TT circuit favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 107

Topic: TT circuit (371916 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Kijk Jur en Villie,

We hebben het hier wel over trouwe TT gangers, die gewoon zien dat het minder de moeite waard is om te komen.

Dat is toch iets om rekening mee te houden.
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
Citaat:
Kijk Jur en Villie,

We hebben het hier wel over trouwe TT gangers, die gewoon zien dat het minder de moeite waard is om te komen.

Dat is toch iets om rekening mee te houden.


Welnee jôh , die maak je gewoon voor zeikerds uit.....
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
     Reageer met citaat 
Dat valt mij inderdaad ook een beetje tegen.

Ik ben zelf ook vrijwilliger bij tal van zaken, je weet dan gewoon dat je kritiek krijgt. Als je iets organiseert, dan krijg je kritiek, dat is nu eenmaal zo.

Als ik op Koninginnedag iets organiseer, gratis en voor niets waar voor onze groep veel tijd en soms ook prive geld in gaat zitten, dan heb je soms inderdaad zoiets van verdorie wat een zeikerds en dan probeer je uit te leggen waarom je het op jou manier hebt aangepakt.

Als je echter betalende toeschouwer bent, dan mag je daar bepaalde zaken voor verwachten.
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
Dat de prijzen stijgen , ok , dat is overal zo.(Ga maar eens naar een pretpark , om maar wat te noemen)
Dat je je kleurenblind betaald aan drinken,eten e.d. is ook normaal.Is ook eenvoudig op te lossen door zelf e.a. mee te nemen.
Rijen bij de kassa kun je vermijden door in de voorverkoop c.q. via internet je kaarten te bestellen (kost je wel 8 euro! extra,maar ok,het is het gemak.)
De afwikkeling van het verkeer is toch wel ietsje vooruit gegaan naar mijn idee (?) dus vooruit,daarin het voordeel van de twijfel.

Maar dat je steeds verder moet gaan lopen om op de door jou betaalde plaatsen te komen (die 4 jaar geleden nog 75 gulden kostten,met de auto stúkken dichterbij) is alles behalve klantvriendelijk en nu blijken we ook een paar kaplaarzen mee te moeten gaan sjouwen want de organisatie vindt het geen enkel probleem dat de bezoekers zich een weg moeten banen door een sloot met bagger.
En dan niet met die slappe smoes van "het weer" komen ; het zijn de typisch Hollandse omstandigheden ;
gewoon verharden die handel!

Op het circuit van Monza hadden ze trouwens hele simpele maar praktische bankjes op de tribunes,niet van die dunne latjes zoals in Assen.Zou men wellicht ook eens een voorbeeld aan kunnen nemen.

Overigens hoop ik dat de organisatie zich naar de mensen die vrijwillig de hele dag in de regen staan bij de parkeervelden etc. van een betere kant laat zien dan naar de bezoekers.Wees op die mensen maar héél zuinig!

« Gewijzigd: 09-07-2004 om 16:03:57 door Elvera »

If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
     Reageer met citaat 
7000 verharde auto-parkeerplaatsen erbij. Ik weet wel waar die plaatsen gaan komen. Waarschijnlijk bij de ingang bij het welcome centre, waar alle bobo's en hoge pieten zich melden. Voor hen is namelijk al jaren alles piekfijn in orde. Vergelijk nu de parkeersituatie daar en de parkeersituatie voor ons, het gewone klootjesvolk maar eens.

Jos Vaessen c.s. mogen hun handjes dicht knijpen met zo'n hondstrouw publiek. Dat publiek komt in hun ogen op de allerlaatste plaats. Dat is mij na al die jaren wel duidelijk geworden. Jarenlang wordt er al geinvesteerd in VIP-ruimtes en allerlei andere facaliteiten om het mensen met geld het naar de zin te maken. Het eerste wat er nu voor het publiek is gebeurd is het maken van die motor parkeerplaatsen. Op zich goed bedoeld, maar het werkt niet als je motor geen middenbok heeft maar een jiffystand. Dan is die betonnen rand te hoog.

Jur, ik weet niet wie je bent maar je praatjes maken geen indruk.

Veel plezier volgend jaar als jij je auto kunt parkeren op een verharde plek en tijdens de races hoog en droog ergens zit in een VIP-ruimte, nippend aan een biertje aangeboden door een of andere sponsor, terwijl jullie je zitten te bescheuren om ons, het gewone TT-publiek, dat zich voor tientallen euro's laat natregenen en als een stel holbewoners door de modder loopt te baggeren. Trouwens, worden jullie bij binnenkomst ook gefouilleerd?

Wees maar niet bang hoor, ik ben er volgend jaar echt wel weer bij. Maar dat is niet dankzij de TT-organisatie, meer ONDANKS de TT-organisatie.
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 
(Deze post had ik in het RRD-topic staan maar hoort hier thuis)

Citaat:


Tjah... je kunt altijd blijven zeiken... Als de autoparkeerplaatsen niet voor jou zijn weggelegd... dit seizoen zijn er ruim 12.000 (twaalfduizend!) VERHARDE motorparkeerplaatsen aangelegd... dus wat is nu het probleem?

Wat is jouw rol in Assen? Begin ik reuze benieuwd naar te worden. Villie's reacties snap ik, maar die van jou niet. Jouw 12.000 verharde motorparkeerplaatsen zijn dus stenen strips in een ONVERHARD weiland, te bereiken via een klein prutweggetje en een soort sintelbaan (als het droog is).
Ben jij Assens "roze bril drager"?
Vrijwillige bijdrage
Bent u een trouwe bezoeker van deze website, bent u tevreden met het hier gebrachte gratis te lezen motorsportnieuws en wilt u het werk van Wegraceforum mede ondersteunen? Doe een vrijwillige bijdrage op wegraceforum.nl
Anoniem
     Reageer met citaat 
Ben daar ook knap nieuwsgierig naar. Afdoen van serieuze kritiek als gezeik is in ieder geval weinig professioneel.
     Reageer met citaat 
Citaat:
Ben daar ook knap nieuwsgierig naar. Afdoen van serieuze kritiek als gezeik is in ieder geval weinig professioneel.

Joh, dan wil ik van iedereen de achtergrond ook wel eens weten.
Ik heb het idee dat jullie niet zo goed begrijpen wat voor heisa elke klinker die omgekeerd wordt met zich mee brengt. Het is voor het circuit op dit moment heel moeilijk om te overleven. Uiteraard willen zij ook al het beste voor de toeschouwers. Het circuit is heel druk doende geweest om het talud bij Duikersloot weer terug te plaatsen, maar moet tegelijk een talud weghalen bij het Meeuwenmeer omdat de coureurs uit de MotoGP dat willen.

Jullie moeten begrijpen dat het circuit met 4 moeilijke factoren zit:

1. Geld
2. Toeschouwers
3. Gemeente/omwonenden
4. MotoGP coureurs en organisatie

Alle 4 moeten zo goed mogelijk worden bevredigd.

De eerste wil helemaal geen tegengas. Als geld op is, heb je een groot probleem.

De tweede, ja, het klinkt stom, is nog het meest tolerant. Zoals jullie al zeiden, wij zullen volgend jaar wel weer komen. Natuurlijk wil de organisatie het beste voor de toeschouwers. De organisatie heeft vorig jaar limieten gesteld aan de prijzen van bijvoorbeeld het bier. Ook mochten de gasten dit jaar alweer wat meer meenemen. Dit lijkt allemaal heel overdreven, maar het publiek moet heel voorzichtig toch heel streng aangepakt worden, omdat er gewoon een groepje rondloopt dat het steeds weer probeert te verpesten voor de rest.
Ik heb begrepen dat er dit jaar weer iemand is afgevoerd omdat hij over het hek probeerde te klimmen...
Het blijft lastig om je publiek tevreden te stellen. Denk er aan dat het circuit de mensen ook niet tot hun enkels in de modder wil hebben lopen, maar het is echt niet zo snel en makkelijk te regelen als jullie soms denken.

Nummer 3, de gemeente en omwonenden. Alles wat het circuit doet wordt kritisch bekeken door gemeente en omwonenden. Er zijn soms dagen dat er niks gebeurt op het circuit, maar er toch mensen uit de omgeving klagen over geluidsoverlast van het circuit. Dan zijn er weer mensen rond het circuit aan het stoeien zonder DB-killers (cool) en krijgt het circuit op hun kloten.

De vierde groep, de coureurs en organisatie. Als je deze groep niet tevreden stelt is er geen TT.
Die brug moet weg.
"Ja maar, ehhh, de toeschouwers dan"
DIE BRUG MOET WEG, ANDERS ZIJN WIJ WEG
"ehhh, oke...."

Het gaat natuurlijk niet zo, maar het probleem is dat die jongens overal terecht kunnen waar ze heen willen gaan. En alle drie groepen die hiervoor genoemd zijn zullen teleurgesteld zijn als groep 4 weg valt.....

Het is echt heel lastig om tussen die 4 groepen door te manouvreren.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat het allemaal niet zo eenvoudig is. Denk daar even bij na voordat je alle klachten meldt op een forum.
Wat jullie zouden kunnen doen is een lijst met punten maken en die als groep naar het circuit doorsturen. Misschien dat ze daar meer aan hebben en de sfeer hier ook een stukje beter blijft.
     Reageer met citaat 
waarover ik ook allemaal kan gaan klagen, zolang er races worden verreden vind het allemaal wel best. Ook een keertje door de modder lopen vind ik dan niet erg.
Anoniem
     Reageer met citaat 
Citaat:

Joh, dan wil ik van iedereen de achtergrond ook wel eens weten.
Ik heb het idee dat jullie niet zo goed begrijpen wat voor heisa elke klinker die omgekeerd wordt met zich mee brengt. Het is voor het circuit op dit moment heel moeilijk om te overleven. Uiteraard willen zij ook al het beste voor de toeschouwers. Het circuit is heel druk doende geweest om het talud bij Duikersloot weer terug te plaatsen, maar moet tegelijk een talud weghalen bij het Meeuwenmeer omdat de coureurs uit de MotoGP dat willen.

Jullie moeten begrijpen dat het circuit met 4 moeilijke factoren zit:

1. Geld
2. Toeschouwers
3. Gemeente/omwonenden
4. MotoGP coureurs en organisatie

Alle 4 moeten zo goed mogelijk worden bevredigd.

De eerste wil helemaal geen tegengas. Als geld op is, heb je een groot probleem.

De tweede, ja, het klinkt stom, is nog het meest tolerant. Zoals jullie al zeiden, wij zullen volgend jaar wel weer komen. Natuurlijk wil de organisatie het beste voor de toeschouwers. De organisatie heeft vorig jaar limieten gesteld aan de prijzen van bijvoorbeeld het bier. Ook mochten de gasten dit jaar alweer wat meer meenemen. Dit lijkt allemaal heel overdreven, maar het publiek moet heel voorzichtig toch heel streng aangepakt worden, omdat er gewoon een groepje rondloopt dat het steeds weer probeert te verpesten voor de rest.
Ik heb begrepen dat er dit jaar weer iemand is afgevoerd omdat hij over het hek probeerde te klimmen...
Het blijft lastig om je publiek tevreden te stellen. Denk er aan dat het circuit de mensen ook niet tot hun enkels in de modder wil hebben lopen, maar het is echt niet zo snel en makkelijk te regelen als jullie soms denken.

Nummer 3, de gemeente en omwonenden. Alles wat het circuit doet wordt kritisch bekeken door gemeente en omwonenden. Er zijn soms dagen dat er niks gebeurt op het circuit, maar er toch mensen uit de omgeving klagen over geluidsoverlast van het circuit. Dan zijn er weer mensen rond het circuit aan het stoeien zonder DB-killers (cool) en krijgt het circuit op hun kloten.

De vierde groep, de coureurs en organisatie. Als je deze groep niet tevreden stelt is er geen TT.
Die brug moet weg.
"Ja maar, ehhh, de toeschouwers dan"
DIE BRUG MOET WEG, ANDERS ZIJN WIJ WEG
"ehhh, oke...."

Het gaat natuurlijk niet zo, maar het probleem is dat die jongens overal terecht kunnen waar ze heen willen gaan. En alle drie groepen die hiervoor genoemd zijn zullen teleurgesteld zijn als groep 4 weg valt.....

Het is echt heel lastig om tussen die 4 groepen door te manouvreren.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat het allemaal niet zo eenvoudig is. Denk daar even bij na voordat je alle klachten meldt op een forum.
Wat jullie zouden kunnen doen is een lijst met punten maken en die als groep naar het circuit doorsturen. Misschien dat ze daar meer aan hebben en de sfeer hier ook een stukje beter blijft.


Villie, het is zeker niet mijn bedoeling om over elke klinker te zeiken. Waar het mij om gaat, en de rest denk ik ook voor een groot deel, is het gevoel dat je als betalende toeschouwer alleen maar een hinderlijke zeikende factor bent. Natuurlijk zijn sponsoren belangrijk en mag je sponsoren verwennen. Bedenk echter wel dat sponsoren alleen maar betalen voor exposure. Ofwel genoeg toeschouwers die het produkt van de sponsor voorbij zien komen. Dus moet je het gevoel van de toeschouwer ter harte nemen en serieus nemen en het niet afdoen als gezeik. Dat werkt gewoon averechts. Natuurlijk is het hardstikke lastig om met alle factoren rekening te houden. Soms is echter logisch denken uitermate moeilijk. Die betonranden op de parkeerplaats voor motoren is best wel handig voor een middenbok. Voor een jiffy zijn ze echter te hoog. Een overgroot gedeelte van de sportmotoren heeft geen middenbok meer. Zeg je daar wat van dan loop je te zeiken terwijl men dat soort zaken serieus zou moeten nemen.
     Reageer met citaat 
Natuurlijk is het niet allemaal gezeik. Maar ten eerste heeft het geen zin om het hier te verkondigen en ten tweede wordt over bepaalde dingen doorgezemeld op een manier dat het redelijk zeikerig over begint te komen.....

Er wordt soms te makkelijk gedacht over bepaalde dingen.

Wat betreft die te hoge betonranden, das een redelijke blunder
Maar de mensen op het parkeerterrein hebben niks aan die kritiek. Dat zijn mensen die ook maar 1 weekend per jaar te aanschouwen zijn

Zoals ik al zei, zet alles effe op papier en gooi het in een brief naar het circuit
     Reageer met citaat 
Citaat:
...

Zoals ik al zei, zet alles effe op papier en gooi het in een brief naar het circuit  


Helpt ook niet
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
Zoals mijn oma altijd zei, nooit geschoten is altijd mis.

Tekeer gaan op internet helpt in ieder geval niet. Met een brief breng je het ze in ieder geval onder aandacht.
     Reageer met citaat 
Eehhh Villie,

Dit is een forum, discussieren over wat we van bepaalde zaken vinden is wat we doen hier.

Het zou een organisatie als die van de TT van Assen of hoe de groep ook moge heten goed doen om acht te slaan op zaken die op fora worden besproken.

Ik wil niet zeggen dat ze overal op moete reageren of op elke scheet actie moeten ondernemen, maar je kunt er heel goed een bepaalde stemming uit aflezen.

Wat moet ik dan doen? Een brief schrijven?? laat me niet lachen, die komt niet verder dan de postkamer. Opbellen, de telefoniste heeft vast goede media training gehad, begrijpt alles en wordt niet boos.

Juist hier op internet kan je gelijk gestemden en tegenstander openlijk te woord staan, zonder er keihard op afgerekend te worden.

Hoezo denk je dat we het onderschatten? Dacht je dat ik onder een steen leef of zo? Natuurlijk snap ik de belangen van de andere partijen, maar ik hoef niet voor de anderen te spreken, ik spreek namens mijzelf, de bezoeker dus.

De bezoeker, die het niet oke vindt zoals het afgelopen keer, met name op vrijdag, op het circuit was.

Indien Assen zijn publiek serieus neemt, zullen ze er toch echt iets aan moeten doen.
     Reageer met citaat 
Dus je verwacht dat het circuit op alle (met alle respect) kleinere fora gaat kijken of er nog kritiek is

Dan maakt een brief echt meer kans. Of stuur de volgende keer een brief naar een krant of andere media. Dit heeft echt geen zin hoor.

Pagina's: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 107


Snelle navigatie: