Silly Season 2025 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Topic: Silly Season 2025 (4537 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 18-01-25 om 09:12:09

over naar 500cc 2 cylinders?
Goed plan Honda heeft nog wel een paar snelle NSR 2 cylinders staan.

Het is jou even ontgaan dat 2-takten al een tijdje in de ban zijn gedaan?
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Optimate schreef 18-01-25 om 10:00:42
(...)

Het is jou even ontgaan dat 2-takten al een tijdje in de ban zijn gedaan?

ach boeien scheelt een hoop kosten qua ontwikkeling. Gewoon weer herinvoeren. En dan hebben ze tenminste ook een fatsoenlijke pk gewichts verhouding.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
falerossi schreef 08-02-25 om 17:08:24

Niet verrassend. Kwam niet verder dan de Moto3 en kreeg ook hierin nooit echt z’n carrière van de grond. Snelle coureur, maar te wisselvallig en te veel off momenten.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Piqueras was de snelste coureur (wederom) tijdens de test op Portimao.

Voor mij, en vele anderen denk ik, de gedoodverfde favoriet voor de titel dit jaar.

Al hoop ik dat Honda dit jaar met een wapen komt en Furusato of Lunetta voor de titel kan gaan. Dat zou ik wel mooi vinden. Ben van beiden wel enigszins fan geworden het afgelopen seizoen.

Ik ga alle races weer volgen, blijf de Moto3 een mooie klasse vinden. Maar met het vertrek van Collin zal het wel een andere lading hebben. De spanning voor de start (en gedurende de gehele race eigenlijk ) zal er nu niet meer zijn.

Ook wel lekker op zich. En beter voor het hart
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Ik ga nu niet meer speciaal een wintertest topic aanmaken, maar kan ook prima hier denk ik.

Rueda zet in de testsessie van zojuist een 1:43,357 neer

Dat is echt een bizar snelle ronde voor Moto3 begrippen.

David Alonso wist vorig jaar tijdens de GP van Jerez opzien te baren door een tijd van 1:43.7 neer te zetten. Hij was na de trainingen toen bijna een seconde sneller dan de nummer 2. De eerste en tot dan toe enigste die onder de 1:44 wist te komen.

De rest van het veld kwam ook totaal niet in de buurt.

Het gaat tijdens deze test niet om 1 magisch snel rondje van Rueda, er wordt volop in de 1:43’ers gereden. Zojuist waren het zelfs de eerste 7 coureurs die onder de 1:44 doken.

Nou weet ik ook wel dat de omstandigheden anders zijn dan tijdens het GP weekend hier ( het is dan een stuk warmer), maar ik sta toch wel te kijken van de rondetijden die er deze test door de Moto3 jongens neergezet worden.

Volgens mij 1 a 2 jaar geleden dat het al iets bijzonders was om onder de 1:45 te komen en nu al een 1:43,3
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Laat ook maar wezen trouwens

Dacht dat ze best wel een heel stuk sneller gingen, maar heb even de test uitslagen van vorig jaar opgezocht en toen waren ze al net zo snel.

Had het idee dat ze ineens een heel stuk sneller gingen, maar nee niet dus.

Pagina's: 1 2

Snelle navigatie: