ZAC favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 52

Topic: ZAC (76572 keer gelezen)
Fuse

Fuselicious.

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 12-12-2004
     Reageer met citaat 
Trax schreef 24-03-07 om 14:32:22
(...)


Da's mooi waardeloos....Ik zal eens zoeken, ik had ooit een PDF ervan...


Anyway...

Zo langzamerhand beginnen de voorbereidingen tot een einde te komen, nog een kleine maand en dan mag ik eindelijk weer.
Nieuwe banden zijn binnen (Michelin Pilot Power) en worden op de nieuwe (witte) velgen gelegd. De huidige banden gebruik ik nog voor de TOMS en dan over op nieuwe. De huidige zwarte velgen zullen zeker naar Spa meegaan maar dan voorzien van een setje regenrubbers.

Tot slot heb ik vandaag mijn "mobiele pitbox" in gebruik genomen...met natuurlijk de vlag van de fanclub afdeling Emmen.

(afbeelding)



Comedy is simply a funny way of being serious.
bunker1
Tijd lost alles op!

Profiel Privébericht Website Facebook 
Geslacht: man
Locatie: Veghel
Lid sinds: 08-02-2006
     Reageer met citaat 
Wij hebben als team een leuke sponsordeal kunnen sluiten, en zullen bij alle ZAC races en enkele Cup races aanwezig zijn.

We worden in 2007 gesponsord door Vortex met spullen en ondersteuning.
Rem/schakelsets, tandwielen, paddockstands, poserpimpspullen..noem het maar op. Verder worden reservedelen op voorraad gehouden voor het team voor eventualiteiten die per direkt kunnen worden uitgeleverd.

www.vortexracing.com

Verder worden we voor onze banden gesponsord door Natuursteenbedrijf van den Anker, voor al uw natuursteen, keukenbladen, dorpels, vloeren, in Lithoyen (Vlak bij Oss)




www.bunkerparts.nl Importeur Vortex Racing parts voor Nederland, Belgie en Duitsland
Trax
ZAC #111.

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: op #111
Lid sinds: 24-06-2002
     Reageer met citaat 
bunker1 schreef 06-04-07 om 10:28:59
Wij hebben als team een leuke sponsordeal kunnen sluiten, en zullen bij alle ZAC races en enkele Cup races aanwezig zijn.

We worden in 2007 gesponsord door Vortex met spullen en ondersteuning.
Rem/schakelsets, tandwielen, paddockstands, poserpimpspullen..noem het maar op. Verder worden reservedelen op voorraad gehouden voor het team voor eventualiteiten die per direkt kunnen worden uitgeleverd.

www.vortexracing.com

Verder worden we voor onze banden gesponsord door Natuursteenbedrijf van den Anker, voor al uw natuursteen, keukenbladen, dorpels, vloeren, in Lithoyen (Vlak bij Oss)


(afbeelding)

(afbeelding)


Goed voorelkaar!
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Trax
ZAC #111.

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: op #111
Lid sinds: 24-06-2002
     Reageer met citaat 
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Fuse

Fuselicious.

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 12-12-2004
     Reageer met citaat 
Klote man

Wat voor een maat heb jij?

Als je een andere helm nodig hebt heb ik nog 2 Arai's en 1 AGV te koop.( mooie prijs )

De Arais zijn 1 keer gedragen door Andre en de AGV een keer of 5.
Comedy is simply a funny way of being serious.
Ocampa

Tja...

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Breda
Lid sinds: 23-06-2002
     Reageer met citaat 
Trax schreef 07-04-07 om 20:52:33


Minder goed voorelkaar:

Ik heb vorig jaar een hagelnieuwe Arai Signet GT gekocht voor een redelijke bak vol euro's (want dat kosten die Arai's...)
Voor de ZAC moet je helm voldoen aan een aantal eisen om 'm te mogen gebruiken. Niet ouder dan zoveel jaar en gehomologeerd door de KNMV. Niks aan de hand dus zou je denken....

Echter....

Mijn Arai blijkt een overjarig model te zijn, oorspronkelijke productiedatum 2002. (productiedatum staat bij Arai in de kinband...weet ik sinds vandaag. )

Met een beetje pech kan ik dus wederom een nieuwe helm aan gaan schaffen.....

*Trax is even niet blij!*



Potverdrie, en dan heb je het niet over een paar tientjes.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Trax
ZAC #111.

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: op #111
Lid sinds: 24-06-2002
     Reageer met citaat 
Fuse schreef 07-04-07 om 21:05:40
Klote man

Wat voor een maat heb jij?

Als je een andere helm nodig hebt heb ik nog 2 Arai's en 1 AGV te koop.( mooie prijs )

De Arais zijn 1 keer gedragen door Andre en de AGV een keer of 5.

Maat L
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Fuse

Fuselicious.

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 12-12-2004
     Reageer met citaat 
Trax schreef 08-04-07 om 13:00:13
(...)

Maat L



als de nood aan de man is kam ik wel ff een keer langs komen dan kan je ze iig ff passen.
Comedy is simply a funny way of being serious.
Trax
ZAC #111.

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: op #111
Lid sinds: 24-06-2002
     Reageer met citaat 
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
kleppie

later als ik groot ben...

Profiel Privébericht Website Facebook Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Varsseveld
Lid sinds: 08-02-2006
     Reageer met citaat 
Trax schreef 24-04-07 om 23:06:22


Voor dat je mee mag strijden in de ZAC zul je toch eerst je C-licentie moeten halen. Daarvoor geven diverse organisaties speciale TOMS of C-licentie dagen waarop je rijvaardigheid aangescherpt wordt en men ook toetst of je de theorie ook kan vertalen in juist gedrag op de baan.

Om dit jaar te kunnen starten in de ZAC heb ik gisteren de vernieuwde C-licentie cursus van MotorXtra gevolgd.

De dag bestond uit 5 sessies circuitrijden telkens vooraf gegaan door een theorieblok. In dat theorieblok krijg je te horen wat je in de volgende sessie moet gaan oefenen.

1e sessie bestond uit het ronden van het hele circuit in één versnelling (in mijn geval de 3) zonder te mogen schakelen of remmen. Een lastige opgave die je wel dwingt heel geconcentreerd bezig te zijn met je snelheid op het moment van insturen

2e sessie kwam daar druk op de stepjes en zithouding bij, 3e sessie behandelde countersteering (je stuurt een motor tegengesteld in, stuur kort naar links en je valt naar rechts weg)

In de 4e sessie mochten we 3 versnellingen en een beetje rem gebruiken waarbij we alle geleerde theorie moesten combineren en in alle bochten juist op de apex uit moesten komen.

Sessie 5 begon met een aantal proefstarts (in groepen van 10 ). De eerste keer sta je daar echt met hartslag 150....... Is wel vreselijk gaaf om te doen. Later in de sessie wordt je met tussenposen van zo'n 5 seconden weggestuurd zodat de instructeurs individueel de rijtechniek kunnen beoordelen.

Voor mij was de cursus eerlijk gezegd een verademing, ik had wat verhalen gehoord over de oude cursus waar ik niet heel erg blij van werd.
De nieuwe opzet van MotorXtra is echter zeer geslaagd en sluit volledig aan bij de theoriën van Kieth Code, schrijver van Twist of the wrist, het standaardwerk voor racers.

In ieder geval heb ik met goed gevolg de cursus afgesloten waardoor in nu mijn licentie aan kan gaan vragen.

Paar foto's

(afbeelding)
Geen rem dus insturen en goed kijken...

(afbeelding)
Geconcentreerd op de startgrid

(afbeelding)
Even m'n buurman onzeker maken..."je koppeling stinkt nu al"

(afbeelding)
Wachten op het vallen van de vlag....

(afbeelding)
GAAAZZZ!


*Trax die graag WollieWonka wil bedanken voor de foto's*




die moet ik onthouden... heej, je koppeling stinkt
fuzzybear
600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Sleen
Lid sinds: 14-03-2005
     Reageer met citaat 
Trax schreef 24-04-07 om 23:06:22


Voor dat je mee mag strijden in de ZAC zul je toch eerst je C-licentie moeten halen. Daarvoor geven diverse organisaties speciale TOMS of C-licentie dagen waarop je rijvaardigheid aangescherpt wordt en men ook toetst of je de theorie ook kan vertalen in juist gedrag op de baan.

Om dit jaar te kunnen starten in de ZAC heb ik gisteren de vernieuwde C-licentie cursus van MotorXtra gevolgd.

De dag bestond uit 5 sessies circuitrijden telkens vooraf gegaan door een theorieblok. In dat theorieblok krijg je te horen wat je in de volgende sessie moet gaan oefenen.

1e sessie bestond uit het ronden van het hele circuit in één versnelling (in mijn geval de 3) zonder te mogen schakelen of remmen. Een lastige opgave die je wel dwingt heel geconcentreerd bezig te zijn met je snelheid op het moment van insturen

2e sessie kwam daar druk op de stepjes en zithouding bij, 3e sessie behandelde countersteering (je stuurt een motor tegengesteld in, stuur kort naar links en je valt naar rechts weg)

In de 4e sessie mochten we 3 versnellingen en een beetje rem gebruiken waarbij we alle geleerde theorie moesten combineren en in alle bochten juist op de apex uit moesten komen.

Sessie 5 begon met een aantal proefstarts (in groepen van 10 ). De eerste keer sta je daar echt met hartslag 150....... Is wel vreselijk gaaf om te doen. Later in de sessie wordt je met tussenposen van zo'n 5 seconden weggestuurd zodat de instructeurs individueel de rijtechniek kunnen beoordelen.

Voor mij was de cursus eerlijk gezegd een verademing, ik had wat verhalen gehoord over de oude cursus waar ik niet heel erg blij van werd.
De nieuwe opzet van MotorXtra is echter zeer geslaagd en sluit volledig aan bij de theoriën van Kieth Code, schrijver van Twist of the wrist, het standaardwerk voor racers.

In ieder geval heb ik met goed gevolg de cursus afgesloten waardoor in nu mijn licentie aan kan gaan vragen.

Paar foto's

(afbeelding)
Geen rem dus insturen en goed kijken...

(afbeelding)
Geconcentreerd op de startgrid

(afbeelding)
Even m'n buurman onzeker maken..."je koppeling stinkt nu al"

(afbeelding)
Wachten op het vallen van de vlag....

(afbeelding)
GAAAZZZ!


*Trax die graag WollieWonka wil bedanken voor de foto's*



De fanclub afdeling Emmen heeft weer genoten van het relaas en de bij behorende foto's! Wanneer is de signeer versie?
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Trax
ZAC #111.

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: op #111
Lid sinds: 24-06-2002
     Reageer met citaat 
Kom ik vandaag terug van vakantie, vind ik een mailtje van de ZAC organisatie in m'n mailbox met m'n startnummer......


Blij, blij, blij!

Ik ga starten onder nummer 111

Da's een klassiek nummer.....

Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
De_Wim

maar dan anders

Profiel Privébericht Facebook 
Geslacht: man
Locatie: Bennekom
Lid sinds: 07-07-2002
     Reageer met citaat 
mooi startnummer Ik hoop voor je dat je niet zo vaak gaat vallen als de huidige no 111 in de WSBK
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
Ocampa

Tja...

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Breda
Lid sinds: 23-06-2002
     Reageer met citaat 
Trax schreef 05-05-07 om 15:06:15
Kom ik vandaag terug van vakantie, vind ik een mailtje van de ZAC organisatie in m'n mailbox met m'n startnummer......


Blij, blij, blij!

Ik ga starten onder nummer 111

Da's een klassiek nummer.....

(afbeelding)


Dan doe ik morgen apart voor jou mijn 111 pet op.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Fuse

Fuselicious.

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 12-12-2004
     Reageer met citaat 
Trax schreef 05-05-07 om 15:06:15
Kom ik vandaag terug van vakantie, vind ik een mailtje van de ZAC organisatie in m'n mailbox met m'n startnummer......


Blij, blij, blij!

Ik ga starten onder nummer 111

Da's een klassiek nummer.....

(afbeelding)



Ipv 3 nummers kopen 1 nummer 3 keer kopen
Comedy is simply a funny way of being serious.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 52


Snelle navigatie: