TT circuit favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112

Topic: TT circuit (399761 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 06-05-24 om 11:22:31
Ja het word wel heeeeel rustig hier. Erg jammer. Wellicht dat de social media kanalen het forum hebben ingehaald?
Een forum is na mijn idee al jaren achterhaald.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
https://tickets.hema.nl/tickets-tt-assen-korting

Met korting en een rookworst naar de TT
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 06-05-24 om 11:22:31
Ja het word wel heeeeel rustig hier. Erg jammer. Wellicht dat de social media kanalen het forum hebben ingehaald?

Misschien, maar op het Motor-Forum is nog steeds best veel activiteit
Wie om zichzelf kan lachen zit nooit zonder vermaak.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 

Geen miljoen Provincie voor TT Museum Assen (RTV Drenthe)
     Reageer met citaat 
Hoe graag ik ook een TT museum zou willen, dit lijkt me wel verstandig van de Provincie. Een totaal onrealistisch plan.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
ik ben denk ik wel wat bevooroordeeld maar ik vind het juist een schande dat er geen ruimte is om de historie van de TT op een vast manier een plek te geven.

Ja, ik weet dat er niet heel veel bezoekers komen. Maar met een TT zijn er massa's mensen op de been. Dan kun je denk ik al een groot deel van je investeringen terug halen.

Maar de TT heeft Assen wel op de kaart gezet en ik vind het spijtig dat de provincie op deze wijze laat blijken dat die geschiedenis er schijnbaar niet toe doet. (en in mijn ogen de TT zelf ook)
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Er is twee keer een pop up museum geweest in de weken voor de TT. Dat was echt mooi. Eén keer waren 2700 bezoekers en de andere keer een kleine 6000.

Maar als er 25.000 bezoekers nodig zijn per jaar dan heb je buiten de TT om nog iedere dag 75 nodig. Iedere dag. Die komen er natuurlijk niet. Maar de kachel en de lampen moeten aan en het personeel moet er rondlopen. Die 2,7 miljoen is investering, niet om de boel draaiende te houden.

Wat ik me wel kan voorstellen is dat het op het TT circuit zou zijn en open bij evenementen.
     Reageer met citaat 
Ik zou het mooi vinden als het een vast onderdeel zou worden van het Drents Museum, maar ik kan me goed voorstellen dat ze daar niet zoveel voor voelen.
     Reageer met citaat 
Johannes schreef 15-06-24 om 10:56:26
Er is twee keer een pop up museum geweest in de weken voor de TT. Dat was echt mooi. Eén keer waren 2700 bezoekers en de andere keer een kleine 6000.

O ja, en dit was met gratis entree
     Reageer met citaat 
Als motorsportfan vind ik het jammer dat het doorgaat, maar ja, het is precies wat Johannes zegt. Totaal geen haalbare kaart, financieel gezien. En zo’n provinciebestuur moet verantwoord met geld omgaan.
     Reageer met citaat 
Iemand enig idee wat de kaarten voor zaterdag kosten? Zie alleen combikaarten vrijdag/zaterdag.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Grand Prix / Moto3 / Assen De thuiswedstrijd van Collin. »

Reageer met citaat 
Dat zijn de enige kaarten voor zaterdag die kan kopen. Geen aparte dit jaar voor zaterdag.
€68,- dus voor (vrijdag)/zaterdag.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Grand Prix / Moto3 / Assen De thuiswedstrijd van Collin. »

Reageer met citaat 
Dank je wel! Dan blijf ik thuis.

fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Ik heb lang de gelegenheid gehad om via een pas het circuit op te komen. Nu mag ik gewoon een kaartje kopen. (wat ik geen enkel probleem vind)

Nu kwam ik ook tot de ontdekking dat je alleen een combikaart voor vrijdag en zaterdag kon kopen voor 68 euro.

Dat is wel raar vind ik. Ik kan vrijdag inderdaad nog op een pas naar binnen namelijk en had dus eigenlijk alleen voor zaterdag en zondag een kaart nodig. Dit is dus geen optie begreep ik op de site.

Nu weet ik niet meer wat de dagkaarten de afgelopen paar jaar hebben gekost. Maar vast minder als 68 euro. (iemand hier die het nog weet?) Laten we zeggen dat losse dagen een keer 30 euro waren.
Dan is het nu alsof ik een kaartje heb gekocht voor 1 dag die ik niet gebruik. (want nog een pas).

Ook voor de mensen die de vrijdag of de zaterdag sowieso niet gaan vind ik dit een rare regel.

Nogmaals dat is alleen zo als de dagkaarten verleden jaar goedkoper waren dan de helft van 34 euro.

Maar ik hield er een raar gevoel aan over.

Uiteindelijk heb ik dus gewoon maar een passepartou gekocht. Want zondag heb ik ook even geen pas.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 27-06-24 om 08:43:03
...
Dan is het nu alsof ik een kaartje heb gekocht voor 1 dag die ik niet gebruik. ...

Daar is nogal wat ophef over, zag het op andere platforms en ook hier in een ander Topic. Dat gaan ze vast niet weer doen zo.

Wat dagkaarten andere jaren kostten durf ik niet te zeggen. Ik ga vrijdag gewoon (meestal online) passe-partout aan de kassa kopen.

Pagina's: 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112

Snelle navigatie: