Pertamina Grand Prix of Indonesia 2024 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3

Racetopic
15

Mandalika

29 september 2024
Indonesië Mandalika International Street Circuit, Lombok

UITSLAGEN

STARTOPSTELLING

1Arón Canet
2Jake Dixon
3Ai Ogura
4Manuel Gonzalez
5Fermín Aldeguer
Volledige uitslag »

RACE

1Arón Canet
2Ai Ogura
3Alonso Lopez
4Fermín Aldeguer
5Darryn Binder
Volledige uitslag »

TRIVIA

De laatste Grand Prix van Indonesië werd in 1997 op het circuit van Sentul verreden; Tadayuki Okada (500cc), Max Biaggi (250cc) en Valentino Rossi (125cc) waren toen de winnaars.
De eerste Indonesische Grand Prix op dit circuit in 2022 leverde een verassende winnaar op met Somkiat Chantra op de Kalex Triumph van Honda Asia. Chantra was de allereerste coureur uit Thailand die GP winst behaalde.
Tetsuya Harada was in 1996 op het circuit van Sentul in Indonesië de laatste rijder die een GP in de kwartliterklasse op Michelin banden wist te winnen.
Topic: Pertamina Grand Prix of Indonesia 2024 (1556 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 26-09-24 om 16:02:17
Moreira en Foggia unfit voor Indonesië. Kansen voor Bendsneyder?

Zo'n titel is toch vragen om op te klikken?

Ja maar als je het zwart/wit bekijkt is dat de bedoeling van elk artikel welke we plaatsen. Ons doel is namelijk om zoveel als mogelijk motorsportfans te bereiken.

Maar even terug op dit specifieke geval. Voor velen zal het dan misschien als een broodje aap verhaal overkomen, dat was het echter in dit geval zeker niet. Sterker nog, het was in het begin van de week een meer dan reële optie. Nog sterker, Bendsneyder had zelfs kansen om de komende tijd meerdere races te rijden zij het in een ander kampioenschap. Hier heeft hij echter zelf nee op gezegd.

Nu kunnen we wel zeggen, voor ons een weet, voor jullie een vraag maar laten we dat maar niet doen want dan staan de azijnpissers al weer klaar dat Evert denigrerend is naar onze bezoekers en jullie als forumleden.

« Gewijzigd: 26-09-2024 om 17:29:58 door Racesport.nl »

Reageer met citaat 
Soms kom ik tot het inzicht dat de ander niet het inzicht heeft om tot inzicht te komen
Men blijft jong zolang men zich nog allerlei nieuwe ideeën eigen kan maken en kritiek kan verdragen - Marie von Eschenbach
Trax

ZAC #111 en #717, Teammanager #222

Reageer met citaat 
Racesport.nl schreef 26-09-24 om 11:32:57
(...)

Ach ja, Evert is dit soort opmerkingen inmiddels wel gewend........maar de mensen die zoiets roepen weten niet wat Evert wel weet, wat er zich op sommige momenten achter de schermen afspeelt en niet op een forum of het world wide web te lezen is.

Mooi dat je mij quote, terwijl ik de opmerking niet maak.

Maar de tenen zijn lang en het ego groot.
En als Evert al in de 3e persoon over zichzelf gaat praten is Evert wellicht aan een psychiater toe.
Ook fijn met azijn!
     Reageer met citaat 
Trax schreef 26-09-24 om 23:10:55
(...)

Mooi dat je mij quote, terwijl ik de opmerking niet maak.

Maar de tenen zijn lang en het ego groot.
En als Evert al in de 3e persoon over zichzelf gaat praten is Evert wellicht aan een psychiater toe.

Pfff is dit nou nodig….
Trax

ZAC #111 en #717, Teammanager #222

Reageer met citaat 
Je mag er ook omheen lezen en niet reageren...

Ook fijn met azijn!
     Reageer met citaat 
Trax schreef 27-09-24 om 08:09:37
Je mag er ook omheen lezen en niet reageren...

Ah je hebt de spiegel al zelf voorgehouden begrijp ik
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 26-09-24 om 16:02:17
Moreira en Foggia unfit voor Indonesië. Kansen voor Bendsneyder?

Zo'n titel is toch vragen om op te klikken?

Is toch een legitieme vraag? Waarom daar zo moeilijk over doen? Stelletje zuurpruimen zeg!

Eens speculeren of een eigen mening geven kan toch? Gebeurt toch op elke website?

Begin anders samen een uiterst journalistieke Motorsport site. Ik ben benieuwd…
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
heren heren (dames ook) niet forceren!
Blijf het wel netjes houden, speel niet op de man/vrouw en heb respect voor elkaar!
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Je kan inderdaad discusieren over de wijze waarop het bericht geschreven is. Maar als het op racesport aankomt word er vaak met een vergrootglas gekeken en zijn de uitspraken soms niet mals.

Ja ik ken Evert persoonlijk dat weet iedereen hier. Maar ondanks dat ben ik ook kritisch naar hoe de site gevuld word. Ik geef dit ook wel aan hem terug. Want feedback mits opbouwend kan in je voordeel werken.

Wellicht zou je dit stuk meer als een column of opinie moeten lezen. Zo is hij echter niet geplaatst en snap ik de reacties wel enigszins.

En ja ook Evert maakt fouten en schat zaken soms verkeerd in. Hij is ook maar een mens. Maar hij houd met zijn team toch een site in de lucht die erg gewoon prima uitziet. De hoeveelheid werk die verricht moet worden is enorm. (weet ik uitervaring) Dat de motorsport paddocks soms enorme slangekuilen zijn is mij maar volgens mij iedereen hier ook bekend.

En dat betekend dat er soms dingen niet of juist wel geschreven worden om te voorkomen dat je kop er af gebeten word.

En wat ik al vaker heb gezegd. Evert is de beroerste niet. Heb je een vraag of zit je iets dwars met betrekking tot de site of zijn berichten. Hij is prima benaderbaar. En hij is voor zover ik hem ken altijd bereid om een toelichting te geven of met je in gesprek te gaan.

En dan nog kort inhoudelijk over het artikel. Ja het is in dit geval een stuk wat geschreven is als zijnde de wens is de vader van de gedachte en is door titel keuze gebracht als gerucht. Zo lees ik het ook. Maar ik denk dan inderdaad. Misschien had dit beter als column of als opinie stuk betiteld kunnen worden. Dan was er minder heisa om geweest.

Maar goed: eind conclusie, geen invalbeurt voor Bo. Ik denk gewoon prima want de wonden zijn nog vers. We gaan zien wat er op zijn pad komt in de toekomst.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Dit seizoen niks denk ik. Bo staat dus gewoon nog onder contract bij Preicanos en krijgt gewoon geen toestemming om ergens anders te rijden.

Wat een prutser die nieuwe eigenaar
     Reageer met citaat 
Johannes schreef 26-09-24 om 12:24:48
(...)

De kritieken gaan over en weer en natuurlijk weet Evert veel meer.

Maar los van alles is er al jarenlang een neerbuigend toontje vanuit Racesport naar de fans toe. Ook nu weer. Het is zo niet nodig. Stop daarmee. Sta er boven, dan wordt de kritiek ook wel minder.

Dat toontje van Racesport is niet te verdragen.

Dit. Die stukjes die een paar jaar geleden verschenen onder de titel “het blijft moeilijk” waren werkelijk niet te harden. Het dedain voor de eigen lezers dat daaruit sprak was echt idioot. Maar gelukkig is dat alweer enige tijd geleden.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
MB84 schreef 27-09-24 om 13:32:13
.. Bo staat dus gewoon nog onder contract bij Preicanos ..

Dat verhaal, dat vd Valk ook meldde tijdens de uitzending, werd gisteren ook gebracht door nl.motorsport.com zie ik.
Maar nu, dag later, lijkt het ook wel opgedroogd te zijn met de kennis van nu.
Net als MB opmerkt zie ik het dit jaar, helaas, ook niet meer gebeuren voor BB64.
     Reageer met citaat 
Overigens vond ik niet zo heel veel mis met het artikel waardoor dit veenbrandje is ontstaan. Fijn juist als racesport meldt dat er geruchten zijn die wellicht voor ons van belang kunnen zijn (zonder dat het roddelrubriek moet worden natuurlijk)
     Reageer met citaat 
Het gaat er ook niet zozeer om of een artikel wel of niet goed is, alhoewel sommige artikelen echt door de ondergrens zakken.

Maar over het onvermogen om normaal met kritiek om te gaan.
Men blijft jong zolang men zich nog allerlei nieuwe ideeën eigen kan maken en kritiek kan verdragen - Marie von Eschenbach
     Reageer met citaat 
Johannes schreef 28-09-24 om 09:23:55
Het gaat er ook niet zozeer om of een artikel wel of niet goed is, alhoewel sommige artikelen echt door de ondergrens zakken.

Maar over het onvermogen om normaal met die kritiek om te gaan.

Het begint bij het afzeiken van een artikel.

Dat daar door de schrijver op gereageerd wordt kun je wat van zeggen of dat handig is. Maar begrijp ik wel.
Maar zoals gezegd het begint bij het afzeiken van een artikel/racesport.

Pagina's: 1 2 3

Snelle navigatie: