Best wel OK, maar er zit zeker nog wat werk aan. Klein verslagje:
Gisteren voor het eerst na mijn crash op Zolder (1 juli) weer gereden. Aangezien mijn 2007 R6 ...euh...
nogal kapot was heb ik in de tussentijd een andere R6 aangeschaft, een 2005 R6 (Natuurlijk een R6. Wat anders?
)
Nieuwe motor, geen wedstrijdritme, het beloofde een interessante dag te worden.
1e sessie besteed aan het wennen aan de motor. Baan was ook nog glad 's ochtends en ook de nieuwe Ruskenhoek was even wennen. Geen indrukwekkende sessie dus.
Bij terugkomst bleek de motor uit één van de koelslangen en uit de olievuldop te zweten. Voldoende om er een hele vieze laars aan over te houden. Direct maar even fixen dus.
De Yamaha heeft zeker potentie qua weggedrag en vermogen maar staat er nog absoluut niet "ZAC gereed" bij.
Tweede sessie ging al een stuk beter, ik kreeg het gevoel dat ik daadwerkelijk ook kon gaan pushen. 2e conclusie was dat ik absoluut niet scherp genoeg was, al m'n rempunten lagen gewoon veel te vroeg.
Na de reshuffle tijdens de pauze bleek ik vanaf rij 4 in de S2 te mogen starten met mijn 2.02.066
Mijn start was best OK maar vervolgens kwam iedereen mij links en rechts voorbij. Ik had na mijn crash van Zolder niet het lef om kort bij mensen te blijven om het gevecht aan te gaan. Gevolg was dat iedereen die me voorbij kwam ook gelijk bij me weg liep. Pas aan het einde van de race kwam ik hier wat doorheen en kon ik in ieder geval in de laatste doorkomst van de GT Willem Verploegen op z'n Ducati uitremmen en inhalen.
Race 2 begon vanaf rij 5 en weer was m'n start goed. Dit keer durfde ik iets feller de gevechten in te gaan maar het bleef ruim onder mijn nivo. Meest opvallende was de enorm harde wind, het leek op de Veenslang met wind op kop wel alsof je de helft van je vermogen kwijt was....
Het vertrouwen begint weer te komen
En als het even niet wil moet je niet het koppie laten hangen...
Anyway, in ieder geval weer een dagje gereden. Veel dank aan de organisatie voor alle moeite die men in het seizoen 2010 heeft gestoken, heel veel dank aan alle mederijders voor de gezelligheid en tot volgend jaar!