1. Wat weer een zelfbeklag. "...ik zal wel weer een boeman gevonden worden...". Misschien leuk idee voor de ondertekening van de stukken: Ondernemer, journalist, verslaggever, teammanager, motorsportliefhebber maar vooral de boeman.
2. Beter gebruik van leestekens zou de leesbaarheid ten goede komen. Soms lopen de zinnen totaal niet en vaak moet je het dan twee keer lezen wat er nou eigenlijk bedoeld wordt.
3. Evert snapt er niks van dat Jasper Iwema (voor wie hij trouwens echt geen voorkeur heeft, laat dat even heel erg duidelijk zijn, alle courerus zijn hem even lief!) geen A- of B-status heeft gekregen en een heleboel andere coureurs wel. Mij lijkt wel duidelijk waarom. Ze willen coureurs steunen met nog een toekomst voor zich, niet coureurs die een mooie toekomst achter zich hebben. Bovendien heeft Jasper tot op de dag van vandaag vooralsnog geen team gevonden dat met hem in zee wil volgend jaar. Met Jasper is het al jarenlang pappen en nat houden en kan me er dus iets bij voorstellen dat NOC/NSF nou niet echt in hem wil investeren als hoop voor de toekomst. Men wil investeren in sporters met potentie en/of van wie verwacht kan worden dat ze kunnen groeien, niet in de has beens die al bewezen hebben dat het eigenlijk te hoog is gegrepen voor hen.
4. Wat hebben die 4 vrouwenkonten op rij, in een pak van Gillette en een mevrouw daartussen van de Kruidvat nou steeds maar weer te maken met motorsport? Waarschijnlijk ligt het aan mij, maar wat voor soort beeldspraak wordt hier nou precies bedoeld?
5. Vorige keer deed Evert zijn beklag erover dat Nederlandse motorsportfans zonder enige kennis van zaken een mening hebben en daarmee de motorsport in Nederland een slechte diens zouden bewijzen. Door "in de zandbak te pissen" en een negatief klimaat te creëren zouden de motorsportfans er de oorzaak van zijn dat er minder sponsors komen. Maar hoe moet ik dit zeikstuk gericht aan het NOC/NSF dat geld ter beschikking stelt aan motorsporters dan beoordelen? "...wie durft deze verantwoordelijkheid op zich te nemen en deze lijst zonder blikken of blozen te publiceren..." Prima als Evert een mening heeft, maar waarom doet hij nu wat hij anderen wil ontzeggen? Draagt dit bij aan een positief imago van de motorsport naar buiten? Dat 36 motorsporters gesteund worden door NOC/NSF vind ik goed nieuws, zeker voor een kleine, niche sport zoals motorsport nu eenmaal helaas is in Nederland. Tel je zegeningen.