Spaans Open favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 13

Topic: Spaans Open (39052 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Citaat:
Waarom Luthi niet startte in de 125cc:


Maar meldt dan gewoon ff eerder dat je niet aan de start komt...
Mugello never sleeps!
Anoniem
     Reageer met citaat 
Citaat:
jah maar het is ook niet makkeljik als het halve veld op  GP machine rijd en jij op een ONK machine ri dat scheelt tog zo 1.5 sec op een rondje. Hugo heeft vorig jaar heel veel progressie geboekt dit jaar wat minder maarjah dat kan gebeuren hea..ik ken Hugo zelf aardig goed.


Deze week komt er nog een achtergrondverhaal over mijn belevingen van het afgelopen weekend en daar komt dit aspect ook wel naar voren.

Dat laat onverlet dat Hugo gewoon geen goede wedstrijd reed.

Enne, ik geloof dat ik ook wel kan stellen dat ik em aardig goed ken.
     Reageer met citaat 
ja Tiko dat geloof ik graag wie ben je dan ?
Anoniem
     Reageer met citaat 
"Journalistje" van racesport.

http://www.racesport.nl/nieuwsitem.asp?newsid=10469
     Reageer met citaat 
ow owkey ja hugo reed niet zo goed hea dit weekend maarjah volgende race spaans open beter.
     Reageer met citaat 
Hugo van den Berg heeft een 9e tijd in zijn groep en is 1.5 sec sneller als joey litjens
EPV_52

avatar
Poggi #54

     Reageer met citaat 
he BMW tje

er zijn groepen, jah, maar gaat er slecht een gedeelte van elke groep aan de start komen?
     Reageer met citaat 
ja de 15 snelste starten sowieso en dan heb je nog een groep overige en daar moet je bij de 6 snelste zitten om mee te mogen doen
EPV_52

avatar
Poggi #54

     Reageer met citaat 
Hoeveel kunnen er dan niet meedoen aan de race?
En ik ben erg ethousiast over de CEV, maar waar kan ik de uitslagen van de kwalificatie zien?
     Reageer met citaat 
er zijn volgens mij 60 inschrijvingen dus kunnen er 24 niet mee doen. de offciele site van CEV is www.motocev.com de resultaten staan op :

http://www.crono-jerez.com/2005/cev2/indice.htm

en dan moet je even op groep a of B klikken maar dat snap je wel
EPV_52

avatar
Poggi #54

     Reageer met citaat 
hey, bedank voor de site,
maar wat doe jij precies in het race weredtje?
     Reageer met citaat 
nou eigenljik doe ik niks maar ik ben een vriend van Hugo van den Berg dus ik bljif wel op de hoogte van alles

« Gewijzigd: 26-11-2005 om 17:10:36 door BMW_M5 »

     Reageer met citaat 
Voor zover ik kan zien hugo 18e, litjens en van de dragt niet gekwalificeerd en starten in de b-wedstrijd.
Best knap van Hugo, die grijpt de laatste strohalm. Litjens heeft zijn kans niet gegrepen en is er duidelijk nog niet klaar voor.
     Reageer met citaat 
ja overall 18e dus
     Reageer met citaat 
Trouwens waar blijft de verslaggeving van Tiko? Vorige week een beetje populair lopen doen omdat je mee mocht en nu schrijf je niets op racesport. Hoe zit dat?

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 13


Snelle navigatie: