Citaat:
Nee, ik verwacht niet dat de organisatie bij kleinere fora gaat kijken, ik weet zeker dat ze het doen, Villie en Jur!
ff zonder dollen, wat op een klein forum speelt, zal ook wel spelen op een groot forum.
Ik weet uit ervaring dat en forum wel degelijk politiek lading kan hebben ongeacht de omvang van het forum.
Een forum van een plaatselijke (gratis tweewekelijkse) krant heeft enkele malen de landelijke dagbladpers gehaald. Dat forum is in omvang misschien twee keer zo groot als deze.
Hoe dan ook trekt je het je aan Villie, dit terwijl ik niet het idee heb dat jij er persoonlijk iets aan kunt doen. Je bent baco als ik het goed begrijp?! Wordt jullie mening gehoord op vergaderingen en dergelijke, of gaat het alleen om het functioneren als baco?
Het gaat mij er overigens niet om, om de vrijwilligers af te zeiken, petje af voor alle mensen die helpen bij een kortstondig giga evenement zoals b.v. de TT.
Ik weet niet of ik het naïef moet noemen, maar als je zeker weet dat het circuit op deze site kijkt of alles wel goed gegaan is met de TT draaf je volgens mij een beetje door....
Ik ben inderdaad alleen baco en kan niks veranderen aan de situatie rond de baan, ben er blij om ook. Wat wij WEL horen is alle rambam die het circuit moet doorstaan bij alle wijzigingen.
Dat geslijm hoeft trouwens niet hoor