Round 5: Most favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Racetopic
5

Most

18 mei 2025
Tsjechische Republiek Autodrom Most

UITSLAGEN

RACE 1

1Jaume Masiá
2Can Öncü
3Lucas Mahias
4Marcel Schrötter
5Aldi Satya Mahendra
Volledige uitslag »

RACE 2

1Can Öncü
2Lucas Mahias
3Philipp Oettl
4Marcel Schrötter
5Valentin Debise
Volledige uitslag »

TRIVIA

Manuel Gonzalez (Yamaha) behaalde hier in 2021 met P2 en P3 zijn eerste tweede podiumplaatsen uit zijn Supersport carrière binnen.
Het circuit van Most in Noord-West Tsjechië werd in 2021 het 50e circuit waar het WK Superbike werd georganiseerd.
Manuel Gonzalez (Yamaha) reed hier in 2021 naar de eerste Poleposition uit zijn Supersport carrière en werd daarmee (19 jaar en 3 dagen) de jongste coureur die dat deed in deze klasse.
Topic: Round 5: Most (1812 keer gelezen)
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Glenn valt tegen dit jaar op de Ducati. Slechts 2 puntjes tot nu toe….

Hij schijnt last te hebben van de naweeën van zijn Philip Island crash. Hij liep daarbij een zware hersenschudding op en dat geeft hem nog steeds moeite om zich goed en lang te concentreren op de motor.

Ik heb ooit een lichte hersenschudding gehad. Geen idee hoeveel last je kunt hebben van een zware en hoe lang dat nog na ebt.

Het seizoen is nog lang, hopelijk weet Glenn zich de komende weekenden te verbeteren.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Mahendra deed het weer goed als Rookie met P5 en P7 hij vind steeds meer snelheid, is elke keer beter. Een podium (of meer) zie ik nog wel gebeuren.

Rinaldi daarentegen……die had zijn overstap naar de Supersport wel anders voorgesteld. P19 overall met 17 punten……ik verwacht dat hij het seizoen niet gaat afmaken.

Sterker nog er zijn geruchten dat hij de plaats van Rabat gaat innemen bij het Motox Yamaha team in de WSBK.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 

Pagina's: 1 2

Snelle navigatie: