Citaat:
Mooie site van James
jammer genoeg niet erg ''up to date''. Maar hij is ook net begonnen met z'n site, dus wie weet gaat het plaatsen van nieuws over een tijdje wat sneller
K' zou niet te snel oordelen hoor. Deze site is voor zover ik het weet nog maar een weekje 'on air'.. Weet niet wat jij dagelijks bezoekt..maar surf maar eens langs de homepages (alle links kun je desnoods wel van me krijgen) van alle rijders actief in de Moto GP.. Biaggi, Barros, Edwards, Checa, Baylss, Hopkins en Capirossi hebben iets te melden over hun belevenissen van dit weekend (veelal gewoon geschreven door de persdiensten van hun team, dus da's makkelijk..). De rest doet (laat) er soms tijden nix aan (doen).
Er is echter 1 site die er wat mij betreft met kop en schouders boven uitsteekt...
Heeej kijk es even, zelfs de voorkant is al actueel
Zelfs het plaatselijke weer staat er op
Chapeau voor de maker (s) hiervan.. en als ik dan even verder ga en vergelijk met voornoemde sites. Dan wordt hier toch even op een zeer persoonlijke manier beschreven wat de rijder allemaal in zo'n raceweekend voor de kiezen krijgt. Tussendoor heeft JvdG ook nog tijd om alle lastige vragen van bezoekers aardig snel te beantwoorden.
En verder, als je de verslagen en verhalen leest heb je toch haast het gevoel dat je om de hoek van de pitbox mag meekijken en luisteren...