Citaat:
Ben daar ook knap nieuwsgierig naar. Afdoen van serieuze kritiek als gezeik is in ieder geval weinig professioneel.
Joh, dan wil ik van iedereen de achtergrond ook wel eens weten.
Ik heb het idee dat jullie niet zo goed begrijpen wat voor heisa elke klinker die omgekeerd wordt met zich mee brengt. Het is voor het circuit op dit moment heel moeilijk om te overleven. Uiteraard willen zij ook al het beste voor de toeschouwers. Het circuit is heel druk doende geweest om het talud bij Duikersloot weer terug te plaatsen, maar moet tegelijk een talud weghalen bij het Meeuwenmeer omdat de coureurs uit de MotoGP dat willen.
Jullie moeten begrijpen dat het circuit met 4 moeilijke factoren zit:
1. Geld
2. Toeschouwers
3. Gemeente/omwonenden
4. MotoGP coureurs en organisatie
Alle 4 moeten zo goed mogelijk worden bevredigd.
De eerste wil helemaal geen tegengas. Als geld op is, heb je een groot probleem.
De tweede, ja, het klinkt stom, is nog het meest tolerant. Zoals jullie al zeiden, wij zullen volgend jaar wel weer komen. Natuurlijk wil de organisatie het beste voor de toeschouwers. De organisatie heeft vorig jaar limieten gesteld aan de prijzen van bijvoorbeeld het bier. Ook mochten de gasten dit jaar alweer wat meer meenemen. Dit lijkt allemaal heel overdreven, maar het publiek moet heel voorzichtig toch heel streng aangepakt worden, omdat er gewoon een groepje rondloopt dat het steeds weer probeert te verpesten voor de rest.
Ik heb begrepen dat er dit jaar weer iemand is afgevoerd omdat hij over het hek probeerde te klimmen...
Het blijft lastig om je publiek tevreden te stellen. Denk er aan dat het circuit de mensen ook niet tot hun enkels in de modder wil hebben lopen, maar het is echt niet zo snel en makkelijk te regelen als jullie soms denken.
Nummer 3, de gemeente en omwonenden. Alles wat het circuit doet wordt kritisch bekeken door gemeente en omwonenden. Er zijn soms dagen dat er niks gebeurt op het circuit, maar er toch mensen uit de omgeving klagen over geluidsoverlast van het circuit. Dan zijn er weer mensen rond het circuit aan het stoeien zonder DB-killers (cool) en krijgt het circuit op hun kloten.
De vierde groep, de coureurs en organisatie. Als je deze groep niet tevreden stelt is er geen TT.
Die brug moet weg.
"Ja maar, ehhh, de toeschouwers dan
"
DIE BRUG MOET WEG, ANDERS ZIJN WIJ WEG
"ehhh, oke...."
Het gaat natuurlijk niet zo, maar het probleem is dat die jongens overal terecht kunnen waar ze heen willen gaan. En alle drie groepen die hiervoor genoemd zijn zullen teleurgesteld zijn als groep 4 weg valt.....
Het is echt heel lastig om tussen die 4 groepen door te manouvreren.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat het allemaal niet zo eenvoudig is. Denk daar even bij na voordat je alle klachten meldt op een forum.
Wat jullie zouden kunnen doen is een lijst met punten maken en die als groep naar het circuit doorsturen. Misschien dat ze daar meer aan hebben en de sfeer hier ook een stukje beter blijft.