ook gewoon weer officieel op een KTM gaan rijden maakt niet dat er nu opeens meer werk aankomt, want Tech3 heeft gewoon z’n eigen teamleiding. Samenwerking was er altijd al.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Dat begrijp ik ook. ik had alleen het idee dat het omdat het nu weer echt KTM heet er wellicht meer te doen is. Qua organisatie.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Bij het opzoeken vd actie van vanmorgen hoor ik net in een fragment Iwan vd Valk zeggen dat Sasaki naar RW Racing komt om Baltus op te volgen. Dit zal dan wel naar Fantic gaan, dat werd al vaker genoemd
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Zojuist bekend gemaakt:

Ayumu Sasaki in 2025 en 2026 bij RW Racing.

https://www.speedweek.com/...f-Pole-Position.html

Bron: speedweek.com

Vermelding staat onderin artikel.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Snelle navigatie: