TT circuit favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118

Topic: TT circuit (420516 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Het drinken van water wordt pas een feest als het langs de brouwer is geweest
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Met dank aan 'Tour de TT' op Facdebook:
     Reageer met citaat 
Dit lijkt me geen originele poster maar recent met AI gemaakt?
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Zou zo maar kunnen Optimate
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Even navraag gedaan ... "beetje van mij en beetje chat GPT" was het antwoord, klopt dus Optimate
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Weer genoten van je bijdrages Johannes!
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Zit ff te kijken naar het programma van de zondag en zie dat het na de MotoGP race direct klaar is. Geen rookies of MotoE of wat anders. Ja een parade oid maar wie blijft daar nu voor zitten….
     Reageer met citaat 
Harald schreef 23-06-25 om 19:08:37
Zit ff te kijken naar het programma van de zondag en zie dat het na de MotoGP race direct klaar is. Geen rookies of MotoE of wat anders. Ja een parade oid maar wie blijft daar nu voor zitten….

Ik blijf daar voor zitten. Jaren geleden (bij 75 jaar TT?) was er ook al eens zoiets. Was erg leuk.

Lijkt mij een stuk interessanter dan de rookies en zeker dan de MotoE.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Harald schreef 23-06-25 om 19:08:37
.. Ja een parade oid maar wie blijft daar nu voor zitten….

Wat Optimate hiervoor ook al zegt, ik zeker!
Heb gelezen dat er hoop interessante 2-takt machines vd partij zijn, daar mag blijf ik zeker voor zitten
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Ik kwam net dit tegen: https://www.youtube.com/watch?v=2iCBbuvpZ2w

Sfeerbeelden (vooral) van 1971 en ook wat later. Maar voor de jongeren hier is het misschien even leuk om te kijken vanaf (vooral) 02:45 daar zien we beelden van het opdraaien van het rechte stuk naar start & finish door de toenmalige Kniebocht.
Pas later, ik dacht 1976, werd het een chicane die we nu allemaal kennen als de Geert Timmer (GT) bocht.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
De TT Posters door de jaren heen. Er ontbreken echter enkelen, wie weet heb jij er een?
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 23-06-25 om 19:41:20
(...)

Ik blijf daar voor zitten. Jaren geleden (bij 75 jaar TT?) was er ook al eens zoiets. Was erg leuk.

Lijkt mij een stuk interessanter dan de rookies en zeker dan de MotoE.

Ja ik blijf daar ook wel voor zitten, alhoewel ik in gezelschap ben. maar ik ben er dan toch.

Voor de opbouw van de dag was het mooier geweest als het eerder in het programma zat.
Het drinken van water wordt pas een feest als het langs de brouwer is geweest
     Reageer met citaat 
Nou, die legends parade daar hadden ze meer uit kunnen halen. Iedereen reed dwars door elkaar en ze werden zonder introductie de baan opgestuurd. Zo reed bijvoorbeeld Agostini (dat is en blijft natuurlijk voor eeuwig een soort halfgod in GP-kringen) compleet naamloos z’n rondjes. Maar bijv ook Mamola had wel een introductie verdient toch? Maar bijv ook Jurgen VDG op de MuZ en Henk van Kessel. Ik had me er iets meer van voorgesteld.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Henk van Kessel? Ja tuurlijk, heb hem helaas niet 'bewust' gezien.
Verder met je eens, ik vond het tegenvallen omdat ik 'te weinig besef' had van wat ik allemaal zag en hoorde
     Reageer met citaat 
en daar komt Arjan Bos weer met zijn eeuwige stokpaardje : Assen is klaar voor de Formule 1. van zijn lang zal ze nooit niet. laat ze maar tijd en geld investeren voor een TT museum.

Pagina's: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118

Snelle navigatie: