Thailand / Buriram favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3

Racetopic
18

Buriram

27 oktober 2024
Thailand Chang International Circuit, Buriram

UITSLAGEN

STARTOPSTELLING

1Ai Ogura
2Arón Canet
3Diogo Moreira
4Marcos Ramírez
5Filip Salač
Volledige uitslag »

RACE

1Arón Canet
2Ai Ogura
3Marcos Ramírez
4Somkiat Chantra
5Diogo Moreira
Volledige uitslag »

TRIVIA

Dennis Foggia (07-01-2001) werd hier in 2018, met een 3e plaats in de Moto 3 race, de eerste coureur die was geboren in de 21e eeuw die een podium behaalde.
Francesco Bagnaia (Kalex) zorgde hier 2018 voor de 800e Italiaanse Grand Prix overwinning. Bo Bendsneyder (Tech 3) zorgde met een 14e plaats voor de eerste Nederlandse WK punten in deze klasse.
Met een derde plaats in 2023 werd Somkiat Chantra (Honda Asia) de eerste rijder uit Thailand die bij zijn thuis GP het podium wist te halen.
Somkiat Chantra (Idemitsu Team Asia) zorgde hier bij zijn thuiswedstrijd in 2022 voor de eerste Thaise Poleposition in de Grand Prix geschiedenis.
Topic: Thailand / Buriram (3890 keer gelezen)
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Was jullie dat hitler snorretje van Marcos Ramirez ook opgevallen? Mij wel. Ik vond het nogal vreemd
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
falerossi schreef 27-10-24 om 09:54:34

Heeft die knuppel eigenlijk een straf gehad voor die actie?

Ja een dubbele longlap. Die zal hij waarschijnlijk inlossen tijdens z’n MotoGP debuut, aangezien hij dit jaar niet meer in actie komt.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Jake Dixon blijft toch een apart geval. Waardeloze start van het seizoen, vervolgens rijdt hij 6 races erg sterk (4x podium, 2x winst) om het daarna weer compleet kwijt te zijn.
     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 28-10-24 om 14:22:42
Was jullie dat hitler snorretje van Marcos Ramirez ook opgevallen? Mij wel. Ik vond het nogal vreemd

Mij ook idd! Erg vreemd ja
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Plaggie schreef 28-10-24 om 19:04:23
(...)
Ja een dubbele longlap. ..

Nee, (normaal wel) maar hier een enkele LL voor Fermon:

via @denkmit

Pagina's: 1 2 3

Snelle navigatie: