TT circuit favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 107

Topic: TT circuit (372413 keer gelezen)
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Ocampa schreef 05-04-06 om 08:36:32
Dit bericht staat te lezen op racesport.nl:

(...)


Als ik het dus goed begrijp gaan ze met mooie nieuwe Kawa's oefenen hoe ze een motor door de grindbak moeten slepen? Heeft er iemand daar een gaatje in zijn hoofd ofzo?

Wat ik echt niet begrijp is dit:

(...)


Een lang gekoesterde wens? Waar hebben we het over? Wat kost het nou om daar even ergens twee sloopmotoren voor aan te schaffen. Op een miljoenenbegroting als van het TT-circuit is dat toch peanuts?

Nee, het moeten splinternieuwe motoren zijn die door het grind worden gesleept. Ik kan er echt met mijn kop niet bij hoor.


ik zat me dat ook al af te vragen ja! ik dacht ik lees het vast verkeerd. misschien hebbne ze die motoren voor de rijdende marshals? en doen ze daarna apart zonder of met oude motoren de sleep cursus??
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
fred
Alonso betekent spaans wijf!

     Reageer met citaat 
Ik kan mij niet voorstellen dat de kawa's niet ook gebruikt worden waar ze voor bedoeld zijn. Er worden toch ook rijvaardigheids trainingen gegeven op het circuit. Als ze alleen voor het trainen van het wegslepen van gecrashte motoren worden gebruikt zijn ze compleet de weg kwijt daar.
Smoke it, smoke it, smoke it if it's ready for replacement
     Reageer met citaat 
Ik ben zonet even naar de TT-baan geweest, kijken naar de trainigen van de ONK. Voor het eerst weer naar de baan geweest na de verbouwing. Het is heel erg wennen dat die noordlus er niet meer is, maar het is wel mooi geworden. Het rechte stuk is niet lang meer.
De 250cc Hans Smees reed een rondetijd van 1.58.1 hand geklokt.
     Reageer met citaat 
Dan heb je er 10 seconden naast geklokt, Hans Smees reed 1,48.4 Zal echter naar de 1,45 toemoeten om snel genoeg te zijn denk ik
     Reageer met citaat 
Uit een ander topic ter voorkoming dat er draden door elkaar gaan lopen:

Retro schreef 10-04-06 om 08:25:50
Trouwens een draak van een bocht die nieuwe strubben,ben benieuwd hoelang het duurt voor deze op de schop gaat.


Hoezo? Wat is er precies mis mee? Ik las op racesport dat het moeilijk is om deze vloeiend te rijden. Maar levert dat gevaarlijke situaties op, of is het gewoon moeilijk te doen als coureur? Als dat laatste het geval is zou ik dat wel mooi vinden, eindelijk weer eens een bocht waar de mannen zich van de jongens scheiden dan.
Volgens mij is het door deze bocht vooral moeilijk om de motor af te stellen begrijp ik, omdat deze bocht zo langzaam is geworden dat de toeren wegvallen?

Wat denken racende leden zoals Arno, Raymond en Allard over de bocht?

« Gewijzigd: 10-04-2006 om 10:10:15 door The.Gambler »

Mugello never sleeps!
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 10-04-06 om 10:06:55
Uit een ander topic ter voorkoming dat er draden door elkaar gaan lopen:

(...)


Good call!


Citaat:
Hoezo? Wat is er precies mis mee? Ik las op racesport dat het moeilijk is om deze vloeiend te rijden. Maar levert dat gevaarlijke situaties op, of is het gewoon moeilijk te doen als coureur? Als dat laatste het geval is zou ik dat wel mooi vinden, eindelijk weer eens een bocht waar de mannen zich van de jongens scheiden dan.


Hier ben ik het helemaal mee eens! Het is voor ons nu natuurlijk even moeilijk te beoordelen maar als het inderdaad voor de coureurs een hele moeilijk bocht is dan is dat allen maar goed. Tegenwoordig hoor je veel te vaak dat een circuit vloeiend moet zijn, maar ik vind dat geen argument. Volgens mij moet de rijder zich aanpassen aan het circuit, en niet andersom.

Ik meen eens gelezen te hebben toen de bouwwerkzaamheden nog moesten beginnen dat er al sprake was van gemor omdat je niet goed uit zo komen voor die bocht, waarop Streuer zei "maar dat is juist de bedoeling toch, dat ze niet goed uitkomen voor een bocht?"
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Nilis
Racing Team Ermelo

     Reageer met citaat 
De strubben is idd een lastige bocht, maar na de cuprace van afgelopen zaterdag heb ik m nu redelijk door. De motor komt idd laag in de toeren en ik hoorde van veel rijders dat ze m in de 1e versnelling nemen. Ikzelf kan m nog in de 2e versnelling nemen.

Er lag alleen nog heel veel split en grind in de bocht daar zaterdag en dat maakte t ook niet makkelijker.
Fuse

avatar
Fuselicious.

     Reageer met citaat 
Ze gingen ook als een treintje door die bocht heen en er zit dan geen vaart in hoor

André Martens vond er iig niet veel aan het haalde de snelheid er komleet uit terwijl assen eerder altijd zo'n snelle baan was met mooie snelle bochten.

ik heb er een tijdje staan kijken en het was wel mooi te zien dat er in het begin erg veel lijnen werden geprobeert door de coureurs.
Comedy is simply a funny way of being serious.
     Reageer met citaat 
fredje schreef 09-04-06 om 22:26:27
Dan heb je er 10 seconden naast geklokt, Hans Smees reed 1,48.4 Zal echter naar de 1,45 toemoeten om snel genoeg te zijn denk ik


Okay bedankt, ik had met de stopwatch gedaan die op mijn foon zit.
     Reageer met citaat 
Die bocht voegt niets toe naar mijn mening , of de rijders nou goed uitkomen of niet .

De grindbakken zijn daar onbenullig groot terwijl als je er valt je de grindbak, bij wijze van spreken niet eens zult halen omdat de snelheid er zo belachelijk laag is.

Is echt een bocht voor een straten circuit.

Maar goed , ga er gewoon heen en vorm je eigen mening zou ik zeggen.
     Reageer met citaat 
Overigens staat er bij Jaap Kingma een filmpje op de site waarbij die nieuwe strubben goed in beeld is gebracht http://www.jaapkingmaracing.nl/...ing/racing/index.htm
     Reageer met citaat 
Heb er inmiddels ook al mooi wat rondjes gereden (stuk of 50) en begin er nu een heel klein beetje aan te wennen, de nieuwe strubben. Een technische bocht is leuk maar deze is wel èrg langzaam hoor, lijkt de hairpin op Eemshaven bijna wel.

Had wel iets vloeiender gemogen. Maar goed, alles beter dan de nationale, ben allang blij dat die eruit is! Rest van de noordlus is prachtig. Ben er wel blij mee.
Leave later, ride faster!
Ronni41
to finish first you first have to finish

     Reageer met citaat 
Ik heb er zondag ook gereden en ik vindt de noorderlus ook prachtig. Niet zo mooi als de oude maar leuk genoeg. Allen vind ik de strubbe wel erg krap met een 250cc honda kom je in zijn 1ste versnelling nog onder de powerband uit. dit is niet zo fijn rijden, maar ik probeer het volgende keer nog een keer met een wat kortere 1ste versnelling.

Verder top hoor.
fred
Alonso betekent spaans wijf!

     Reageer met citaat 
Retro schreef 10-04-06 om 18:17:44
Overigens staat er bij Jaap Kingma een filmpje op de site waarbij die nieuwe strubben goed in beeld is gebracht http://www.jaapkingmaracing.nl/...ing/racing/index.htm
FF gekeken, ziet er goed uit .
Smoke it, smoke it, smoke it if it's ready for replacement
fred
Alonso betekent spaans wijf!

     Reageer met citaat 
Ronni41 schreef 10-04-06 om 19:51:22
Ik heb er zondag ook gereden en ik vindt de noorderlus ook prachtig. Niet zo mooi als de oude maar leuk genoeg. Allen vind ik de strubbe wel erg krap met een 250cc honda kom je in zijn 1ste versnelling nog onder de powerband uit. dit is niet zo fijn rijden, maar ik probeer het volgende keer nog een keer met een wat kortere 1ste versnelling.

Verder top hoor.
Is het idd niet gewoon wennen, de afstelling in orde maken en gewoon genieten daarna?
Smoke it, smoke it, smoke it if it's ready for replacement

Pagina's: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 107


Snelle navigatie: