TT circuit favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 117 118

Topic: TT circuit (420518 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 30-06-25 om 11:48:27
Conclusie: een gemiste kans.
F 1 levert geld op zeg je, volgens mij kost het alleen maar. circuit moet helemaal op de schop , dat zijn dus geen inkomsten van verhuur etc. er moeten grotere pitboxen komen enz.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
hepa schreef 01-07-25 om 13:19:11
(...)
F 1 levert geld op zeg je...

Dat was niet mijn reactie op het F1 verhaal (wat er ineens stond terwijl ik aan het typen was), maar op de Legends Parade die in mijn ogen mislukt was.
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 01-07-25 om 14:00:55
(...)

Dat was niet mijn reactie op het F1 verhaal (wat er ineens stond terwijl ik aan het typen was), maar op de Legends Parade die in mijn ogen mislukt was.

Hoe zou deze verwarring nou te voorkomen zijn geweest Ite....?
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Staat er beetje ongelukkig met de reactie van Optimate die er net tussen kwam Chris, het lijkt beetje dat de verwarring daar ontstond...
dat had wel anders gekund mijnerzijds
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 

5 TT winnende machines op rij, kijk maar eens goed, de Jamathi van Paul Lodewijkx staat achter de #3 van Hans Spaan.

De Legends Parade, daar is hier in dit Topic al veel over geschreven. Frank Weeink introduceert hier al die prachtige machines voor de uitzending bij Ziggo met bijzondere aandacht voor de motor waar Barry Sheene zijn eerste 500cc GP won op Assen door Agostini op de streep te verslaan.

« Gewijzigd: 03-07-2025 om 10:34:56 door RG500IU »

Reageer met citaat 
Wat me trouwens ook tegenviel, helemaal geen merchandise ihkv 100 jaar TT. Ik ben niet iemand die heel vaak een T-shirt of een pet koopt maar dit leek me eens een mooie gelegenheid om het wel te doen. Maar er was dus gewoon niks
     Reageer met citaat 
Het TT circuit zal alle merchandise wel gegund hebben aan externe partijen en die doen er niets mee. Assen had zelf geen kraampje meen ik. Wel in de webshop van het circuit een shirtje met 100 jaar tt, maar die pakken niet groots uit. In het centrum van Assen wel een grote diversiteit aan 100 jaar TT shirtjes. Allemaal particuliere initiatieven.
Het drinken van water wordt pas een feest als het langs de brouwer is geweest
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Optimate schreef 04-07-25 om 08:09:21
Wat me trouwens ook tegenviel, helemaal geen merchandise ihkv 100 jaar TT. Ik ben niet iemand die heel vaak een T-shirt of een pet koopt maar dit leek me eens een mooie gelegenheid om het wel te doen. Maar er was dus gewoon niks

Is waarschijnlijk weer een rechten kwestie. Merch is uitbesteed aan 1 organisatie gok ik. (in ieder geval die toko van Rossi)

Dat is denk ik de reden. Zo ook dat Veijer niet zijn reguliere merch mee kon nemen en alleen de oranje shirts via Riders mocht verkopen.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!

Pagina's: 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 117 118

Snelle navigatie: