Hagasan schreef 03-02-10 om 00:52:23
(...)
Ik dus niet.
Het is lekker geregeld!
Ik kan niet zonder de KNMV (monteurslic.) dus vraag ik ook altijd direct de C aan het resultaat kennen jullie allemaal in middels.
Het mag dan allemaal heel fijn zijn dat de boel door mensen naar HUN inzicht GE herstructureerd wordt maar voorlopig kan ik dubbel betalen.
Let wel we kunnen de knmv wel afzeiken (ook mijn vrienden niet) Maar waarom houdt de ZAC zich niet gewoon aan de regels !!!!!
De zac bestaat pas 16 jaar !!
Als je als rijder opgaat voor welke LIC. dan ook weet je donders goed in welke klassen je gaat rijden.
Nee gaan lopen zeiken dat de KNMV haar eigen B LIC. houders terug wil vissen omdat de ZAC die uit de KNMV vijver gejat heeft !!
Het gelul van op tijd indelen ben ik ook eeb beetje zat één van mijn laatste races ben ik als tweede geeidigd
weet je waarom omdat nummer één vrolijk op de baan achter om zat te kijken omdat hij die suferd die zich de plueres reed gewoon wegblies alstie ook maar een streep dichterbij kwam.
Naar later bleek dat hij normaal in de S2 mee kon draaien en dat normaal ook deed !!
Goed he die ZAC en die tijds indeling!
O ja, ook fijn dat ze je zo op tijd en vroeg tijdig inlichten over de veranderingen ze hebben een hele goede informatieve site!!
alleen de informatie moet je van 5 fora's bij elkaar schrapen!!
Ik ben er klaar mee mijn zooi gaat in de verkoop!!
Ps.
Denken jullie er ook even om dat je met de FAME LIC. GEEN Ducati clubrace mag rijden want dat is KNMV
Grtjs Hagasan
Ps2
Ondanks de korting betaal je nog steeds te veel namelijk anderhalve LIC. en je hebt er maar een nodig!!
Fijn he dat je korting krijgt bij het boeken van drie race data
Dit zal wel weer stof op doen waaien maar het zij zo.
Overigens wil ik mensen van de zac wel bedanken voor de twee leuke jaren!!
Ps.
Trax succes met je nieuwe fiets
Kwistniet dat je kwaad werd.....
Snap je argumentatie wel, dubbel betalen waar je vroeger maar 1x hoefde te betalen is niet leuk. Overigens kun je wel vraagtekens zetten bij een
monteurslicentie....da's net zo
stom onbeschaamde geldklopperij als coureurs vragen te betalen voor hun ONK punten...
Eigenlijk was de wereld altijd redelijk simpel: met een A licentie rij je ONK, met een B rij je cup, soms ONK en soms ZAC en met een C rij je ZAC. Eigenlijk heeft dit elkaar nooit gebeten totdat het geluidsgezeik op Assen begon en de Cup een jaar in de kou stond. Toen zijn veel B rijders naar de ZAC gevlucht.
Ik snap dat Lentink z'n inkomsten terug wil, vind het echter onjuist dat de KNMV zich voor dat karretje laat spannen door opeens B en C rijders samen op de baan te verbieden op basis van één of andere kulredenatie over niveau verschil........
Als dat echt zo zou zijn hadden ze een aantal jaar geleden de ZAC endurance al verboden, da's de enige race die ik ken waar dat echt gevaarlijk was.
Als ik in jouw schoenen stond zou ik wellicht ook de keuze gemaakt hebben om wel een c licentie aan te vragen en dus te kiezen voor Duc clubraces en/of c-races bij de Cup.
Ik kies echter volledig voor de ZAC aangezien ik in mijn gehele motorleven nog geen enkele toegevoegde waarde aan de KNMV heb kunnen ontdekken. ik wil tegen zo laag mogelijke kosten zo veel mogelijk mijn racehobby uitoefenen en die perspectieven zijn voor mij het best bij de ZAC.
Moet ik maar leven met de gedachte dat ik nooit meer dat kleine harige leeuwtje van je voorspatbord achter me aan heb........die er toch niet voor kon blijven...
Kom je nog wel tegen ergens op de paddock! Goedgoan!