Giacomo schreef
17-09-09 om 14:28:25
(...)
Mooie fiets
Hoe was het weer?
Bewolkt maar droog. Tijdens de derde sessie een paar zeer lichte druppels op de noordzijde van het circuit, maar dat was ook alles.
Mijn fiets WAS mooi. Na m'n crash op Assen in april dit jaar is de motor weer klaargemaakt, maar dan wel met een imitatie kuipset van NedBikes. En dat kun je toch wel zien hoor. Het lakwerk is gewoon minder dan origineel en de pasvorm is niet helemaal 100% hoewel het er uiteindelijk wel mooi op zit.
Toch kun je nog zien dat er schade is geweest. Grindschade aan die prachtige alu achtervork en meer van dat soort dingen. Maar goed, laat ik niet klagen. Ik heb de boel destijds vergoed gekregen via de verzekering. En je gaat natuurlijk niet bewust liggen met je motor maar uiteindelijk ben ik er financieel niet slechter van geworden
Toch heb ik ook wel eens zitten denken aan iets van ZAC. Het lijkt me helemaal geweldig om daar aan mee te doen, zeker gezien de verhalen van o.a. jou en Trax. Ben daarom best wel eens jaloers. Maar ja, met een eigen bedrijf die 6 dagen per week los is heb ik het nog niet zo voor elkaar om weg te blijven om een hobby als deze uit te voeren. Misschien nog eens iets voor de toekomst?
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.