Saaie coureurs foto-topic favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4

Topic: Saaie coureurs foto-topic (7128 keer gelezen)
     Reageer met citaat 










*bloopertje weggewerkt (1e foto)
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
ivm Lawson ............

spoel effe terug naar eind jaren '70/begin jaren '80

ooit gehoord van AMA Superbikes .....GS1000/ZRX1100/CB1000 .............

of Wes Cooley .........

dan zou je Lawson daar niet bij plaatsen ......


( Crivile evenmin ...... 'n 500 tweetakt is geen saaie bedoening, noch 'n 990 viertakt in 't geval van Ukawa )
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
Gum-Tree
Ant for president !!

     Reageer met citaat 
Never hold your farts in. They travel up your spine and into your brain. That's where your get crap ideas from.
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 

« Gewijzigd: 22-10-2004 om 09:30:43 door Trax »

Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
Ik vind Doohan ook niet sympathiek , maar zeggen dat hij zijn titels voor het grootste deel aan het materiaal te danken heeft en , okee , óók een béétje aan zichzelf , dat klopt natuurlijk ook niet.
Met het allerbeste materiaal en gemiddeld talent wordt je niet zomaar 5voudig wereldkampioen.
Er zijn best een hoop coureurs op dit moment met het beste materiaal (Gibernau,Barros,Hayden,Biaggi) en het zijn allemaal goede coureurs.....maar geen wereldkampioen,laat staan 5 (!!!!!) keer.
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Ben het met Elvera eens, om nou te zeggen dat Doohan z'n 5 wereldtitels alleen aan de motor te danken heeft..... gaat me wat ver.


Enne....

Citaat:
Maar ja, gezien z'n nationaliteit ben jij het vast niet met me eens........

Wanneer gaan we dat nou eens laten rusten?
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 
Citaat:
Ben het met Elvera eens, om nou te zeggen dat Doohan z'n 5 wereldtitels alleen aan de motor te danken heeft..... gaat me wat ver.

Ik vind het feit dat Doohan nooit het lef heeft gehad om de stap van Honda naar een willekeurig ander merk heeft durven maken eigenlijk al boekdelen spreken.

Hij was niet zo veel beter of uitzonderlijker dan wat er verder in zijn tijd rond reed...ik blijf er zelfs bij dat mensen als Rainey en Schwantz beter waren dan Doohan. Alleen door de één-coureur-strategie van Honda heeft Doohan een beslissend voordeel gekregen.

En als Doohan nou een wrak had omgetoverd in een winnaar dankzij zijn input (ala Schumacher bij Ferrari) dan zou dat nog respect verdienen maar het leeuwendeel van dat werk mag op het conto van Gardner....

Doohan was op de juiste plek op het juiste moment. Maar de beste coureur van z'n tijd was hij zeer zeker niet.


Citaat:
Enne....

Wanneer gaan we dat nou eens laten rusten?


Waarom?
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Citaat:
Waarom?

Het wordt een beetje irritant, altijd maar Gumtree aanvallen op het feit dat hij een streepje voor heeft voor zijn landgenoten. Dat doen wij toch ook met de Hollanders?
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 
Citaat:

Het wordt een beetje irritant, altijd maar Gumtree aanvallen op het feit dat hij een streepje voor heeft voor zijn landgenoten. Dat doen wij toch ook met de Hollanders?

Als dat je stokpaardje is kun je daar toch op worden aangesproken*/uitgelachen*/afgerekend*/gewezen*/uitgedaagd* en meer zulks* ?

(* doorhalen wat niet van toepassing is.)

Mag toch ook over mijn Melandri-tik? Of Iso's Rossi-liefde? De grap van zo'n stokpaardje ligt juist in het feit dat het ongenuanceerd is. En dat lokt reacties uit....

Als je het zelf aanhaald op een forum kun je er reacties op verwachten. Lijkt me niks mis mee.

« Gewijzigd: 22-10-2004 om 16:33:28 door Trax »

Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Akkoord, maar het valt me op dat je het zo'n beetje in elke post doet. Is het een beetje een obsessie voor je, of komt dit gewoon doordat er zoveel succesvolle Australische coureurs zijn?
     Reageer met citaat 
Citaat:
ivm Lawson ............

spoel effe terug naar eind jaren '70/begin jaren '80

ooit gehoord van AMA Superbikes .....GS1000/ZRX1100/CB1000 .............

of Wes Cooley .........

dan zou je Lawson daar niet bij plaatsen ......


( Crivile evenmin ...... 'n 500 tweetakt is geen saaie bedoening, noch 'n 990 viertakt in 't geval van Ukawa )

"steady Eddy", naam zegt al genoeg. Eind jaren 70 AMA? Op die leeftijd wist ik nog niet eens dat er geraced werd in Amerika Hij is toch echt bekend geworden in de GP's, en ik vond het altijd een saaie pief.

Doohan won veel maar de manier hoe hij met z'n overwinningen omging Enige emotie kon ik bij de "beste" man nooit bespeuren. Gezicht strak in de plooi met af en toe een gemaakt glimlachje. En wat TR@X zegt over z'n superieure materiaal komt er ook nog eens bij.

Crivile die heb ik er toch ook niet tussen staan? Foutje, bedankt

Een 500cc 2-takt/990cc 4-takt is geen saaie bedoening Ligt er maar net aan wie er op zit, in Ukawa's geval toch echt kleurloos en saai, zelfs als hij er mee raced

Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
"Saaie coureurs" , wat mij betreft met stip op nummer 1:
Kenny Roberts! <ril ril>
Een walnoot heeft nog meer uitstraling
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
Gum-Tree
Ant for president !!

     Reageer met citaat 
Citaat:
Crivile die heb ik er toch ook niet tussen staan?

Je eerste foto is toch echt Alex, hoor.
Never hold your farts in. They travel up your spine and into your brain. That's where your get crap ideas from.
     Reageer met citaat 
Citaat:

Je eerste foto is toch echt Alex, hoor.


Dat was dus wat ze noemen een BLOOPER. Is al recht gezet

(ik had toch echt naar Doohan gezocht bij google...ff niet goed opgelet....hun helmen lijken trouwens welerg veel op elkaar van afstand :-[ ] )

Pagina's: 1 2 3 4


Snelle navigatie: