Op verzoek van Trax in het voorstel topic zal ik in het kortm'n ervaringen beschrijven in de ZAC.
Na de aanschaf van een 99'er suzuki GSXR-600 SRAD moest het er toch maar eens van komen. De eerste keer een ZAC wedstrijd meerijden op Assen. De avond van te voren ingeschreven in S0. Daarna thuis lekker slapen

en s'morgens rond 8.00 uur naar Assen gereden.
Toch lichtelijk gespannen begonnen met de training op een halfnatte baan. Dit ging redelijk goed op SC en een 2.12 was m'n tijd. Hiermee stond ik als 7e gekwalificeerd
De eerste race gelijk m'n start verkloot waarna ik niet meer in ritme kwam. Ben in die race 17e geworden. De tweede race dus vanaf de 17e plaats vertrokken en uiteindelijk 18e geworden. De belangrijkste conclusie van deze dag was: Dit is gaaf!!
De tweede ZAC race op Assen begon weer als de eerste met een halfnatte baan. Blijkbaar ligt dit me wel want ik was weer voorraan te vinden in de S0. In de tijdtraining de derde tijd neergezet. Dit betekende echter door de vele inschrijvingen dat ik werd overgeplaatst naar de S1. Weg kans op een podium. De race wel lekker gereden, maar kwam niet meer aan m'n tijden uit de trainig (2.07).
Het volgend seizoen ben ik zeker weer present tijdens de races op Assen. Wellicht dat ik ook nog de endurance ga rijden op Zandvoort
Wat betreft je vraag Trax met betrekking tot inschrijving in S0 of S1. Gewoon inschrijven in S0. Als je te snel bent wordt je wel overgeplaatst of je gaat lekker voor het podium.