ZAC favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 54

Topic: ZAC (326450 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Dat klinkt weer ouderswets mannen. Ik dacht, AP dat ze in de achterhoek alleen aan zwientje tikken deden en niet op Assen Mooi dat je er op kon blijven zitten . Is 2.03 een PR voor je op Assen of ben je daar al sneller geweest. Hoe heeft Lex het gedaan en Giacomo?
Ga zaterdag mn 1200S inruilen voor een CBR1000RR 2008 dus de motor heb ik in ieder geval al weer om eens een circuitdagje mee te pakken.

« Gewijzigd: 11-06-2009 om 08:16:06 door mavtri »

Hagasan
SOS Racing

     Reageer met citaat 
Zac 10-06-09 #141
Smorgens te vroeg inschrijven in S0 en daarna keuren dit alles verloopt soepeltjes, toch zegt mijn lijf ik wil niet.

Dat lijf dat niet wil protesteerd flink in de vrije traning wat zich uit in een overweldige tijd van 2:14.295!!!!!!!!!!
Had ik niet beter thuis kunnen blijven dit word niks vandaag.
Ik kom de baan af na de VT en ben al bek af man man man wat moet dat worden..... kut band kut motor kut veering te weinig vermogen.....
volgens mij ligt het aan mij zelf.........

Dan maar eens kijken of we wat in de tijd traning goed kunnen maken
en dat lukt een beetje met een tijd van 2:07.564 ik krijg ook iets meer gevoel met de motor maar zie nog steeds mensen voor mij die ik in mijn achterhoofd toch moet kunnen hebben.
Na de tijd training besluit ik er wel een nieuwe achterband op te gooien want de gene die er nu opligt is echt verrot.
Met de gereden tijd train ik uit eindelijk een 8e start plek.

De 1e race ga ik als 8e van start en kom als 10e door dat is dus twee plaatsen verspeelt bij het starten, ik blijf die eerste bocht toch trickie vinden en geef liever toe dan dat ik op mijn plaat ga.
Dat wordt dus knokken!
Na de twee slechte trainingen, ga ik er maar eens voor zitten ronde twee heb ik 78 al te pakken, dan blijf ik 3 ronden hangen op plaats 9 en ga dan 701 en 277 voorbij.
782 moet het volgende slachtoffer worden en dat lukt het volgende rondje, daarna 242 en zo kom ik op een vierde plaats wat ook mijn finish zal zijn ondertussen wel een Pr gereden 2.03.230.
Ben een beetje geholpen omdat er een paar mensen wijt gingen in de haar bocht en in rusken rechtdoor maar dat hoort er bij.
Ik kom moe maar voldaan van de motor af het is een goede race geweest.

De 2e race ik ga als 4e van start en kom als 5 door en blijf hier 3 ronde zitten jagen op Nr 78 Thom Franken, 277 Gerard Vroom deze ga ik in ronde 4 en 78 in ronde 5 voorbij en kom Nr 242 Loekproot tegen die ik ook in ronde 5 verschalk en zo op plaats 2 kom ik rij uit op plaats 2 van af ronde 5 dirk van trichtNr 217 is te verweg en dat is niet haalbaar voor mij ik eindig overal als tweede dus toch nog een top dag voor mij.

Helaas zal ik er in Zolder niet zijn ik zit met het ONK als monteur dan op Oschersleben dat weekend en dat is te kort dag omdan alles weer klaar te krijgen. dus Assen is de volgende tot ziens !!
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
mavtri schreef 11-06-09 om 08:03:57
Dat klinkt weer ouderswets mannen. Ik dacht, AP dat ze in de achterhoek alleen aan zwientje tikken deden en niet op Assen Mooi dat je er op kon blijven zitten . Is 2.03 een PR voor je op Assen of ben je daar al sneller geweest. Hoe heeft Lex het gedaan en Giacomo?
Ga zaterdag mn 1200S inruilen voor een CBR1000RR 2008 dus de motor heb ik in ieder geval al weer om eens een circuitdagje mee te pakken.

Hey Mavtri!

Ja jongen, dat zwientie tikken komt juist uit Drenthe...
Lullig genoeg, maar het was een gewoon race-ongelukje.
2.03 is geen pr, ik heb ooit 2.0.9 gereden (1 x, de ronde erna ging ik bij Mandeveen de grindbak in...)

Lex reed achteraan in de S3 en had het geloof ik niet helemaal naar z'n zin, Giacomo reed een goede wedstrijd in het middenveld van de S2 en is onder de 2 minuten gegaan, een 1.58 geloof ik.

Toch uiteindelijk de 1000RR? Man, daar loop je al 3 jaar over te kwijlen! Hardstikke mooi! Gefeliciteerd!
Tja, je houdt natuurlijk hardstikke veel geld over nu je niet meer racet......
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
Trax schreef 12-06-09 om 07:50:59
(...)

Hey Mavtri!

Ja jongen, dat zwientie tikken komt juist uit Drenthe...
Lullig genoeg, maar het was een gewoon race-ongelukje.
2.03 is geen pr, ik heb ooit 2.0.9 gereden (1 x, de ronde erna ging ik bij Mandeveen de grindbak in...)

Lex reed achteraan in de S3 en had het geloof ik niet helemaal naar z'n zin, Giacomo reed een goede wedstrijd in het middenveld van de S2 en is onder de 2 minuten gegaan, een 1.58 geloof ik.

Toch uiteindelijk de 1000RR? Man, daar loop je al 3 jaar over te kwijlen! Hardstikke mooi! Gefeliciteerd!
Tja, je houdt natuurlijk hardstikke veel geld over nu je niet meer racet......


Precies dat is racen. Take it or leave it. Giacomo die gaat ook nog steeds beter. Hoe beviel de nieuwe achterveer, merkte je nog verschil?
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
mavtri schreef 12-06-09 om 20:09:58
(...)


Precies dat is racen. Take it or leave it. Giacomo die gaat ook nog steeds beter. Hoe beviel de nieuwe achterveer, merkte je nog verschil?

Yep, hij is heerlijk stabiel. Wel nog wat afstelwerk want ik heb behoorlijk zware acceleratiestrepen op de band.

Het wordt steeds beter met die Yamaha. 1 juli naar Zolder, daar heb ik echt zin in. Meestal ga ik daar beter dan op Assen....
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Giacomo
ZAC #905

     Reageer met citaat 
mavtri schreef 12-06-09 om 20:09:58
(...)


Precies dat is racen. Take it or leave it. Giacomo die gaat ook nog steeds beter. Hoe beviel de nieuwe achterveer, merkte je nog verschil?

Thanks Maarten! Voor het volledige verslag van mijn wedstrijd verwijs ik je graag naar www.giacomo-905.nl
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Trax schreef 10-06-09 om 21:31:11

In race 2 bij het insturen van de Stekkenwal een andere rijder tegen het voorwiel getikt (of hij tegen mijn achterwiel gereden, kiest u maar uit) waarbij hij tegen de grond is gegaan en ik rechtdoor moest


Onboardfilmpje van het gebeuren vanaf mijn motor...
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
ik zie niets geks dan dat je eerst naar buiten gaat om een rijder in te halen en daarna weer naar links gaat om nog weer een goede lijn te pakken voor de volgende bocht.
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
mavtri schreef 12-06-09 om 22:43:01
ik zie niets geks dan dat je eerst naar buiten gaat om een rijder in te halen en daarna weer naar links gaat om nog weer een goede lijn te pakken voor de volgende bocht.

Volgens Ivo maakte ik een "enorme zwiep naar links" .

Ik krijg een beetje het idee dat ik wel naar links ben gegaan maar dat hij ook naar rechts is gekomen...
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
Trax schreef 10-06-09 om 21:50:45
En toen was ik 34e ipv 35e......


Zo doe je mijn huisnummer allle eer aan.
     Reageer met citaat 
Trax schreef 12-06-09 om 23:04:56
(...)

Volgens Ivo maakte ik een "enorme zwiep naar links" .

Ik krijg een beetje het idee dat ik wel naar links ben gegaan maar dat hij ook naar rechts is gekomen...

Doe je ook maar niet om hem dwars te zitten maar om op de goede lijn te zitten voor de stekkenwal, hij zit achter jou en jij kan hem niet zien toch?
Het lijkt wel enigszins een Fabian Foret actie die rijdt ook rond in de WSS alsof er niemand anders op de baan is . Wil je dit niet meemaken moet je niet gaan racen.
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Nou, komende woensdag mogen de ZAC'ers weer aan de slag op het wonderschone circuit van Zolder.

Dat wordt veel water drinken, het wordt 29 graden daar......
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
Trax schreef 29-06-09 om 21:36:04
Nou, komende woensdag mogen de ZAC'ers weer aan de slag op het wonderschone circuit van Zolder.

Dat wordt veel water drinken, het wordt 29 graden daar......


De motor meteen op temperatuur 29 graden lijkt me niet echt relax meer om dan nog te racen ik zou een zwembadje mee nemen waar je meteen na de wedstrijd in ken duiken
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Is inderdaad niet plezierig, je drijft je pak uit....
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Rebecca
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

     Reageer met citaat 
Toch succes gewenst iedereen!

Pagina's: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 54


Snelle navigatie: