Thailand / Buriram favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3

Racetopic
18

Buriram

27 oktober 2024
Thailand Chang International Circuit, Buriram

UITSLAGEN

STARTOPSTELLING

1Ai Ogura
2Arón Canet
3Diogo Moreira
4Marcos Ramírez
5Filip Salač
Volledige uitslag »

RACE

1Arón Canet
2Ai Ogura
3Marcos Ramírez
4Somkiat Chantra
5Diogo Moreira
Volledige uitslag »

TRIVIA

Somkiat Chantra (Idemitsu Team Asia) zorgde hier bij zijn thuiswedstrijd in 2022 voor de eerste Thaise Poleposition in de Grand Prix geschiedenis.
Dennis Foggia (07-01-2001) werd hier in 2018, met een 3e plaats in de Moto 3 race, de eerste coureur die was geboren in de 21e eeuw die een podium behaalde.
Met een derde plaats in 2023 werd Somkiat Chantra (Honda Asia) de eerste rijder uit Thailand die bij zijn thuis GP het podium wist te halen.
Francesco Bagnaia (Kalex) zorgde hier 2018 voor de 800e Italiaanse Grand Prix overwinning. Bo Bendsneyder (Tech 3) zorgde met een 14e plaats voor de eerste Nederlandse WK punten in deze klasse.
Topic: Thailand / Buriram (3217 keer gelezen)
Trax

ZAC #111 en #717, Teammanager #222

Reageer met citaat 
hepa schreef 25-10-24 om 14:52:14
Midstar is een grumpy old men en waarschijnlijk omdat hij vroeger geen kans kreeg om GPs te rijden.

Goh, nou, poeh.
En heb je ook inhoudelijk nog iets bij te dragen aan het forum? Iets over motorsport?
Als je mensen wil afwijzen kun je wellicht beter op Tinder gaan zitten....
Ook fijn met azijn!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
De 'lezing' van de jury:
midstar
www.midstar.nl

Reageer met citaat 
Heren,

Iedereen zijn mening hier prima... maar niet op de man af.
We hebben het over de coureurs en niet elkaar.

Zonta maakte in mijn ogen de domme fout om niet goed vooruit te kijken en de situatie in te schatten.
Daarbij had hij eerder kunnen afremmen ipv wuiven dat iedereen maar aan de kant moest.
Rechts ervoorbij was de meest logische optie en indien tijdig opgelet had hij ook vaart kunnen minderen.

Als je je handen nog van het stuur af kan halen om te zwaaien heb je ook tijd om een andere keuze te maken....een veilige in dit geval.

Ik zie het helaas niet anders dan dat hij dit had kunnen voorkomen.
Het was zo onnodig.
Midstar racing
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 25-10-24 om 14:16:23
(...)

Nu Bo weg is is Goorbergh de volgende die je met grote woorden gaat afzeiken? Prima, dan weten we dat.

Maar al met al maken reacties als deze wel dat ik steeds minder zin krijg om hier nog inhoudelijk te reageren. Het aantal mensen dat hier regelmatig post is inmiddels bijna op de vingers van één hand te tellen en van die weinige posters zijn er dan ook nog een paar van wie je de berichten van te voren in kunt vullen. Bij de een is het altijd dezelfde coureur die niet deugt en een ander komt alleen nog maar om de MotoGP als geheel af te zeiken. Allemaal prima, maar het maakt dit forum er niet leuker op.

Hier sluit ik mij volledig bij aan.
     Reageer met citaat 
midstar schreef 25-10-24 om 20:47:52
Heren,

Iedereen zijn mening hier prima... maar niet op de man af.
We hebben het over de coureurs en niet elkaar.

Zonta maakte in mijn ogen de domme fout om niet goed vooruit te kijken en de situatie in te schatten.
Daarbij had hij eerder kunnen afremmen ipv wuiven dat iedereen maar aan de kant moest.
Rechts ervoorbij was de meest logische optie en indien tijdig opgelet had hij ook vaart kunnen minderen.

Als je je handen nog van het stuur af kan halen om te zwaaien heb je ook tijd om een andere keuze te maken....een veilige in dit geval.

Ik zie het helaas niet anders dan dat hij dit had kunnen voorkomen.
Het was zo onnodig.

Niet op de man af… en je noemt Zonta een sukkel…

Heb je het zelf wel gezien? Zonta knijpt volledig zijn remmen in om dit te voorkomen en heeft beide handen aan het stuur t/m de botsing. Dus wel graag bij de feiten houden.

« Gewijzigd: 25-10-2024 om 21:16:01 door MB84 »

RacingRick
VERTROKKEN

Reageer met citaat 
Zonta een sukkel noemen lijkt me niet nodig. Zonta blijven verdedigen mbt dit incident ook niet. Hij zat hier duidelijk fout. Maar we maken allemaal weleens een fout toch?
midstar
www.midstar.nl

Reageer met citaat 
MB84 schreef 25-10-24 om 21:12:02
(...)

Niet op de man af… en je noemt Zonta een sukkel…

Heb je het zelf wel gezien? Zonta knijpt volledig zijn remmen in om dit te voorkomen en heeft beide handen aan het stuur t/m de botsing. Dus wel graag bij de feiten houden.

Yep uiteraard, en wel 20x ook.
Was lekker vroeg op om alles live te zien
Midstar racing
midstar
www.midstar.nl

Reageer met citaat 
Maar goed,

Iedereen bedankt voor de afgelopen jaren hier op het forum.
Ik ga er uitb
Midstar racing
     Reageer met citaat 
Zo jammer dit allemaal. Laat Midstar z’n mening lekker hebben, ben het er vaak ook niet mee eens maar het brengt wel wat leven in de brouwerij.

Bij de minste of geringste discussie gaan mensen hier al dreigen het forum te verlaten. Dat verziekt de boel ook aardig, het kilt de discussie. Zo onnodig allemaal.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 26-10-24 om 19:20:23

Bij de minste of geringste discussie gaan mensen hier al dreigen het forum te verlaten.

Inderdaad. Ik denk dan altijd Doei ! En nog geen 24 uur later alweer ingelogd zijn. Beetje sneu, maar goed…..

Ai Ogura is de wereldkampioen! Heel sterk seizoen gereden De enige die er constant vooraan bij zit. Voor het eerst sinds 15 jaar weer een Japanse wereldkampioen.

Canet weer een overwinning, z’n 3e van het seizoen inmiddels. Na de zomerstop 6x podium gepakt

Leuk dat Ramirez ook op het podium staat. Z’n eerste in de Moto2? Geloof het wel. Ben even te lui om dat op te zoeken.

Knappe race ook van Moreira en Guevara.

En wat is Aldeguer toch een pannekoek dit jaar
     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 27-10-24 om 08:37:46
(...)

En wat is Aldeguer toch een pannekoek dit jaar

Heeft die knuppel eigenlijk een straf gehad voor die actie?
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Plaggie schreef 27-10-24 om 08:37:46
...
Leuk dat Ramirez ook op het podium staat. Z’n eerste in de Moto2? Geloof het wel. Ben even te lui om dat op te zoeken..

Nee, vorig jaar derde op Sepang, kun je dus hier heel gemakkelijk opzoeken
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
falerossi schreef 27-10-24 om 09:54:34
(...)
Heeft die knuppel eigenlijk een straf gehad voor die actie?

Nee (nog) niet, maar zal vast nog volgen omdat eerst de technische data geanalyseerd moet worden las ik. Dat wordt vast een LL of zelfs een dubbele LL.

Gelezen dat hij zijn hand gebroken heeft en Sepang sws moet missen en wellicht de laatste GP op Valencia en de aansluitende MotoGP test ook.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 26-10-24 om 19:20:23
..
Bij de minste of geringste discussie gaan mensen hier al dreigen het forum te verlaten. Dat verziekt de boel ook aardig..

Ik heb daar paar dagen over nagedacht, beter kan ik het eigenlijk niet verwoorden zoals jij deed

Ik merk wel, zoals Plaggie aansluitend ook opmerkt, dat mensen wel snel lange tenen hebben. Als je met een scherpe opmerking komt moet je ook realiseren dat je ook een scherpe tegenreactie kan verwachten en daar ook tegen kunnen. Dat is prima, maar doe alles wel met respect naar elkaar en betrek het op inhoud. Daarnaast moet een grapje of steek onder water altijd kunnen.

Wanneer iemand die zelden een bericht post zoals 'hepa' een grapje maakt (want dat was het vlgs mij) direct de baard daarom er af krijgt moedigt dat niet aan om eens weer te reageren. Kijk allemaal, en dat geldt evengoed voor mijzelf, ook eens in de spiegel lui!

Pagina's: 1 2 3

Snelle navigatie: