Interessante race-sites favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31

Topic: Interessante race-sites (304720 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 16-02-22 om 21:24:12
De uitslagen / results pagina op motogp.com is ook gewijzigd,..
Ik mis wel het statistieken gedeelte, hoop dat dit nog terugkomt, was altijd zeer handig

Nou, het statistieken deel is weer terug, kies in het hoofdmenu voor [results] dan krijg je onderstaande bovenin het scherm

Daar kies je dus voor [statistics], qua navigeren wat anders dan voorheen, maar lijkt op eerste gezicht te werken zoals altijd.

Echter de [results] sectie is nog niet helemaal correct, zoals Qatar 2021

Maar zal vast en zeker ook gauw gecorrigeerd zijn
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Overizcht van Nederlandse kampioenen (KNMV & NMB) t/m 2010
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Als je nog info zoekt over de TT's in de tijd van 1925 t/m 1954, dan is hier veel info/foto's te vinden!
     Reageer met citaat 
Ik heb dat rondje gisteren gefietst. Leuk om eens te zien. Een paar open deuren: ongelooflijk dat ze gewoon door die dorpjes scheurden (ook toen ging dat al heel hard) en het zijn vooral heel veel lange rechte stukken en weinig bochten.
     Reageer met citaat 
In de loop van november-december ga ik mijn website lanceren met daarin alle uitslagen van de MotoGP - Moto2 - Moto3 - Superbike - Supersport 600 en Supersport 300. Telkens vanaf het begin van deze serie.
Maar ook met alle uitslagen van de F1 - F2 - F3 en Indycar. Ook hier vanaf het begin van deze serie.

Onder welke naam weet ik nog niet goed, maar ik denk aan 'sportarchief.be' of hebben jullie een beter idee voor de naam?

Ik had vroeger de website F1-geschiedenis.be die ik door tijdsgebrek nooit volledig heb kunnen afwerken, maar ondertussen heb ik terug meer dan tijd genoeg!
     Reageer met citaat 
Leuk! Ben reuze benieuwd.

De naam klinkt nogal algemeen. Niet beter iets wat de lading iets meer dekt?
     Reageer met citaat 
Ik hoop dus tegenhet einde van het jaar alles van auto/- en motorsport af te hebben.

maar ik wil daarna een onderdeel voetbal toevoegen. dan nog wielrennen, atletiek en vooral de olympische spelen.

Vandaar de algemene naam....

Maar suggestie's zijn akltijd welkom. de naamis nog niet gereserveerd!
     Reageer met citaat 
Oké, dan is zo’n algemene naam logisch

Pagina's: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31


Snelle navigatie: