Citaat:
Conclusie over de TT:
1 drinken veel te duur, te weinig verkooppunten voor eten en drinken en te weinig variatie.

2 sanitair en EHBO prima voor elkaar (in mn 10e jaar voor het eerst gebruikt!

3 veel te wenig merchandise!

4 nog steeds geen asfalt!

5 volgens mij prima doorloop en controle bij ingang

6 minder dronken mensen op enkele incidenten na bij vooral de Bult en Stekkenwal. Politie ME en Brandweer was aanwezig. Geen oordeel omdat ik voor dit probleem ook geen oplossing weet. Eigenlijk positief omdat over het algemeen het weer leuker is om naar de TT te gaan

7 baanaanpassingen: Volgens mij veelal overbodig geweest, gezien de gebeurde ongelukken in de 125 en MGP

-Het eten vond ik wel meevallen, niet om over naar huis te schrijven, maar ook geen ramp.
-Idd niets te koop dan Rossi-merchandise. Beetje Jammer.
-Asfalt op de belangrijkste plek lag er goed bij

verder mis ik het niet.
-De terugreis ging in mijn geval iig soepel, maar 2uur over 175km gedaan, is wel eens anders geweest. Was ook wel 19.30u voor we van de camping vertrokken.
-Zaterdag zaten we bij de stekkenwal, maar niets van incidenten gemerkt behalve een brandje richting de bult?
De baanaanpassingen, tja, enerzijds altijd jammer, anderzijds lijkt het me voor de veiligheid wel gewerkt te hebben, met in het achterhoofd de aanleiding voor ruskenhoek en het stukje richting de bult, je komt nu idd niet meer op de baan terug, (tenzij je max biaggi heet?) dus dat leek me wel ok. Anderzijds hadden ze de verkanting wel in de bult mogen laten van mij, en vraag ik me af hoeveel de veiligheid in de GT nou echt verbeterd is. Wel een mooie tribune geworden, al is ie helaas niet overdekt.
De noordlus weet ik ook niet of we daar blij mee moeten zijn. Wel mooi voor het publiek, een kortere baan met enkele tribunes met een mooi uitzicht, maar zoals Capirossi al zei moet je niet de ziel uit Assen halen. Het unieke van de baan zal wellicht ook meespelen in de onderhandelingen met Dorna...
Ik moet dat akkefietje van Biaggi met Battaini ook nog ff in de herhaling gaan kijken, vraag me echt af of hij nou niets anders kon doen als zijn fiets rechtop houden of dat hij best ff af had kunnen remmen. Hij was wel de enige die zo weer de baan op kwam, terwijl er toch erg veel coureurs die grindbak zo geinspecteerd hebben.
Hey, you can't fight in here! This is the war room! - Dr. Strangelove